Racen op een GSX-R: #4 TS vervanging!

Vandaag een beetje met Wrapfolie in de weer geweest 👌🏻
739A6580-9E22-4D2F-8E2A-AD5B5D973CA1.jpeg
 
Nu wil ik niet de pessimist uithangen hoor. Maar hoe weet je nu dat het geen China spul is? Ik kan er wat kopen en hier het doorverkopen als "Roy Racing parts"?

Edit: Overigens wel mooi spul, kan ik niet kwijt. Heb al een remklauwophanging eraan zitten.
Klopt wat je zegt. Ik ging daarvan uit, site die ze verkoopt zit ook achter een IDM team.
Ze adverteren ermee dat er geen TUV op de clip/ons etc zit enkel voor racerij maar het zou in de org verpaking zitten.
Zou best kunnen dat ze het in China laten maken, heb er alleen zelf een beter gevoel bij dat het door Duitsers verkocht wordt, en dat ze schrijven dat ze de spullen ook op eigen IDM fietsen gebruiken (of het waar is weet je ook niet natuurlijk).

Op de foto ziet het er in ieder geval netjes uit, komt het binnen en is het bagger, de boutjes rotzooi etc dan gaat het gelijk de prullenbak in.
ze hebben een goede naam op ebay met veel verlopen dus geeft me wel vertrouwen. We gaan het zien :)
 
Klopt wat je zegt. Ik ging daarvan uit, site die ze verkoopt zit ook achter een IDM team.
Ze adverteren ermee dat er geen TUV op de clip/ons etc zit enkel voor racerij maar het zou in de org verpaking zitten.
Zou best kunnen dat ze het in China laten maken, heb er alleen zelf een beter gevoel bij dat het door Duitsers verkocht wordt, en dat ze schrijven dat ze de spullen ook op eigen IDM fietsen gebruiken (of het waar is weet je ook niet natuurlijk).

Op de foto ziet het er in ieder geval netjes uit, komt het binnen en is het bagger, de boutjes rotzooi etc dan gaat het gelijk de prullenbak in.
ze hebben een goede naam op ebay met veel verlopen dus geeft me wel vertrouwen. We gaan het zien :)
Helder. Ja vroeg het me even af. Zeker omdat ik weet dat Pazzo oid (echt een gerenomeerd merk ook die dingen heeft gehad en die braken.

Edit: Gilles,http://www.zx14ninjaforum.com/messages.cfm?threadid=2F78C59B-D56B-84E2-133C0B9441E3313D
 
@gix-addict Thnx, ik hoop dat hij stil genoeg is met die demper, het is maar een vrij kleine demper. Heb er 2 dB killers voor gemaakt dus we gaan het mee maken.

@bart_schwantz_34 Thnx, haha nog genoeg tijd toch voor allerlei updates 😉😋 Ik heb er ook nog een paar liggen..
 
Helder. Ja vroeg het me even af. Zeker omdat ik weet dat Pazzo oid (echt een gerenomeerd merk ook die dingen heeft gehad en die braken.

Edit: Gilles,http://www.zx14ninjaforum.com/messages.cfm?threadid=2F78C59B-D56B-84E2-133C0B9441E3313D

Zelfs bij A merken gaat het dus wel eens fout, die eerste type van Gilles heb ik op mijn 1000K7 gehad, bij mij probleemloos maar las op dat ZZR1400 stukje dat er al meer kapot waren.
@gix-addict Thnx, ik hoop dat hij stil genoeg is met die demper, het is maar een vrij kleine demper. Heb er 2 dB killers voor gemaakt dus we gaan het mee maken.

Hoop dat die genoeg dempt, staat in ieder geval erg gaaf :t
 
Samco slangen en de spanners al binnen.
Slangen top en netjes zoals je van Samco verwacht :t

Spanners zaten zoals advertentie al zei origineel verpakt, waarschijnlijk zoals ze uit China zijn gekomen, je had toch gelijk Roy.
zeker weten doe ik het niet maar ga de gok niet nemen, ze voelen sterk en solide aan en hebben ook de backplate zoals de A merken (sommige china sets missen die al.)

