Racen op een GSX-R: #4 TS vervanging!

Hoi Allemaal, heeft iemand enig idee of er wielen van een gsxr 600-750 k1-k3 op mijn 750 k5 passen?

Alvast bedankt🖒
 
Vast wel, zo iets moet gepost worden toch ;)

Jazeker! Kampioen word ik niet ieder jaar! Ik ken iemand die in een ander topic een heel mooi verslagje geschreven had. Voor iedereen die het nog niet weet, ik ben NK ProCup 600 kampioen geworden afgelopen zaterdag! *O* *O* *O*

Ik ben er de hele dag bij geweest. Het verhaal bovenstaand dekt met moeite de lading! Het was meer dan dat!

Ik denk dat Johan de race van zijn leven heeft gereden! Niet alleen om het kampioenschap, niet omdat zijn fiets minder vermogen had dan voor de troubles, maar bovenal door zijn rijden!
Fouten maken, mederijders die ook erg snel gingen, 9e plaatst starten..... Focus..... Mentaliteit en skills.
Johan heeft een grote groei doorgemaakt. Johan heeft 2 goede technische mannen met race inhoud naast zich. Naast sleutelen heel erg veel coachen, vertellen, motiveren.
En dan de rest van zijn team. Samen sterk, samen kampioen geworden!


Johan was samen met de andere Johan met afstand de snellere rijder. Als boter door het veld. EN DAT heb ik Johan nog niet eerder zo snel, smooth en safe zien doen (de beide foutjes Ossebroeken en GT zijn je vergeven :P ).
Voorheen ook wel mensen ingehaald, maar dat ging moeilijker, koste je meer tijd en minder vloeiend. Nu zo simpel gedaan (van een afstand ;) ).


Focus, knallen en als beloning de PR, een 1:48' er, O ja, en kampioen *D . Goede basis voor de volgende klasse, ik ben er weer bij. Top!
 
Jazeker! Kampioen word ik niet ieder jaar! Ik ken iemand die in een ander topic een heel mooi verslagje geschreven had. Voor iedereen die het nog niet weet, ik ben NK ProCup 600 kampioen geworden afgelopen zaterdag! *O* *O* *O*

Gefeliciteerd man, knap gedaan!
 
Maar even de samenvatting voor je gemaakt:

Buurtgenoot NL kampioen:
- Ere burger
- Lintje van de koningin
 
Laatst bewerkt:
Maar even de samenvatting voor je gemaakt:

Buurtgenoot NL kampioen:
- Ere burger
- Lintje van de koningin

En een kus van de dochter van de burgemeester :+


Verslag OW cup – NK ProCup 600: 24-09-2016 "Zo doe je dat"
Klik op de afbeeldingen en vergroot deze eventueel om het complete race verslag te lezen.

14707968_1280885008619942_4745581781330526491_o.jpg

14680821_1280885011953275_2209986708866329503_o.jpg
 
Link is inmiddels helaas "dood"

Helaas is deze verloren gegaan met de nieuwe opzet van de website van de krant.

Heb wel het krantenartikel ingescand:
k1dn2f.jpg


Wel leuk dat rechts onderin ook een klein stukje gegund word aan mega autosport talent Richard Verschoor (Red Bull Racing). :+ :+ :+
 
Laatst bewerkt:
De fiets staat weer bijna klaar voor een nieuw seizoen . :t


Kuipwerk weer gespoten
kleppen gesteld
blok ververst
nieuwe set tandwielen en ketting erop
alles schoongemaakt.

nu nog naar stamsnijder voor een aanpassing van de vork , ik zit in de aanslag ondanks dat er al een k tech veren set inzit.
Het insturen is nu geen pretje.
Wat zou verstandig zijn , een andere set veren of een cartridge?

En de bank op bij hoeggee om hem af te laten stellen .
 
Terug
Bovenaan Onderaan