rare acceleratie bandit

zolf

MF'er
6 jan 2003
38
0
Hasselt
heb pas bandit 600 gekocht en staat nu thuis te wachten op zijn nummerplaat. zojuist heb ik m nog ns voor de 3de keer in een week gepoetst en eens een keer laten warmlopen. na een aantal minuten, en de choke afgedaan te hebben, geef ik een aantal keren gas. ik merk dan als ik wat doordraai dat de acceleratie blijkbaar even moet slikken?! dus hij maakt normaal geluid tot ongeveer 3000 toeren, dan valt het geluid weg en lijkt het alsof hij stil valt en dan herneemt hij zijn vermogen en geluid terug rond de 6000 toeren. ben nog maar groen :Z , maar kan het zijn dat hij te weinig benzine krijgt en dat ik dan de carborator moet afstellen. of verzuip ik hem gewoon? of is dit normaal?
wat moet ik doen?

weet iemand ne link voor een \"werkplaatshandboek\" of zoiets van de bandit 600 van 2001 ? hier staat toch in wanneer de olie te verversen en hoeveel en wat nog na te kijken enz...

greetz
 
Als je je motor koud start en je gaat gelijk gas geven dan is het normaal dat hij of zij zich verslikt.
Dat komt volgens mijn door de verkeerde mengsel lucht,benzine op dat moment door de choke.

Jongens help me even als ik het niet goed heb!!!

En verder denk ik niet dat het goed is voor de motor als je ,m steeds stationair warm laat lopen.
 
Als de choke er af kan, wil dat natuurlijk niet zeggen dat de motor al echt goed op temperatuur is.

:} precies

ik zou je motor eerst eens GOED laten warmlopen want ff laten draaien op het standaardje wordt natuurlijk geen motor warm van!!! Gebruik ff de zoek functie en dan zul je zien hoeveel der al staat over het warmrijden en het \"nut\" hiervan ...en als tie dan echt WARM is en je motor loopt nog klote dan zou ik eens verder gaan zoeken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan