Racen op een GSX-R: #4 TS vervanging!

dan weet je toch ook dat het met rsz is? 🤔

anyway, ik heb me ingeschreven voor TOMS dan, dus 👋
Àls dan RSZ er is. Dàn ben ik er ook. Weet zo uit het hoofd ff niet wanneer dat was.

Maar dan hoop ik voor je dat je mij niet hebt als voorrijder. Ik weet niets en doe maar wat.
 
Àls dan RSZ er is. Dàn ben ik er ook. Weet zo uit het hoofd ff niet wanneer dat was.

Maar dan hoop ik voor je dat je mij niet hebt als voorrijder. Ik weet niets en doe maar wat.
ach ik ken een paar andere voorrijders en daar geldt hetzelfde voor 😄

ik verwacht niets, dan komt het wel goed 😇
 
Ja dat klopt! Ik rij dan zelf op m’n eigen RSV en een vriend van mij zal rijden op deze GSXR.

Ik wil ooit nog zo’n TOMS cursus doen voor de leuk!
Moet je zelf weten hoor, maar om eerlijk te zijn zou ik dan wat anders doen. TOMS zie ik iets meer als een verplicht ding om te racen. Niet zozeer als een leerzaam dagje. Er word niet diep in gegaan op persoonlijke rondes.
 
Moet je zelf weten hoor, maar om eerlijk te zijn zou ik dan wat anders doen. TOMS zie ik iets meer als een verplicht ding om te racen. Niet zozeer als een leerzaam dagje. Er word niet diep in gegaan op persoonlijke rondes.
Goed dat je het zegt. Dan zou eerder een privéles bij jou boeken een optie zijn? Haha
 
Haha. Als we in dezelfde groep rijden wil ik met alle plezier ff volgen om te kijken waar je veel laat liggen. Maar heb dit jaar ook nog weinig vrij rijden.
 

Als voorbeeld, hier rijdt Tim achter me aan, om later de data en video beelden te bespreken.
Is een rondje van 1:55 laag met de SRAD600, mooi om te zien hoe hij op zijn R1 2020 zit te cruisen op de rechte stukken terwijl ik alle zeilen bij moet zetten haha
 
Haha. Als we in dezelfde groep rijden wil ik met alle plezier ff volgen om te kijken waar je veel laat liggen. Maar heb dit jaar ook nog weinig vrij rijden.
Haha dat zou leerzaam zijn! Lijkt me wel heel tof.

Ik zit in de light groep die dag (ik rij met 3 andere vrienden die dag waarvan 2 voor het eerst rijden). Ik ben de laatste jaren op ander circuits geweest dus ik weet niet welke tijd ik rij.
 
Haha dat zou leerzaam zijn! Lijkt me wel heel tof.

Ik zit in de light groep die dag (ik rij met 3 andere vrienden die dag waarvan 2 voor het eerst rijden). Ik ben de laatste jaren op ander circuits geweest dus ik weet niet welke tijd ik rij.

leuk dagje, wij zijn er die dag ook. sowieso met 3 man.

pitbox een idee?
 
Haha dat zou leerzaam zijn! Lijkt me wel heel tof.

Ik zit in de light groep die dag (ik rij met 3 andere vrienden die dag waarvan 2 voor het eerst rijden). Ik ben de laatste jaren op ander circuits geweest dus ik weet niet welke tijd ik rij.
Schiet me nog maar ff aan. Vaak vrij druk op zo’n dag dus of ik tijd heb weet ik niet.
 
ik kan je sowieso even proberen te spotten. Hoe kan ik je herkennen?
Weet nog niet hoe de motor er dan uit ziet, maar ik heb dit (blauw-witte) pak aan:
10e3ce25-1118-4734-a226-5caf8ddb208f.jpg
 
Laatst bewerkt:
Nou meer herkenbaar kan bijna niet. Leuk, ik zal je zeker opzoeken voor de gezelligheid en mocht je een rondje achter me aan kunnen rijden ben ik je al heeeeel dankbaar.
 
Slipperclutch er weer in, uitlaat er op, electra wat meer netjes gemaakt, al z'n onderhoud gehad. Gisteren het eerste rondje gereden. Hij rolt, hij rijdt, hij loopt soepel. Mag hem alleen nog niet revven of iets dus het was een voorzichtig rondje. Hij schijnt nogal scherp afgesteld te staan.

Zaterdag ochtend gaan we bij ORS op de bank om hem veilig af te laten stellen. Ik ben benieuwd. Niet naar de cijfers, maar of alles technisch in orde is.
 
Terug
Bovenaan Onderaan