Racen op een RSV4 / V4 Tuono

Wellicht “gevaarlijke” vraag om hier te stellen...
Maatje verkoopt zijn circuit RSV4. Bij weinig interesse gaan we kijken
of verkoop in onderdelen een optie is.
Hij heeft een set zwarte velgen met nieuwe Brembo HP schijven.
De rekening voor de levering en montage van die schijven is al 680 euro...

Wat zou hij kunnen vragen voor zo een velgenset, ik zie er niet veel op Internet.
 
Wellicht “gevaarlijke” vraag om hier te stellen...
Maatje verkoopt zijn circuit RSV4. Bij weinig interesse gaan we kijken
of verkoop in onderdelen een optie is.
Hij heeft een set zwarte velgen met nieuwe Brembo HP schijven.
De rekening voor de levering en montage van die schijven is al 680 euro...

Wat zou hij kunnen vragen voor zo een velgenset, ik zie er niet veel op Internet.

Aluminium velgen? Welk jaartal?
 
Wellicht “gevaarlijke” vraag om hier te stellen...
Maatje verkoopt zijn circuit RSV4. Bij weinig interesse gaan we kijken
of verkoop in onderdelen een optie is.
Hij heeft een set zwarte velgen met nieuwe Brembo HP schijven.
De rekening voor de levering en montage van die schijven is al 680 euro...

Wat zou hij kunnen vragen voor zo een velgenset, ik zie er niet veel op Internet.
Eerlijk gezegd zou ik deze apart verkopen wil je er nog een redelijk bedrag voor krijgen. Belangrijk voor de prijs is of het gesmede velgen of normale velgen zijn en welk jaartal.
 
Dit is het voorwiel van de set
 

Bijlagen

  • B0B858E7-2EAE-4049-A730-F735FD118705.jpeg
    B0B858E7-2EAE-4049-A730-F735FD118705.jpeg
    287,1 KB · Weergaven: 22
Het lijken standaard velgen. Maar helemaal zeker kan ik dat niet zien op de foto. Op welk jaar passen deze?
Alle velgen passen op de Aprilia's, vanaf radiale remmen dus ik geloof RSV Mille van 2004. Als je een opvulplaatje maakt van 2,5mm aan iedere kant van het voorwiel kun je alle velgen gebruiken. Zelfs Dorsoduro velgen zijn bruikbaar.

Jaartal is enkel voor het gewicht, de nieuwe standaard velgen zijn bijna net zo licht als de oude OZ's
 
Zo goed als klaar,mijn rsv4rr 2019 , ben benieuwd na bijna 20 jaar rsv mille ....
Specs

Fima kuip
Motoxpricambi decalkit
Puig racingscreen
Akrapovic demper /arrow linkpipe
PP clipons
PP remhendelbeschermer
Renthal grips
Flyhammer rearsets
Roks carbon framecovers
GB racing blokbeschermers
Eazigrip tamkpads
JMT li ion accu
DiD xvmz gold ketting
Sita achtertandwiel/JT voor( 15/42)
Rizoma tandwielcover
Lightec chainadjusters
Ohlins ttx gp rearshock
Ali radiateurbeschermers
Starlane gpx laptimer
Akrapovic race mapping
Abs voor afgekoppeld
320 brembo hpk supersport schijven ipv de standaard 330
 

Bijlagen

  • IMG_1204.jpg
    IMG_1204.jpg
    22,5 KB · Weergaven: 36
  • IMG_1205.jpg
    IMG_1205.jpg
    23,5 KB · Weergaven: 37
  • IMG_1206.jpg
    IMG_1206.jpg
    21,7 KB · Weergaven: 38
Laatst bewerkt:
Zo goed als klaar,mijn rsv4rr 2019 , ben benieuwd na bijna 20 jaar rsv mille ....
Specs