Ik ga het risico op een 200pk sterke motor niet nemen, en zet ze weer te koop via marktplaats.
Nogmaals is gewoon mijn gevoel erbij, kwa looks doen ze niet goedkoop aan.
 
Samco slangen en de spanners al binnen.
Slangen top en netjes zoals je van Samco verwacht :t

Spanners zaten zoals advertentie al zei origineel verpakt, waarschijnlijk zoals ze uit China zijn gekomen, je had toch gelijk Roy.
zeker weten doe ik het niet maar ga de gok niet nemen, ze voelen sterk en solide aan en hebben ook de backplate zoals de A merken (sommige china sets missen die al.)

Ik ga het risico op een 200pk sterke motor niet nemen, en zet ze weer te koop via marktplaats.
Nogmaals is gewoon mijn gevoel erbij, kwa looks doen ze niet goedkoop aan.
Beter zekere voor het onzekere al zou ik het met dit soort dingen wel aandurven. De spanners zijn puur om de ketting af te stellen, de wielmoer houd de zooi op zijn plek.
 
Beter zekere voor het onzekere al zou ik het met dit soort dingen wel aandurven. De spanners zijn puur om de ketting af te stellen, de wielmoer houd de zooi op zijn plek.
Dat wel ja, heb toch maar de beslissing genomen ze terug te sturen, kost me 2x verzendkosten maar dan ben ik er gelijk weer van af.
Heb nog genoeg andere spullen nodig dus komt wel weer op 8-)
 
Bij mij van de winter het volgende op de planning: (puur voor de motor)

Denper opnieuw vullen
Remklauw open maken/schoonmaken
Velg/schijven richten
KVS erop
Olie zweten fixen
Olie+filter
Setje reactierubbers voor 3e set wielen
Kleppen stellen
GP knoppen op linker stuurhelft
Dynamo maken
Van top tot teen schoonmaken
 
Ik heb mijn k8 750 verkocht en toch voor een GSXR 1000 2010 gegaan.

En ja....die groene remslangen en ketting gaan eraf ;)

gsxr1000.jpg


GSXR 1000 2010
Ohlins cartridgekit nix30 in de voorvork
Ohlins TTX36
Quickshifter
Arrow titanium race systeem
Brembo PR 19x18 rempomp
Brembo brakeadjuster
Brembo ORO schijven
Brembo achterremklauw
Snelgas
520 ketting en tandwielen
Snelwissel systeem Lighttech
GB racing blokbescherming
LSL rearset
LSL clipons
LSL handgrepen
Lithium accu

In deze winter wordt hij nog wel een beetje aangepakt:
Het design van de kuipen wordt nog helemaal anders qua kleuren en bestickering.
Brembo remklauwen voor.
Alle groene elementen worden vervangen
Hij krijgt een lange demper van Pipe Werx voor het gebruik in NL. In Spanje in maart is de Arrow afdoende, in NL maakt hij geen schijn van kans.
Deze week nog even langs Druijff Racing om te kijken of de mapping die er in zit, goed is.
 
Dikke fiets :} die 600 ook trouwens.

Laat maar eens weten hoe die pipe werx demper bevalt, heb er ook al wat naar zitten kijken.
Vind die Hawk tri oval dempers wel gaaf voor de racer, rij nu nog met 2 verschillende akra dempers :')
 
Ook maar eens een piccie van mijn Gixxer circuitfiets hier neer gooien.
Is een 2011 600.
Ik ken hem ergens van.... :P

Ik heb mijn k8 750 verkocht en toch voor een GSXR 1000 2010 gegaan.

En ja....die groene remslangen en ketting gaan eraf ;)

Bekijk bijlage 1439466

GSXR 1000 2010
Ohlins cartridgekit nix30 in de voorvork
Ohlins TTX36
Quickshifter
Arrow titanium race systeem
Brembo PR 19x18 rempomp
Brembo brakeadjuster
Brembo ORO schijven
Brembo achterremklauw
Snelgas
520 ketting en tandwielen
Snelwissel systeem Lighttech
GB racing blokbescherming
LSL rearset
LSL clipons
LSL handgrepen
Lithium accu

In deze winter wordt hij nog wel een beetje aangepakt:
Het design van de kuipen wordt nog helemaal anders qua kleuren en bestickering.
Brembo remklauwen voor.
Alle groene elementen worden vervangen
Hij krijgt een lange demper van Pipe Werx voor het gebruik in NL. In Spanje in maart is de Arrow afdoende, in NL maakt hij geen schijn van kans.
Deze week nog even langs Druijff Racing om te kijken of de mapping die er in zit, goed is.

