chrisjemol
MF veteraan
Idd, voorvorkklem erbij en gaan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Verkoper: Frontrow ComponentsWeet iemand voor het '08 model, als je snelgas wilt, moet je dan ook de gaskabels vervangen of hebben de originele voldoende speling?
In Duitsland bij Schwabenmax kan je een setje kopen om je originele gashendel aan te passen, zo één heb ik gekocht. Heb hem er nog niet op zitten, weet dus niet of het echt wat is maar kan als het goed is met originele kabels. Is volgens mij zo ongeveer de goedkoopste optie.Weet iemand voor het '08 model, als je snelgas wilt, moet je dan ook de gaskabels vervangen of hebben de originele voldoende speling?
Deze?In Duitsland bij Schwabenmax kan je een setje kopen om je originele gashendel aan te passen, zo één heb ik gekocht. Heb hem er nog niet op zitten, weet dus niet of het echt wat is maar kan als het goed is met originele kabels. Is volgens mij zo ongeveer de goedkoopste optie.
Dat is hem inderdaad. De '08 heeft kabels tot aan het gasklephuis, vanaf daar is het idd elektronisch. Maakt voor snelgas niet uit.Deze?
Schwabenmax Motorcycle Parts. Motorcycle accessories and motorcycle tuning in premium quality. Specializing in motorcycle tuning and refinement for Vmax, K1200R and K1300R as well as the GSX 1400.Specializes on gas path shortening on motorcycles. | P
Accessories for motorcycles, motorcycle tuning and refinement, rear conversions, windshield, suspension improvements, reduce the gas path, goodiies for the Vmax, for K1200R and K1300R , and for GSx 1400,short stroke from 2007,,<h4>Quick action Throttle Yamaha R1</h4>www.schwabenmax.de
Op m'n FZ1N heb ik een handvat van een R6 gezet, die is duidelijk korter geworden. Daarvoor was ook geen aanpassing nodig. Deze oplossing lijkt er wel op (compleet handvat met iets grotere ring) Echter heeft de '08 niet ook Fly-by-wire?
Zonder aanpassing kabels? Meeste setjes worden met kabel verkocht, zal niet zonder reden zijn.Snelgas op de ‘08 gaat prima!
Ga eens een avondje de garage in en deel even je bevindingenDat is hem inderdaad. De '08 heeft kabels tot aan het gasklephuis, vanaf daar is het idd elektronisch. Maakt voor snelgas niet uit.
Geen idee. Had active erop zitten en die komt met nieuwe kabels dus niet met oude kabels liggen kloteZonder aanpassing kabels? Meeste setjes worden met kabel verkocht, zal niet zonder reden zijn.
Heb niets waar de gaskabel op aangesloten kan worden, blok was geploft en ligt ter reparatieGa eens een avondje de garage in en deel even je bevindingen
Gaskabel gaat op injectiehuis, niet op het blokHeb niets waar de gaskabel op aangesloten kan worden, blok was geploft en ligt ter reparatie
Blijven mooie fietsen. Waarom nu twee? Persoonlijk zou ik dan liever 1 van een nieuwer bouwjaar hebben. Heb nu zelf gereden met '98, '03 en nu '08 en ze worden elke keer sneller / beter.Hoog tijd dat ik hier ook maar eens een post achterlaat: ik race nu 3 seizoenen met mijn R1 van 2001 (de rode). Paar maanden terug nog een tweede R1 bijgekocht (de witte). Tijden zijn: 1:55 op assen droog, 2:01 nat, en 1:49 op Zolder.
Dat is k.u.t.Nou....
Einde blok zeg maar...
Gebeurd tijdens uitloopronde op Assen.
Heb wel een blok gevonden voor 1800,- (2007-2008) maar dat is een absurde prijs natuurlijk, en ja goedkoper dan alles nieuw, want die schatting is tot nu toe al 2400,-
Ja goede vraag! ik ben met 1 begonnen en heb toen al veel spullen verzameld (extra set wielen, reserveblok, extra kapset etc.) en toen ben ik er een beetje in blijven hangen. Die tweede is erbij gekomen om niet overhaast wielen te hoeven wisselen bij een wisselvallig weertje en als reservefiets voor als er iets met de eerste gebeurt zoals een motor kapot of valpartij. Dat is helaas beide in het verleden al wel eens gebeurd. De laatste reden is omdat mijn tijden nog steeds naar beneden gaan dus ik heb nog niet het gevoel dat ik toe ben aan een nieuwere motor.Blijven mooie fietsen. Waarom nu twee? Persoonlijk zou ik dan liever 1 van een nieuwer bouwjaar hebben. Heb nu zelf gereden met '98, '03 en nu '08 en ze worden elke keer sneller / beter.
Dat is k.u.t.
Ik zou het echt niet weten, kan natuurlijk niet in het blok kijken, maar ik rij voor mijn doen normaal op het circuit, maar goed het kan ook op de weg gebeuren heb ik begrepen.Dat is vervelend. Maar dit is niet alleen tijdens je uitloopronde gebeurd.
Aan de zuigers te zien... die zijn aardig opgegeten.Ik zou het echt niet weten, kan natuurlijk niet in het blok kijken, maar ik rij voor mijn doen normaal op het circuit, maar goed het kan ook op de weg gebeuren heb ik begrepen.
Kan het aan de ecu hebben gelegen? Die is geflasht en Frank Mos van Mobutuning heeft er een 0 map in gedaan en heb zo al die tijd gereden, al was het maar 6 circuitdagen ofzo in 6 jaar tijd ofzo.Aan de zuigers te zien... die zijn aardig opgegeten.
Dus je hebt best een tijdje gereden met en/of een arm mengsel/detonatie.
Frank zei ( blok ligt bij hem ) dat het niet best is, als hij het gaat maken zijn de kosten tot nu toe 2400,- is en da heeft hij nog niet eens de onderkant los gehad zei hij.Zuigers vallen nog wel mee toch?
Frank weet voor deze motoren heel goed wat hij doet dus daar zal het niet aan liggen
Je ziet op sommige plekken vanaf de bovenkant van de zuiger, de zuigerveren zitten....Zuigers vallen nog wel mee toch?
Frank weet voor deze motoren heel goed wat hij doet dus daar zal het niet aan liggen