Weet je met welke organisatie je rijdt? Kijk dan even op de website van die organisatie voor meer info. Let ook even op je demper. Als je een sport demper hebt, zet dan of je originele er op, of een db-killer in je sport demper, dit ivm geluidoverlast (je mag niet te gek veel db produceren op zo'n dag).Hee daar,
Ik heb van mijn vriendin een race-dagje gehad op assen(lief he).
Zou ik voordat ik hier naartoe ga nog wat moeten aanpassen aan mijn fazer 600 uit 2001?
Ik heb ook gehoord dat de normale verzekering hier niet van toepassing is, weet iemand of je je daar ter plaatse extra kunt verzekeren?
Is namelijk de 1ste keer en ik ken mezelf een beetje.
Groeten Mark
ok, ik heb zelf ook nog nooit geraced op het circuit dus vandaar deze vraag: Waarom is het belangrijk je licht en spiegels af te plakken? Het lijkt me sterk dat je je voorganger (overdag) kunt verblinden met je lichten? En je spiegels lijken me juist heel belangrijk omdat ik aanneem dat je heel goed in de gaten moet houden waar iedereen zich bevindt tov jezelf... dus lijkt me dat alleen maar een extra gevaar opleveren..
het is de bedoeling dat je degene die voor je rijd in de gaten houdok, ik heb zelf ook nog nooit geraced op het circuit dus vandaar deze vraag: Waarom is het belangrijk je licht en spiegels af te plakken? Het lijkt me sterk dat je je voorganger (overdag) kunt verblinden met je lichten? En je spiegels lijken me juist heel belangrijk omdat ik aanneem dat je heel goed in de gaten moet houden waar iedereen zich bevindt tov jezelf... dus lijkt me dat alleen maar een extra gevaar opleveren..
ja dat klinkt wel logisch... maar hoe voorkom je dan dat je mensen afsnijdt?
ja dat klinkt wel logisch... maar hoe voorkom je dan dat je mensen afsnijdt?
Is namelijk de 1ste keer en ik ken mezelf een beetje.
wanneer iemand jou voorbij wil dan moet hij een andere lijn kiezen dan die jij rijd.
jij moet voor je kijken en wat achter je gebeurt is niet belangerijk, op het moment dat iemand je binnen door steekt merk je snel genoeg in je ooghoek wel een andere motor op.
spiegels verwijderen of afplakken dus.
overigens plak ik ook mijn snelheidsmeter af dit puur omdat ik het onbelangrijk vind om te weten hoe hard ik rij, wat noodzakelijk is dat is zichtbaar.
Toerenteller
Temperatuur meter
wat het afplakken van verlichting heeft te maken dat als je onderuit zou gaan niet overal de glassplinters heen springen.
ik zelf heb helaas afgelopen weekend in de ramshoek bodem onderzoek mogen plegen en mijn koplampen zijn gelukkig nog heel puur doordat ik ze had afgeplakt.
over der andere schade maar even te zwijgen
Weet iemand trouwens of je makkelijk een zender voor je eigen laptimer kan plaatsen op Assen? Vorige jaar op Zandvoort was dit geen probleem, alleen verzamel je in Assen niet langs de (pit)muur. Eventueel een andere locatie waar ik deze zender kan plaatsen? Ik heb de ontvanger aan de rechterkant van mijn kuip geplaatst. Alvast bedankt voor de info.
Met vriendelijke groet,
Geer
Dank voor de reacties!
Ik ga het eens uitzoeken wtb de verzekering enzo.
Alleen de dB killer wordt wat lastig denk ik...
Waar koop je zo'n ding en wakosta?
Ciao!
het plaatsen van een IR Baken voor je laptimer is geen probleem.
wanneer je wordt tegen gehouden even aangeven waarom je hem plaatst maar ik ga er niet van uit dat het problemen op gaat leveren
Spreekt uit ervaring helaasvoor je gaat rijden let op
Remblokken
Banden
voldoende remdruk
plak verlichting af
orginele uitlaat of db killer gemonteerd (doe je dit niet gooi je echt je geld weg)
er schijnt soms een verzekering mogelijk te xzijn wanneer je niet getimed sessie's rijd achter een voorrijder. maar op het circuit rijden brengt altijd risico's mee zoals overmoed
Spreekt uit ervaring helaasOVERMOED dan he