Racen op een RSV4 / V4 Tuono

Gisteren op Assen voor het eerst de rsv4 uitgetest, even wennen bijna 3 jaar na mijn crash en vorig jaar 1 dagje op de mille om te kijken of ik nog durfde en het wel leuk vond ...ja dus.
Wat een kanon zeg , nu nog wat meer vrienden worden en de roest uit het lijf rijden...
Ik reed nog ff naast je in de pitstraat in sessie 4👋
 
Ik reed nog ff naast je in de pitstraat in sessie 4👋
Volgens mij was dat bij mij.
De eerste dag na lange tijd, het was weer erg leuk en gezellig. Ik had nog een klein probleempje in de 1e 2 sessies, bleek dat de afgetopte zijstandaard aansluiting een los contact had. Wel weer schrikken na het probleempje van vorig jaar (losse quickshifter stekker.
Het rijden was wat roestig maar niet verkeerd, de langere gearing en de verlengde tank goed kunnen testen. Tevens voelde de voorkant beter nu dat er de luchtkamer vergroot is (minder olie).
Het viel me op hoeveel RSV4's er waren, niet normaal. Vroegah had je iets speciaals
 
Volgens mij was dat bij mij.
De eerste dag na lange tijd, het was weer erg leuk en gezellig. Ik had nog een klein probleempje in de 1e 2 sessies, bleek dat de afgetopte zijstandaard aansluiting een los contact had. Wel weer schrikken na het probleempje van vorig jaar (losse quickshifter stekker.
Het rijden was wat roestig maar niet verkeerd, de langere gearing en de verlengde tank goed kunnen testen. Tevens voelde de voorkant beter nu dat er de luchtkamer vergroot is (minder olie).
Het viel me op hoeveel RSV4's er waren, niet normaal. Vroegah had je iets speciaals

Ik zag je staan inderdaad. Had al gehoopt dat het iets simpels zou zijn na al je problemen.
 
Ik heb tijdens sessie 4 achter je aan gereden. Ik gebruikte de sessie om wat dingen te testen en je had een mooi tempo. 1x voor het aan remmen van de Ruskenhoek ging het net goed. Je remde zo hard en dat had ik niet verwacht waardoor ik bijna achterop knalde, haha.

Ik heb toevallig die sessie gefilmd en je staat er goed op. Mocht je de beelden willen hebben, stuur dan even een PB
Oh sorry voor het schrikmoment dan 😊, beelden wil ik graag zien.
Was echt flink wennen, vooral met het snelheidsverschil vergeleken met mijn mille kom je al snel zo'n 40km p/u sneller op de ruskenhoek af , mijn oude rempunten zijn nu niets meer waard geloof ik 🤣
 
Hey gasten,

Ik heb de vraag in het "normale" rsv4 topic ook al geplaatst, maar ik stel hem hier ook gewoon. Heeft iemand misschien nog een kleppendekselboutje over? Mijne brak af toen mn momentsleutel niet klikte...
De momentsleutel heeft dit grapje overigens ook niet overleefd🤬

IMG-20210504-WA0010.jpeg
 

Bijlagen

  • IMG-20210504-WA0012.jpeg
    IMG-20210504-WA0012.jpeg
    218,7 KB · Weergaven: 33
Vorige week een aantal dagen kunnen rijden op Assen, ondanks de koude en nattigheid een goed gevoel met de motor en de nieuwe zitpositie kunnen krijgen. Door de verlengde tank heb ik meer contact met de motor (ik ben 1,90).
Door de kou heb ik de originele radiator af moeten plakken omdat in 1e instantie de motor niet verder kwam dan 62 graden, na afplakken 78-82 graden. Ik heb Sanco slangen en de termostaat verwijderd voor een betere flow en dus koeling, blijkbaar werkt dit goed!
 
Fijn te horen, ik heb men eerste circuitdag volgende week vrijdag, zeer veel zin in.

Hoe heb je de tank verlengd? foto?
 
Fijn te horen, ik heb men eerste circuitdag volgende week vrijdag, zeer veel zin in.

Hoe heb je de tank verlengd? foto?
Ik heb een tank verlenger gekocht (witte ding op foto) en deze heeft een maatje vastgelijmd op een tankcover. Deze heb ik toen zelf gespoten en voorzien van enkele stickers (foto 2)
 

Bijlagen

  • Tank verlenging.jpg
    Tank verlenging.jpg
    17,7 KB · Weergaven: 48
  • 20210404_172204.jpg
    20210404_172204.jpg
    360,1 KB · Weergaven: 47
  • Leuk
Waarderingen: jin
Oh ja, met die enorme toeter van een uitlaat en de extra DB killer in de linkpijp had ik tussen de 91 en 94db op Assen. Vol in 5 onder de geluidspaal door, moest alleen opletten dat ik niet onder de geluidpaal schakel
 
Ik heb een tank verlenger gekocht (witte ding op foto) en deze heeft een maatje vastgelijmd op een tankcover. Deze heb ik toen zelf gespoten en voorzien van enkele stickers (foto 2)
Waar heb je deze verlenger precies vandaan? Ik ben al een tijd op zoek naar zoiets
 
Oh ja, met die enorme toeter van een uitlaat en de extra DB killer in de linkpijp had ik tussen de 91 en 94db op Assen. Vol in 5 onder de geluidspaal door, moest alleen opletten dat ik niet onder de geluidpaal schakel

Zeer netjes! Dat red ik niet, haha. Misschien toch maar zo'n kegel overwegen. Nu ga ik gewoon van mijn gas af onder de geluidspaal
 
Zijn er hier nog mensen die interesse hebben in een nieuwe opklapbare bonamici racing remhendel met racing remote control.
Is voor de originele rempomp RSV4.

Vaste prijs 70,-
 

Bijlagen

  • 52B9B775-4C5A-4720-8363-AFF67E8BA54A.jpeg
    52B9B775-4C5A-4720-8363-AFF67E8BA54A.jpeg
    21,1 KB · Weergaven: 13
  • 571821F4-9479-4696-9FB2-2A6F843E5AB9.jpeg
    571821F4-9479-4696-9FB2-2A6F843E5AB9.jpeg
    22,2 KB · Weergaven: 14
  • 7983E391-6523-48AB-882B-21614EAEFDCA.jpeg
    7983E391-6523-48AB-882B-21614EAEFDCA.jpeg
    29,3 KB · Weergaven: 13
  • 050D4FE4-3AE1-44CE-BAB7-A6A4242EDCE2.jpeg
    050D4FE4-3AE1-44CE-BAB7-A6A4242EDCE2.jpeg
    24,6 KB · Weergaven: 14
Terug
Bovenaan Onderaan