Fima kuip
Motoxpricambi decalkit
Puig racingscreen
Akrapovic demper /arrow linkpipe
PP clipons
PP remhendelbeschermer
Renthal grips
Flyhammer rearsets
Roks carbon framecovers
GB racing blokbeschermers
Eazigrip tamkpads
JMT li ion accu
DiD xvmz gold ketting
Sita achtertandwiel/JT voor( 15/42)
Rizoma tandwielcover
Lightec chainadjusters
Ohlins ttx gp rearshock
Ali radiateurbeschermers
Starlane gpx laptimer
Akrapovic race mapping
Abs voor afgekoppeld
320 brembo hpk supersport schijven ipv de standaard 330
Dat ga je wel merken!
Ging met straatfiets over van een RSV1000rr, naar een rsv4, jeuzes wat een kanon is dat!
En sturen als een 600 ;)
 
Kuipwerk komt van Cruciata (Italië).

Vind de kwaliteit zelf best goed, moet enkel rekening houden met +-4 weken tusen bestellen en ontvangen.
Maakt volgens mij enkel op bestelling...
 
ik ben dit jaar ook van plan om een wedstrijdje(ZAC) mee te doen op de tuono, die motor is ervoor gebouwd.
kijken of ik onder de 1;50 kan duiken:+
maar eerste even een circuitdagje boeken.

korte vragen voor de V4's met ABS, hebben jullie problemen met de remmen? of hebben je allemaal het systeem eraf gehaald?
 
ik ben dit jaar ook van plan om een wedstrijdje(ZAC) mee te doen op de tuono, die motor is ervoor gebouwd.
kijken of ik onder de 1;50 kan duiken:+
maar eerste even een circuitdagje boeken.

korte vragen voor de V4's met ABS, hebben jullie problemen met de remmen? of hebben je allemaal het systeem eraf gehaald?
Zelf heb ik deze afgekoppeld maar in Brno heb ik op een RSV4 uit 2017 gereden van een vriend met aangesloten ABS. Geen enkel probleem alleen wat minder gevoel.
 
Zelf heb ik deze afgekoppeld maar in Brno heb ik op een RSV4 uit 2017 gereden van een vriend met aangesloten ABS. Geen enkel probleem alleen wat minder gevoel.
Ah oké, bedankt voor je reactie.
ik wil het er ook niet eraf hebben omdat ik nog steeds het meeste op straat zal rijden.
 
Gisteren op Assen voor het eerst de rsv4 uitgetest, even wennen bijna 3 jaar na mijn crash en vorig jaar 1 dagje op de mille om te kijken of ik nog durfde en het wel leuk vond ...ja dus.
Wat een kanon zeg , nu nog wat meer vrienden worden en de roest uit het lijf rijden...
 

Bijlagen

  • FB_IMG_1619637371269.jpg
    FB_IMG_1619637371269.jpg
    58,2 KB · Weergaven: 38
Gisteren op Assen voor het eerst de rsv4 uitgetest, even wennen bijna 3 jaar na mijn crash en vorig jaar 1 dagje op de mille om te kijken of ik nog durfde en het wel leuk vond ...ja dus.
Wat een kanon zeg , nu nog wat meer vrienden worden en de roest uit het lijf rijden...

Ik heb tijdens sessie 4 achter je aan gereden. Ik gebruikte de sessie om wat dingen te testen en je had een mooi tempo. 1x voor het aan remmen van de Ruskenhoek ging het net goed. Je remde zo hard en dat had ik niet verwacht waardoor ik bijna achterop knalde, haha.

Ik heb toevallig die sessie gefilmd en je staat er goed op. Mocht je de beelden willen hebben, stuur dan even een PB
 
Gisteren op Assen voor het eerst de rsv4 uitgetest, even wennen bijna 3 jaar na mijn crash en vorig jaar 1 dagje op de mille om te kijken of ik nog durfde en het wel leuk vond ...ja dus.
Wat een kanon zeg , nu nog wat meer vrienden worden en de roest uit het lijf rijden...
Potverdorie strakke fiets zo! Poah!
 
Terug
Bovenaan Onderaan