Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Lekker bezig in de sport cup! Merckelbach...toevallig iets met supermoto??
Hoi, inderdaad gefeliciteerd! Ik zag dat de blade in de verkoop gaat. Wat komt er voor terug. Ik ben wel geintresseerd welke rijhoogte jullie voor en achter gebruiken. Kun je daar iets over zeggen?
Groet, Wouter
Gefeliciteerd, heb dit jaar een paar wedstrijden meegedaan en ook een keer naast hem op het podium gestaan. In de race was hij niet bij te houden en hij is ook niet bang met inhalen .
Volgend jaar procup 1000?
He Antig, heb net ff je filmpje bekeken. Ziet er strak uit! Mooie lay out met die scherm weergave. Dan zie ook mooi hoe die tellers afwijken.
Je reed daar met motorsportschool, neem ik aan. Geluidsdag of niet Je houd niet echt in bij de geluidspaal...
Maar aan de pionnen te zien een cursusmap, dus met beperking. Welke uitlaat heb jij erop?
Ik kan daar niet zo doorheen rammen met db killer erin.
Je draait mooie ronde tijden, ondanks dat je, net als ik, nog veel sec kunt winnen door de apex beter te pakken. Ik heb daar ook best moeite mee en zoek naar een manier om dat te verbeteren.
Ws minder pushen en beter je lijnen rijden, maar die tijd geef ik me niet...de sessies zijn al zo kort en kostbaar. Je bent wel een sec of vier sneller dan mij. Maar volgend jaar ga ik ook voor de lage 1.50ers.
Cu on the track!
Blijft een heikel punt daar. 95 db. Heb al meerdere laatste sessies ingeleverd daardoor. Zeker met hoge vochtigheid. Scheelt een paar db. Stond in het voorjaar al na drie sessies met twee zwarte vlaggen. Gelukkig kreeg ik een herkansing.Hey!
Ik had die dag al een geluidswaarschuwing gehad met DB killer, dus had hier de standaard demper even gemonteerd. Daarnaast hield ik wel wat gas in bij de paal hoor, maar meer constant 3/4 ipv vol open zeg maar.
Tot volgend jaar!
Blijft een heikel punt daar. 95 db. Heb al meerdere laatste sessies ingeleverd daardoor. Zeker met hoge vochtigheid. Scheelt een paar db. Stond in het voorjaar al na drie sessies met twee zwarte vlaggen. Gelukkig kreeg ik een herkansing.
Ik kan geen originele uitlaat erop zetten omdat die niet op de pijpen van het Arrow racesysteem past.
Ik weet nu hoeveel gas ik kan geven...en dat is niet veel. Is mee te leven. Kost me een seconde denk ik.
Ik zal het nog eens bekijken, maar ik dacht toen dat het niet kon.Ik had ook een arrow systeem maar kon de originele demper gewoon monteren. Dit doe je vanaf het stuk achter je remschakelset
YupIk zal het nog eens bekijken, maar ik dacht toen dat het niet kon.
Had je ook een volledig systeem?
Ik dacht dat het een speciale dop was die bij deze set zit ivm het anders vacuüm trekken bij zakken remvloeistof en het rempedaal niet meer omhoog zou komen als je gewoon een boutje monteerd ?
Bovenstaande idee van Baartaap wilde ik namelijk als eerste uitvoeren. Heb de andere remleiding en bout al liggen maar las en hoorde hier en daar al dat dat geen goed idee was.
Ik dacht dat het een speciale dop was die bij deze set zit ivm het anders vacuüm trekken bij zakken remvloeistof en het rempedaal niet meer omhoog zou komen als je gewoon een boutje monteerd ?
Bovenstaande idee van Baartaap wilde ik namelijk als eerste uitvoeren. Heb de andere remleiding en bout al liggen maar las en hoorde hier en daar al dat dat geen goed idee was.
Nog 1 vraagje. Ik overweeg om een AMB Mylaps houdertje te kopen zodat de transponder niet telkens met ducktape op de motor word gemonteerd. Vroeg mij af waar jullie die plaatsen op jullie Blade. Omdat ik een straat fiets heb zie ik weinig ruimte. Enige plek die ik zou kunnen vinden is links op de voorvork net onder de kroonplaat. Of zouden ze daar moeilijk over doen ?
@ Baartaap: Ik bestel voor zekerheid dat setje wel gewoon voor het idee
@ Fazerman: Dan voor info. Inderdaad het frame waar de tellerunit op zit had ik gedacht dat dat niet zou lukken maar lijk mij wel de mooiste plek idd. Ik ga gewoon zo'n houdertje aanschaffen en dan zie ik het wel.
De optie van je foto komt helaas te vervallen omdat de uitlaat in kont zit en ik de passagiersstepjes er af heb gehaald.
Ik las overigens ergens dat ze op het TT-Assen circuit overgaan op de Mylaps X2. Die heeft weer een ander houdertje zag ik.