Racer te koop

Motor ziet er goed uit en gezien de reactie's is er ook niets mis mee.

Maandag voor het eerst op Assen gereden (CRT). Ook ik heb het virus gekregen }) en ben nu een beetje aan het rondkijken naar info en een motor. Zit er aan te denken om mee te gaan doen met ZAC :? Ik heb al wel eerder op Lelystad gereden :+ maar dat is niets vergeleken met Assen :o

Ik wil me eerst wat meer gaan verdiepen in de benodigde spullen O-) (licentie, kosten, etc..) voordat ik een motor ga kopen.

Succes met de verkoop (en misschien totziens)
 
Laatst bewerkt:
Motor ziet er goed uit en gezien de reactie's is er ook niets mis mee.

Maandag voor het eerst op Assen gereden (CRT). Ook ik heb het virus gekregen }) en ben nu een beetje aan het rondkijken naar info en een motor. Zit er aan te denken om mee te gaan doen met ZAC :? Ik heb al wel eerder op Lelystad gereden :+ maar dat is niets vergeleken met Assen :0

Ik wil me eerst wat meer gaan verdiepen in de benodigde spullen 0-) (licentie, kosten, etc..) voordat ik een motor ga kopen.

Succes met de verkoop (en misschien totziens)

Als het virus je te pakken heeft, is er geen helpen meer aan ;)

Voor de ZAC heb je een C-licentie nodig, te verkrijgen bij de KNMV nadat je de TOMS cursus (MotorXtra) met goed gevolg hebt afgelegd. Daarnaast moet je nog lid zijn van de DNRT (stichting die de ZAC organiseert). Alles bij elkaar een kleine € 400.

Je kunt natuurlijk ook eerst een paar circuitdagen gaan rijden om een beetje gevoel te krijgen bij de diverse circuits.

Deze SRAD is iig geschikt voor dit soort zaken en er is zoveel aan gedaan dat je er weinig tot geen kosten aan zult hebben (afgezien van bandjes en benzine) ;) Op MF en MMF is redelijk te volgen wat ik er het afgelopen half jaar aan heb gedaan. Ook op mijn website kun je het e.e.a. vinden.

Stuur me anders ff een mailtje als je echt geïnteresseerd bent, wie weet heb ik wel een speciale aanbieding ;)
 
Laatst bewerkt:
...... Daarnaast moet je nog lid zijn van de DNRT (stichting die de ZAC organiseert) en de KNMV. Alles bij elkaar een kleine € 400.

.......

Hans, Off-topic : mijn informatie luidt dat je GEEN KNMV-lid hoeft te zijn. Die info heb ik van www.z-a-c.nl Moet haast wel goed zijn

On-topic : Ik hou de fiets in gedachten maar das nog een lange weg
 
Hans, Off-topic : mijn informatie luidt dat je GEEN KNMV-lid hoeft te zijn. Die info heb ik van www.z-a-c.nl Moet haast wel goed zijn

On-topic : Ik hou de fiets in gedachten maar das nog een lange weg

Klopt, je hebt gelijk, voor de ZAC hoef je geen KNMV-lid te zijn. Ik zal de post ff aanpassen.
 
Hans,

Heb zelf een R6 uit 2000 (voor het "gewone" werk).
De Suzuki lijkt mij zo lomp :? in vergelijking tot de R6. Heb al wel op de 2001 versie gereden
(circuit Lelystad) , maarja.. dat is toch echt wel wat anders dan de '98 versie.

Heb jij wel eens op een R6 op het circuit gereden?
Zoja, is het echt een groot verschil?
Zonee, wie wel? en wat zijn de verschil?

Ik ben er dus nog niet helemaal uit, maar ook ik blijf het in de gaten houden.
 
Laatst bewerkt:
Ik rijd beide op het circuit,een 99'er srad 600 met 112pk aan het wiel en een R6 met 122pk,de srad vind ik veel stabieler en ben daar tot nu toe ook sneller mee geweest op Assen 1.28.
Met de R6 wil ik dit jaar nog 1.27'ers rijden,moet er nog aan wennen.
Belangrijk op een srad is de latere versie met in-en uitgaande demping instelbaar op de voorvork,de oudere hadden dacht ik enkel ingaand.
 
Hans,

Heb zelf een R6 uit 2000 (voor het "gewone" werk).
De Suzuki lijkt mij zo lomp :? in vergelijking tot de R6. Heb al wel op de 2001 versie gereden
(circuit Lelystad) , maarja.. dat is toch echt wel wat anders dan de '98 versie.

Heb jij wel eens op een R6 op het circuit gereden?
Zoja, is het echt een groot verschil?
Zonee, wie wel? en wat zijn de verschil?

Ik ben er dus nog niet helemaal uit, maar ook ik blijf het in de gaten houden.


p.s. 1e keer Assen 1.43.755 *D (voor de 1e keer tevreden).
Volgende keer (16 juli ??) moet er nog behoorlijk wat af kunnen.

Tja zoals je hierboven al kunt lezen, is het nogal persoonlijk. De fiets is iig 100% in orde, maar ik heb het beter naar mijn zin op een 750. De SRAD stuurt in ieder geval heel strak en de vering heeft een racemodificatie bij WP gehad. Zowel voor als achter is de in- en uitgaande demping instelbaar, evenals de veervoorspanning.

Ik heb zelf nooit op een R6 gereden, dus eventuele verschillen kan ik niet aangeven, wellicht dat Porky daar iets over kan zeggen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan