Racen op een GSX-R: #4 TS vervanging!

ik ga de baan op met een 600k4. Daar ben ik de afgelopen 1,5jr mee bezig geweest om helemaal opnieuw op te bouwen.

Mocht je nog een plekje in de box over hebben laat maar weten 😉
 
*O*
 

Bijlagen

  • 8828C5D8-1479-41AB-A48D-D9B39B9218BB.jpeg
    8828C5D8-1479-41AB-A48D-D9B39B9218BB.jpeg
    280,6 KB · Weergaven: 0
  • D1F065C1-5B6D-4595-82D8-1AC04E0C3335.jpeg
    D1F065C1-5B6D-4595-82D8-1AC04E0C3335.jpeg
    635,9 KB · Weergaven: 0
  • A5AB43AD-466A-4637-949D-BDF15EF420DA.jpeg
    A5AB43AD-466A-4637-949D-BDF15EF420DA.jpeg
    584,8 KB · Weergaven: 0
  • 399BB998-67D7-4FD2-878D-ABDD9E82A936.jpeg
    399BB998-67D7-4FD2-878D-ABDD9E82A936.jpeg
    453,2 KB · Weergaven: 0
:N niks opgelost. Want de wedstrijden voor bijv de IHRO worden verreden tijdens evenementen onder IDC regels. Dus dan weer langzame ruskenhoek.....
Ook andere evenementen voor de classic Superbike gebruiken weer de langzame ruskenhoek ...... 2 varianten op een circuit werkt echt niet, schept juist alleen maar verwarring. Mooi dat ze bij de KNMV :t soepel zijn, maar dan moet de rest ook mee willen kantelen.
Ik voorspel je dat de Classics komende 2 april de langzame ruskenhoek rijden, en dat komt bij ons rijders zelf vandaan, aangezien we de rest van het seizoen die keuze niet krijgen.....
 
:N niks opgelost. Want de wedstrijden voor bijv de IHRO worden verreden tijdens evenementen onder IDC regels. Dus dan weer langzame ruskenhoek.....
Ook andere evenementen voor de classic Superbike gebruiken weer de langzame ruskenhoek ...... 2 varianten op een circuit werkt echt niet, schept juist alleen maar verwarring. Mooi dat ze bij de KNMV :t soepel zijn, maar dan moet de rest ook mee willen kantelen.
Ik voorspel je dat de Classics komende 2 april de langzame ruskenhoek rijden, en dat komt bij ons rijders zelf vandaan, aangezien we de rest van het seizoen die keuze niet krijgen.....
Het “probleem” zat hem er mijns inziens in dat op de KNMV dag jullie de langzame reden en de meesten de snelle en dat jij (en een aantal) juist de snelle willen rijden op die knmv dag.
NIEMAND van ons normale stervelingen rijd een race op de snelle dus daar kunnen we kort in zijn, gaat never nooit gebeuren.

Dus eigenlijk was er geen probleem (want jullie reden de langzame en willen de langzame) en nu mogen/moeten jullie de snelle wat jullie niet willen omdat jullie die (net als de rest) normaal ook niet rijden?
 
Van m'n gsx-r750 uit 2007 begint het frame aardig kalend te worden waar mn benen zitten. Schijnt een kwaaltje te zijn oid in de kwaliteit van de lak/coating. Heeft iemand een gouden tip om dit te herstellen/retoucheren of wordt het naar de spuiter brengen?
 
Van m'n gsx-r750 uit 2007 begint het frame aardig kalend te worden waar mn benen zitten. Schijnt een kwaaltje te zijn oid in de kwaliteit van de lak/coating. Heeft iemand een gouden tip om dit te herstellen/retoucheren of wordt het naar de spuiter brengen?
Frame covers?

Denk dat spuiten ook maar tijdelijk gaat helpen.
 
Weet iemand of een compleet systeem van Yoshimura met tri oval demper voor problemen gaat zorgen op assen qua geluid? Dit op een gsxr600 uit 2006.
 
Weet iemand of een compleet systeem van Yoshimura met tri oval demper voor problemen gaat zorgen op assen qua geluid? Dit op een gsxr600 uit 2006.
Ligt vnl aan hoe lang of kort de demper is van ieder systeem.
Hoe langer de demper hoe meer hij zal dempen. Tenminste als de rest van de demper in normale toestand verkeerd. Verder zijn er nog heel wat opties om een lange demper geschikt voor het circuit te maken zelfs zonder dbkiller. Dat is uiteindelijk een noodoplossing die teveel vermogen kost. Maar ja als je looks belangrijker vindt dan een bruikbaar vermogen dan kun je altijd een dbkiller monteren die alles afknijpt om het geluid.
 
Wat mij op Assen wel opvalt dat ze steeds vaker controleren op een db killer. Mijn uitlaat is zonder db killer stil genoeg maar toch moest er een van een medewerker welke stond voor je de pitlane in rijd.
 
Ja stom he? Ik heb ook een mega stille motor, zonder vermogen.
Je hoort me niet eens langsrijden zonder db killer.

Ik heb nu een buisje met schroefdraad erin:+
Zien zij een "db-killer" zitten
 
Ik mag hopen dat ze daar bij een standaard uitlaat niet over piepen:X kost wat moeite anders om een dagje Assen te rijden zeg...
 
Inderdaad Supervet, originele pijp is altijd goed natuurlijk!
 

Bijlagen

  • PXL_20240406_125656821.jpg
    PXL_20240406_125656821.jpg
    352,9 KB · Weergaven: 0
  • PXL_20240406_125709269.jpg
    PXL_20240406_125709269.jpg
    670,9 KB · Weergaven: 0
Terug
Bovenaan Onderaan