zit ik net te kijken in mijn laptimer, snelste tijd 2:03.95en volgens de transponder van msl 2.06...
Ik denk dat ik maar mijn laptimer geloof
Afgelopen donderdag gereden.
Snelste tijd was 2.11 in de laatste sessie.
Niet echt tevreden maar was de eerste keer na 8 jaar weer. Ook op een voor mij nieuwe motor. Maak ook niet echt straatkilometers.
Volgend jaar vaker naar t circuit dan komt t wel.
Houding vind ik wel lastig. Ben ook niet echt lenig ofzo. Als ik dan zie hoe anderen er naast hangen....
Wel super getroffen met het weer, heerlijk 20c.
Afgelopen donderdag gereden.
Snelste tijd was 2.11 in de laatste sessie.
Niet echt tevreden maar was de eerste keer na 8 jaar weer. Ook op een voor mij nieuwe motor. Maak ook niet echt straatkilometers.
Volgend jaar vaker naar t circuit dan komt t wel.
Houding vind ik wel lastig. Ben ook niet echt lenig ofzo. Als ik dan zie hoe anderen er naast hangen....
Wel super getroffen met het weer, heerlijk 20c.
Jij hebt een Aim Solo toch?
Zijn er nog mensen van hier aanwezig op 3 oktober op Assen?
De 2e sessie ronde 1 en 2.
Links ben ik en rechts is een vriend van mij die het 2 rondjes kon opbrengen om met 2 vingers in de neus achter mij aan te tuffen.
Ik ben er
Ik ook!
Nog steeds de rode pc40 van de foto? Welke groep rij je?
Waaraan is jouw CBR te herkennen?
Ik vind het altijd wel interessant om even te buurten en de CBR's te bekijken.
Ik ben rij iig op een rode PC37 met matzwarte onderkuip. Ik rij in groepje 3...tot dinsdag!
Nee die heb ik niet.
Als je doelt op die RSV Mille dan reed ik op dat moment precies achter die kerel die onderuit ging waardoor de rode vlag situatie kwam waardoor die 2 op het rechte stuk weer op elkaar knalde.
Bizarre situatie dat. Ongelooflijk.
Rode is vlag is kappen dus what the hell waren zij (of 1 van hen) aan doen???
het einde van dit filmpje zie je hem onderuit gaan en daarna kwam de rode vlag situatie. Toen ik terug was in de paddock was dat andere ongeluk al gebeurd.
Jammer, ben wel benieuwd wat er nu gebeurde.
Die RSV was echt helemaal aan flarden.
En ik trok net vol het rechte stuk op toen ze in de bocht voor het rechte stuk de rode vlag net naar buiten staken.
Leek mij wijs om 2 bochten later (Hugenholtz) rustig naar binnen te rijden in plaats van vol in de ankers om de pitlane te halen. Is nogal een onverwacht punt om vol in de remmen te gaan.
De Baco bij einde pitlane kwam echter met rood naar het midden van de baan lopen.
Dus toen moest ik wel remmen om de beste man niet aan te rijden.
Toen ik bijna stilstond om rechtsaf einde pitstraat in te rijden, werd ik in ene van achter aangereden
Het enige wat ik mee kreeg was dat ik op me rug lag en het schurende geluid van een CBR op asfalt..
Ze zeiden op de paddock dat het goed mis was met zijn voet en dat er een stuk van zijn voet wellicht zou missen (je hoort van alles op zo'n moment).