- Onderwerp starter
- #676
Normaal werken die dingen prima op het gehannes met dat baken na.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Gebruik je hem alleen voor tijden of ook om andere data te loggen?
Ik ben zelf vooralsnog alleen geïnteresseerd in mijn ronde- en sectortijden en dan voldoet de oude smartphone op mijn stuur met racechrono app namelijk prima
Niet per se beter voor je blok, wel voor je radiateur. Kalk afzetting en andere troep in water. Kost geen drol in de supermarkt.
MoCool hier ook idd. 1 dop op de hele inhoud.
Wordt dit dan gedoogd bij de ZAC? Officieel is het niet de bedoeling geloof ik. Ik sta ook op het punt om de koelvloeistof te vervangen voor de eerste race, vandaar.
ps: wil je mij uit de OP halen, ik ben overgestapt
Voor zover ik weet wel. Mailtje naar de organisatie en je weet het zeker.Is het ook gedoogd bij de OWC?
Voor zover ik weet wel. Mailtje naar de organisatie en je weet het zeker.
Koelvloeistof mag niet omdat het heel glad is. Alle middelen zoals MoCool of boorolie worden zo sterk verdunt dat het niet glad is op de baan bij lekkage. Zou dus gewoon moeten kunnen
Gister mijn eerste dag op een suzuki gereden. Ik ben er achter dat de originele stuurdemper niet genoeg dempt. Wat ook niet vreemd is bij een 14 oude circuit motor. Tevens vond ik bij omgooien de motor niet echt stabiel aanvoelen. De vering achter is nog origineel voor zit recent vernieuwde hyperpro in, iemand nog tips?
Gister mijn eerste dag op een suzuki gereden. Ik ben er achter dat de originele stuurdemper niet genoeg dempt. Wat ook niet vreemd is bij een 14 oude circuit motor. Tevens vond ik bij omgooien de motor niet echt stabiel aanvoelen. De vering achter is nog origineel voor zit recent vernieuwde hyperpro in, iemand nog tips?
Op basis van mijn eigen ervaring zou ik zeggen dat 2 aparte oplossingen misschien kunnen helpen.
Ik reed eerst met een originele demper, maar vond die juist zwaar gaan. Ik heb nu een hyperpro rsc (van Thijzel overgenomen ) erop zitten en merk dat ie een stuk lichter stuurt. Wel ga ik de volgende keer eens proberen de demping wat zwaarder te zetten, want ook wat onrust bij uitaccelereren. Kwestie van trial en error.
Tussen de sessies in heb ik de man van HK mijn vering na laten kijken (ohlins spiralen voor en volledig wp achter). Hij heeft het allemaal wat strakker gezet en daarna was mijn fiets veel minder bewegelijk in de bochten en bij omgooien.
Iemand trouwens een idee wat een vergelijkbare tijd op assen is voor een 1:53 op zolder?