Oh-oh, compensatie cc's! :P
(Zegt hij met 137pk uit een 600 ;) )

Ik zet hem erin!
 
En hopelijk kan je er ook lekker mee rijden!



Zo, OP even rigoreus opgefrist. Users die al meer als een jaar niet op MF zijn geweest of mensen die hun motor verkocht hebben :W
 
Bedoeling is om komend jaar mn TOMS te halen en dan misschien ook wat wedstrijden mee racen.
Voor in de OP.

IMG_4468.jpg


Suzuki GSX-R 600 K4
CNC Rear set
Snelsluiter tankdop
Translogic Quickshifter
Brembo RCS 19 rempomp
Hel stalen remleidingen
Active Snelgas
Matris stuurdemper
Full Titanium Arrow uitlaat systeem
Sigma slipperclutch
Ohlins 9.5nm veren in de voorvork
WP4618 achtershock met Ohlins veer
520 DID ketting met Renthal tandwielen 15/46
Renthal handvaten
Stompgrips
Hq Racing remhendel bescherming
 
Laatst bewerkt:
Bedoeling is om komend jaar mn TOMS te halen en dan misschien ook wat wedstrijden mee racen.
Voor in de OP.

Bekijk bijlage 1439513

Suzuki GSX-R 600 K4
CNC Rear set
Snelsluiter tankdop
Translogic Quickshifter
Brembo RCS 19 rempomp
Hel stalen remleidingen
Active Snelgas
Matris stuurdemper
Full Titanium Arrow uitlaat systeem
Sigma slipperclutch
Ohlins 9.5nm veren in de voorvork
WP4618 achtershock met Ohlins veer
520 DID ketting met Renthal tandwielen 15/46
Renthal handvaten
Stompgrips
Hq Racing remhendel bescherming

Leuk! Mocht je geen pitbox nemen, kom er gezellig bij staan. 's Avonds een BBQ met biertje en mocht je een slaapplek willen heb ik een voortent voor je :)
 
Thnx voor het aanbod 👌🏻 Maar Assen is slechts 40 minuten rijden en op Zandvoort pak ik wel een hotel 🤣 Als ik op een paddock moet gaan slapen, kan ik net zo goed een nacht doorhalen 😬
 
Thnx voor het aanbod 👌🏻 Maar Assen is slechts 40 minuten rijden en op Zandvoort pak ik wel een hotel 🤣 Als ik op een paddock moet gaan slapen, kan ik net zo goed een nacht doorhalen 😬

Paddock slaapt uitstekend hoor. Ook erg gezellig een avondje met je mede coureurs. De afstand vind ik het probleem niet zo. Maar dan alles nog eens neerzetten ed. Mij te vroeg af allemaal. Als ik de dag ervoor kom ben je lekker uitgerust en op de race dag ff keuren en je bent er klaar voor!

Maar jouw feestje natuurlijk :)
 
Bedoeling is om komend jaar mn TOMS te halen en dan misschien ook wat wedstrijden mee racen.
Voor in de OP.

Bekijk bijlage 1439513

Suzuki GSX-R 600 K4
CNC Rear set
Snelsluiter tankdop
Translogic Quickshifter
Brembo RCS 19 rempomp
Hel stalen remleidingen
Active Snelgas
Matris stuurdemper
Full Titanium Arrow uitlaat systeem
Sigma slipperclutch
Ohlins 9.5nm veren in de voorvork
WP4618 achtershock met Ohlins veer
520 DID ketting met Renthal tandwielen 15/46
Renthal handvaten
Stompgrips
Hq Racing remhendel bescherming

volgens mij vergeet je de Translogic QS?
 
Terug
Bovenaan Onderaan