Racen of vrij rijden op een NAKED

heb je een plaatje van de RC8?:}
IMG_20230219_095440.jpg

Naast wat ander oud spul (RSV is verkocht aan mijn maat, iets met '4 motos is teveel' en mijn vrouw ;))
 
Heb jullie ook zien staan dan, samen met paar RSV Mille's dacht ik. Was een moeilijke tweedaagse met de RC8, raakte niet in het juiste ritme en zat 2-3 seconden langzamer dan met de Superduke #nakedrules!
Klopt, vond de eerste dag best vermoeiend. Eerst die mist en dan dat broeierige.
 
Vorige week donderdag voor het eerst met m’n bmw s1000r op zolder geweest. Normaal rij ik daar met mijn gsxr750 uit 2001, maar m’n remschijven waren een beetje krom en ik kon geen nieuwe optijd krijgen. Normaal zit ik met de 750 zo rond de 2:00 en nu een dikke 1:55,7 gereden. Dus het ging lekker. Het is alleen kwa houding wel weer een beetje aanpassen. Maar het beviel zeer goed!
 

Bijlagen

  • IMG_0133.jpeg
    IMG_0133.jpeg
    152,8 KB · Weergaven: 2
  • IMG_3587.jpeg
    IMG_3587.jpeg
    100,5 KB · Weergaven: 2
Vorige week donderdag voor het eerst met m’n bmw s1000r op zolder geweest. Normaal rij ik daar met mijn gsxr750 uit 2001, maar m’n remschijven waren een beetje krom en ik kon geen nieuwe optijd krijgen. Normaal zit ik met de 750 zo rond de 2:00 en nu een dikke 1:55,7 gereden. Dus het ging lekker. Het is alleen kwa houding wel weer een beetje aanpassen. Maar het beviel zeer goed!
Je lijkt wel groot op die motor. Of ben je ook echt lang? 😄
 
De huidige eigenaanr blijkbaar in de IDC PRO1000 klasse, staat er tenminste bij in de advertentie
 
Voorlopig even niet... Heb er ook minder tijd voor. Eens kijken wat er op mijn pad komt, misschien ga ik ook eens een andere tak van motorsport ga proberen. Doe dit ook alweer vanaf 2015. We gaan het zien…
Wat voor andere tak van motorsport hebben we het dan over als ik vragen mag? O-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan