Ten Kate verkoopt hun eigen opgebouwde racers (meestal full-spec)...............en ze bouwen klant-specifieke motoren.Iemand ervaring met een door Ten Kate opgebouwde PC40?
Mijn motor zou door Ten Kate opgebouwd zijn, maar of dit nu betekent dat Ten Kate enkel van een straatmotor een circuitmotor maakt of dat zij het ding bijvoorbeeld ook vol duwen met HRC \TKR spul is mij niet helemaal duidelijk.
Als je een Ten Kate 600RR koopt zit er namelijk meer spul op dan op mijn motor waardoor ik er niet van op kan maken of zij een standaard pakket leveren of dat zij doen wat er door de klant gevraagd wordt (die van mij heeft bijvoorbeeld geen slipper clutch).
Waar ik eigenlijk mee zit is dat ik wil weten of ik de waardes van de klepspeling aan kan houden welke in de service manual staan.
Ik kan hen bellen natuurlijk. Dat zal ik doen mocht er niemand het antwoord op weten.
Standaard waardes aanhouden zeggen zij.
Je hebt helemaal gelijk, sorry, ik besef me nu pas dat nooit op je berichtje gereageerd hebSander, als je nog een keer iemand vraagt voor een laptimer instructie oid, is een bedankje een kleine moeite.
Ten Kate verkoopt hun eigen opgebouwde racers (meestal full-spec)...............en ze bouwen klant-specifieke motoren.
Die laatste kan idd vol met opties zitten.......of juist niet.
Daarom is het klant specifiek.
Kheb zelf 2 Ten Kate gebouwde fietsen gehad, maar wat je iig weet..........wat er op zit, dat klopt 100%
Geen gepruts met draadjes of ander gekloot wat je nog weleens ziet bij andere motoren.
TK mag aan de prijs zijn.......als je eenmaal op de baan zit, hoef je alleen aan lijnen te denken en niet of je de motor kunt vertrouwen.
Want dat is dik in orde.
En zoals je zelf al achter info gekomen bent: standaard waardes aanhouden bij een standaard blok
5 mei ben ik ook bij op Zandvoort.Ik ga trouwens zaterdag 05-05 naar Zandvoort met MSL.
Misschien in april nog een dag Zandvoort of Assen. Hangt een beetje van het weer af en wat er nog beschikbaar is tegen die tijd.
Wij rijden liever niet in de regen dus proberen een beetje de kat uit de boom te kijken.
Als het 5 mei regent hebben we pech. Het feit dat het op een zaterdag is weegt meer.
Het is een wat lastige uitdaging, want niemand heeft er echt een (simpele) oplossing voor. Uitboren wil ik eigenlijk proberen te voorkomen.Ik vrees dat uitboren de enige optie is.. Als je dan toch je hugger iets hoger wil plaatsen kan je misschien een m6 moertje op je achterbug lassen. Het is niet de mooiste manier...
Het is een wat lastige uitdaging, want niemand heeft er echt een (simpele) oplossing voor. Uitboren wil ik eigenlijk proberen te voorkomen.
Misschien is er genoeg ruimte te creëren door de hugger iets in te korten (lees afzagen). Toegegeven, dat lost het probleem niet. Het is meer een soort work-around
De hugger zit vast met alle drie de schroefjes alleen 1 daarvan komt niet los. Je kan de inbus wel draaien, maar hij komt niet los. Hij blijft precies zo vast zitten als die nu zit.Maar dan heb je toch nog steeds 1 bevestigingspunt wat je niet kan gebruiken? Of zet je de hugger dan aan 1 kant niet vast?
De hugger zit vast met alle drie de schroefjes alleen 1 daarvan komt niet los. Je kan de inbus wel draaien, maar hij komt niet los. Hij blijft precies zo vast zitten als die nu zit.
De hugger komt er dus niet vanaf. Gelukkig is er nog wel even tijd om erover na te denken hoe ik dit op ga lossen.