Ah, was jij dat!!! ???
Dan was het dus die kerel op de RSV die door aan het gassen was.
Nu snap ik waarom diegene (jij dus) aan het einde de pitlane de pitstraat in wilde rijden. Dat begreep ik niet toen ik hoorde dat dit gebeurd was.
Jezus man wat kut. Hoe is het verder? Niets aan over gehouden? En met de motor? Nog wat gehoord van die andere kerel? Ze zeiden op de paddock dat het goed mis was met zijn voet en dat er een stuk van zijn voet wellicht zou missen (je hoort van alles op zo'n moment).
Ik kan alleen niet goed begrijpen waarom die baco de baan op ging en waarom je dan aan het einde van de pitlane de pitstraat in moet rijden. Dat hoort niet lijkt mij. Dat andere ongeluk waar ik achter reed was namelijk veel verder nog.
Bovendien was dat andere ongeluk gebeurd net na het punt waar je normaliter de baan verlaat. Dat had ook gekund voor degene die de pitstraat al voorbij waren.
Heeft niemand verder gezien dat jij weet wat die kerel op die RSV nou aan het doen was? Gezien de staat van die motor kan ik namelijk niet voorstellen dat hij reed alsof er een gele of rode vlag was. Die had gewoon het gas er op zou je denken.
Ik zou wel willen, betaald en al. Krijg ik een mail dat door een foutje in het systeem ik toch niet kan rijden. Alles zit vol..Gaat er iemand van jullie aankomende zaterdag naar Mettet?
Ik zou wel willen, betaald en al. Krijg ik een mail dat door een foutje in het systeem ik toch niet kan rijden. Alles zit vol..
Yep dat was ik.. Loop inmiddels bij de fysio om alles compleet hersteld te krijgen, was gelukkig niets gebroken. Onderbeen was er ook niet af, alhoewel het wel zo voelde
Weet ook nog steeds niet wat er precies gebeurde, vandaar dat ik hoopte dat iemand een filmpje had.
Hoop dat het met die jongen op de RSV goed gaat, die was een deel van z'n geheugen kwijt.
Gelukkig heb ik ook alle tijd nu om de CBR in de winter te herstellen voor volgend seizoen
Droogde de baan snel op in de morgen?Dat is mooi klote..! Je kan het er op wagen om toch die kant op te gaan, en de dag van iemand over te nemen.. Helaas zijn er altijd wel die crashen in de eerste rechterbocht aan het begin van de dag...
Droogde de baan snel op in de morgen?
Of bleef het nog lang vochtig op de baan?
Ai. Day kost altijd weer tijd als er veel niveau verschil in zit.De baan was om 9.20 gewoon droog. Achter het pitgebouw bleef het wel heel de ochtend vochtig. Helaas reden we zonder transponder waardoor er heel veel niveau verschil bleef in alle groepen..
Ai. Day kost altijd weer tijd als er veel niveau verschil in zit.
Nog 1:11 kunnen rijde ?
Nee ben niet onder de 1.13 gekomen.. Geen 1 rondje vrij kunnen rijden en heb nog niet zo veel 'lef' met inhalen waardoor ik soms te lang wacht.. Net voor sessie 4 was er een crash waardoor onze groep niet kon starten omdat de dokter nog bezig was.. Vol goede moed gewacht op sessie 5 maar die ging helaas niet van start ivm met een zware crash.. Helaas moest hier het Belgische Mug team voor komen.. Ik hoop dat de coureur het goed maakt naar omstandigheden.. Sessie 6 was dus de eerste en laatste sessie van de middag voor mij.
Nee ben niet onder de 1.13 gekomen.. Geen 1 rondje vrij kunnen rijden en heb nog niet zo veel 'lef' met inhalen waardoor ik soms te lang wacht.. Net voor sessie 4 was er een crash waardoor onze groep niet kon starten omdat de dokter nog bezig was.. Vol goede moed gewacht op sessie 5 maar die ging helaas niet van start ivm met een zware crash.. Helaas moest hier het Belgische Mug team voor komen.. Ik hoop dat de coureur het goed maakt naar omstandigheden.. Sessie 6 was dus de eerste en laatste sessie van de middag voor mij.
zuigers eruit halen en gewoon schoonmaken en ontvetten.Heren ,
Ben inmiddels bezig de motor ‘cupklaar’ te maken voor volgend jaar .. ben nu bezig met de remmerij.. heb de remklauwen leidingen en pakkingen schoongemaakt en vervangen .. nieuwe brembo sinterblokken liggen klaar... alleen nu was ik even benieuwd , kun je de zuigers ook nog ergens mee schoonmaken? Heb alles volledig schoongemaakt met remreiniger.. lijkt me voldoende toch of hebben jullie nog tips? Nu alles er toch af is[afbeelding]
Dubbelzuigers eruit halen en gewoon schoonmaken en ontvetten.
Overal het remstof verwijderen, nieuwe afdichtingen erin, klaar
[/quote]Wat is dan verder de bedoeling ? De klauw verder openen (In 2en splitten als het ware) dan je de zuigers er gewoon uithalen ? Kan ik dit ook gewoon met remreiniger schoonmaken? ZuIgers verder niet invetten oid toch?? Ik merkt namelijk al dat het voorwiel best moeilijk draait, terwijl als de remmerij eraf is hij heel mooi soepel draait\
CompressorInmiddels de klauwen gesplit , maar ik kan geen grip meer krijgen op de zuigers omdat ik deze al zodanig teruggedrukt had zodat de nieuwe remblokken ertussen zouden passen .. Nog tips om ze eruit te krijgen of nu weer kwestie van de leidingen en de pomp er even weer op en de zuigers eruit ' pompen' .. Zucht haha