Racen op een R6 '99 - '02 Deel 2

Vet gefilmd!

Maar wel een hoop troep op de baan of lijkt dat zo? :?

Zoals streetdriver zegt ,valt wel mee het is een ander soort asvalt ,we gingen een rondje over de baan lopen en toen viel het ons op dat er een ander structuur in het asfalt zit
Elke ochtend werd de baan geveegt door een tractor met een rond draaiende borstel ,dus er lag geen troep op de baan maar wel veel banden sporen is handig v oor de juist rij lijn
 
zo staat de schuur er nu bij :)
DSC00032.JPG

DSC00031.JPG
 
war ga ju in maart knallen? groeten

In maart ga ik 6 dagen op val du vienne rijden met de organisatie van jeroen poen.

Van het weekend lekker gesleuteld aan het fietsje.
nieuwe remblokken, kettingset etc.

Alleen nu zag ik dat ik mijn luchtfilter moet gaan vervangen.
Nu zit er nog de originele die aan de voorzijde opengezaagd is.
Met wat voor filters rijden jullie??

Ik ben bang dat een k&n te veel herrie gaat maken.
Nu heeft race-shop zo'n mwr filter met dB-killer zou dat wat zijn?
 
Hebben jullie ervaring met het monteren van een camera in de airintake?
Merk je nou echt vermogensverlies? Maatje van me zegt dat dat geen kwaad kan.
 
Hebben jullie ervaring met het monteren van een camera in de airintake?
Merk je nou echt vermogensverlies? Maatje van me zegt dat dat geen kwaad kan.

Voor in mijn kuip heb ik een heel klein gaatje geboord en dan met klittenband vast gemaakt ,zo dat ik hem er ook makkelijk er af kan halen ,en dat werkt (binnen op de airintake vast gemaakt)

En achter op ook met klittenband vast gemaakt en een duc tapeje er over heen voor het los trillen.
 
maar ff posen met mijn brand new trailer :) :}

imag0737.jpg

hij was het geld dubbel en dwars waard *O*

alleen nog paar extra ogen erbij beunen zodat hij helemaal niet meer kan bewegen als mijn dame erop staat :)

nu nog wachten op mijn kappen en mijn race overall dan ben ik klaar voor seizoen 2011 :]

en die goedkope 10 euro cameras heb er ook 2 liggen voor dat geld is het echt super spull :) die filmpjes van jou rayduc zijn echt netjes :) mooi stukje sturen *O*
 
Laatst bewerkt:
en die goedkope 10 euro cameras heb er ook 2 liggen voor dat geld is het echt super spull :) die filmpjes van jou rayduc zijn echt netjes :) mooi stukje sturen *O*


Ja,is echt leuk spul en voor niks ( 10 euro )
Dank je wel snillis,ging lekker daar in Cartagena echt een super baan,ga volgend jaar
weer
 
@ rayduc ja zit er met mijn racemaat aan te denken ook die kant op de tegaan volgend jaar (naja als mijn financien het toelaten :P arme student)

ma ziet er idd uit als een leuke baan,...
 
@ rayduc ja zit er met mijn racemaat aan te denken ook die kant op de tegaan volgend jaar (naja als mijn financien het toelaten :P arme student)

ma ziet er idd uit als een leuke baan,...


Je kunt nog in april/maart met dochop naar Cartagena ,is wel een hoop geld maar we haden wel lekker 4 dagen mooi weer,en vet veel asfalt kilometers gemaakt :Y
 
ja dit seizoen zit het er niet in.
aanhanger, nieuw pak aangezien ze mijn oude kapot geknipt hebben, nieuwe helm deukschade haha, nieuwe motor mwa dat telt dan samen een heel DUUR seizoen hahaha :P

4 april ga ik voor het eerst na zolder dus hopen dat het weer meezit :)
 
ja dit seizoen zit het er niet in.
aanhanger, nieuw pak aangezien ze mijn oude kapot geknipt hebben, nieuwe helm deukschade haha, nieuwe motor mwa dat telt dan samen een heel DUUR seizoen hahaha :P

4 april ga ik voor het eerst na zolder dus hopen dat het weer meezit :)


Dan maar volgend jaar doen is echt super daar,ik had ook zo 'n aanhanger echt een super ding moest alleen na 2000 km een nieuwe as in ,was te licht ,lagers rolden er uit

Dat is niet zo mooi,en dat kost dan een hoop euro's

Ik ben 2 jaar geleden ook op Zolder geweest (2 keer in de grindbak) ,vond het een K.U.T
baan,het lag me niet ,dus dat wordt niks met mijn in Zolder,vind SPA leuker

Ieder geval veel plezier daar op Zolder :W
 
Ga van t jaar voor t eerst naar Zolder. Ben erg benieuwd. Mn maatje is er wel over te spreken.
Goedkoop baantje ook.

En die cameraatjes... waar of bij wie zijn die te bestellen? Hoorde er vorig jaar ook al iemand over.
Wel lachuh om er drie ofzo rondom de motor te plakken.
 
Ga van t jaar voor t eerst naar Zolder. Ben erg benieuwd. Mn maatje is er wel over te spreken.
Goedkoop baantje ook.

En die cameraatjes... waar of bij wie zijn die te bestellen? Hoorde er vorig jaar ook al iemand over.
Wel lachuh om er drie ofzo rondom de motor te plakken.

Trust me...je gaat het super vinden!
 
@Alex: Zolder ga je zekers leuk vinden, je R6 had er in ieder geval goed naar het zin ;)
Die camera'tjes koop je voor 5 euro op Ebay dus hang er maar een paar op je
motor. Al een nieuw kleuren schema op de motor?

@Rayduc: Wat is dat voor pak?? Je kniesliders lijken me niet echt op de juiste plek te zitten? Ben wel erg jaloers op jullie mooie Cartagena tripje :) Staat hoog op het verlanglijstje voor volgend jaar. Ik moet dit jaar veeel aftikken voor de Supercup incl licentie etc... Dus geen voorjaarstraining ;)

@Snillis: gefeliciteerd :]
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan