Ik was van plan om dit jaar de ZAC te gaan rijden met onderstaand gebakje, maar vanwege 1 of andere pandemie die plannen een jaartje opgeschoven. Wel ga ik nog een aantal circuitdagen rijden dit jaar, waaronder de racecursus op 12 oktober.
Over de motor, er zitten een aantal leuke upgrades op:
Marzocchi RAC50 voorvork en kroonplaten
YSS superbike achterschokbreker
Gripone Leone TCS
MWR luchtfilter
Leovince Slipon
Starlane Athon gps laptimer
Brembo RCS 19 rempomp
Brembo T-drive remschijven
Dynojet quickshiftert
PP-tuning remschakelsetje
Etc.
Bekijk bijlage 1507668
Bekijk bijlage 1507669
En nog vrij stil, ik ben vorig jaar 1x van de baan gehaald, toen de wind echt precies verkeerd stond. Die van jouw is ook prachtig!Mooie fiets met mooie opties. Ik vind de Laser er goed bij passen
Dan kan ik niet achter blijven. Wij rijden met enkele RSV4's in de ZAC, gisteren waren we met z'n drieen.
Ik heb sinds dit jaar een 2015rr, hiervoor enkele jaren met een 2011 factory gereden en daarvoor enkele jaren met een RSV Mille R. Het nieuwe model is duidelijk sneller dan het oude model.
Foto's zijn van voorjaarstraining in Almeria (nog net voor het Corona virus)
Check een sbij de Zwart Motoren en RN Motoren, die hebben beide gebruikte Aprilia spullen
Voor de geinteresseerden heb ik nog een maxtreme uitlaat en een K-tech DDS lite schokbreker liggen (1300km oud met 95nm veer). Mag weg voor redelijk bod
Demper is verkocht en de shock is gereserveerdFrank, zou je me eens foto’s willen sturen van de demper en je shock met prijs?
Afgelopen vrijdag de demper geprobeerd op Assen en is prima bevallen! Vol gas onder de geluidmeting door was geen probleem. Ik was begonnen in groep 3 ( de 1 na snelste groep ) en reed daarin een 1:56 nogwat en werd toen naar groep 4 gestuurd, want het ging ze te hard. In groepje 4 reed ik in de daarop volgende sessie een 1:53:05 in de laatste vliegende ronde van die sessie. In de 4e sessie werd het de RSV4 wat te warm ( ze werd tijdens het rijden 115C ) en kwam ik tot een 1:54. Wel constant deze tijden gereden, 5 stuks achter elkaar 1:54. In de laatste sessie was het lekker rustig op de baan en en mn PR neergezet op een 1:53:02. In deze laatste ronde een foutje in de ramshoek en GT-chicane wat uiteindelijk ertoe leide dat er geen 1:52 uitgerold is. Al met al een zeer geslaagde 1e dag met de RSV4, buiten de temperaturen dan. Hebben jullie ook last van een extreem warme motor tijdens het rijden?Demper is verkocht en de shock is gereserveerd
Afgelopen vrijdag de demper geprobeerd op Assen en is prima bevallen! Vol gas onder de geluidmeting door was geen probleem. Ik was begonnen in groep 3 ( de 1 na snelste groep ) en reed daarin een 1:56 nogwat en werd toen naar groep 4 gestuurd, want het ging ze te hard. In groepje 4 reed ik in de daarop volgende sessie een 1:53:05 in de laatste vliegende ronde van die sessie. In de 4e sessie werd het de RSV4 wat te warm ( ze werd tijdens het rijden 115C ) en kwam ik tot een 1:54. Wel constant deze tijden gereden, 5 stuks achter elkaar 1:54. In de laatste sessie was het lekker rustig op de baan en en mn PR neergezet op een 1:53:02. In deze laatste ronde een foutje in de ramshoek en GT-chicane wat uiteindelijk ertoe leide dat er geen 1:52 uitgerold is. Al met al een zeer geslaagde 1e dag met de RSV4, buiten de temperaturen dan. Hebben jullie ook last van een extreem warme motor tijdens het rijden?
Gedestileerd water + een beetje toevoegmiddel van silkolene, anticorrosie spul.Klinkt als een top dag
Ik heb er tot nu toe geen last van gehad. Tijdens het stilstaan loopt de temperatuur op naar 104C, maar niet hoger. Tijdens het rijden zakt de temperatuur weer naar een normaal niveau. Wat voor vloeistof heb je als koeling, alleen water? Of?
Gedestileerd water + een beetje toevoegmiddel van silkolene, anticorrosie spul.
Ff gecheckt, kon er geen water extra meer bijgieten.Opzich wel, ik wil wel mn ventilatoren handmatig kunnen schakelen. Zal toch nog eens gluren of er geen lucht in zit.
Ff gecheckt, kon er geen water extra meer bijgieten.