Rare turk in vrachtwagen vs Kawasaki EX500

ik kwam in een turks theehuis vraag ik aan een turkse man ik kom voor ali baba ,ken ik niet zegt hij ik heb wel de veertig rovers voor je
 
ik kwam in een turks theehuis vraag ik aan een turkse man ik kom voor ali baba ,ken ik niet zegt hij ik heb wel de veertig rovers voor je


Er was een turk met een dikke mercedes die auto pech had. Een klapband was het. Dus hij staat daar zijn band te verwisselen. Komt er ineens een marokkaan in een rotte opel aan. Pakt die marokkaan plotseling een baksteen en gooit die door de auto raam. Turk denkt zo WTF.... Zegt die marokkaan,

Jat jij de velgen maar, dan jat ik de auto radio *D


Mij niet beschuldigen van discriminatie. Ben zelf marokkaan en een beetje zelfspot moet kunnen ;)
 
Laatst bewerkt:
Er was een turk met een dikke mercedes die auto pech had. Een klapband was het. Dus hij staat daar zijn band te verwisselen. Komt er ineens een marokkaan in een rotte opel aan. Pakt die marokkaan plotseling een baksteen en gooit die door de auto raam. Turk denkt zo WTF.... Zegt die marokkaan,

Jat jij de velgen maar, dan jat ik de auto radio *D
_O- _O- _O-
 
Maar iemand die een turks paspoort heeft is volgens mij gewoon een turk :Y
Bijna goed.
Het is een turkse man of man van turkse komaf/origine.

Eigenlijk staat er dan precies hetzelfde, maar het komt net iets netter over. :Y
 
Hoi,

Ik had nou toch zoiets raars hier in dat Rotterdam.

Op het kleinpolderplein bij het stoplicht, piepte ik voor bij een klein vrachtwagentje. Beetje zo'n Albert busje maar dan zonder logo. vb: albert vrachtwagen - Google zoeken Geen punt natuurlijk voor die vent, ik met me kawa ben nl toch zo weg.


Op een gegeven moment begon dat busje wat te gassen, lol. Toen het stoplicht groen werd, vertrok ik gauw. Echter, een kilometer verder bleef dat busje weer met grote vaart (zo'n 65 a 70 km/u) achter me aan rijden. Dit tot aan het volgende stoplicht waarbij deze de vrachtwaggel op het laatste moment draait om naast me te komen (2 baans stoplicht). En weer gassen. Geluid was echt niet om aan te horen. Zelfs een renault twingo klonk beter. Ik keek, was het een of andere lelijke turk die er in zat.

Daarna weer hetzelfde bij het daarna volgende stoplicht waarbij ik net niet het groene licht haalde (kut). Dit gezeur bleef daarna tot 3 stoplichten aanhouden. Aangezien ik bijna m'n bestemming had bereikt, begon ik me zorgen te maken dat ik wat ommetjes moest maken om die stalker zoek te maken.

Gelukkig bij hofplein (groot druk kruispunt) stonden een aantal autos in de rij. Hierbij ging ik op het laatste moment tussendoor naar de voorkant van de rechterbaan (kruispunt is zo'n zes banen breed). Die turk sloot aan om rechtdoor te gaan (hehe). Stoplicht voor rechtdoor gaat eerst, daarna pas (ca 15 seconden later) gaat om onduidelijke redenen stoplicht rechtsaf op groen. Gelukkig ging die turk rechtdoor waardoor ik eindelijk van hem af was. Pfff

Mijn vraag dus, wat denken jullie wat die turk van plan was. Of heeft iemand anders dit soortgelijks al meegemaakt??


Ligt eraan, of je een hij of een zij bent......
 
da's zoals een zebra... zwart met witte strepen of wit met zwarte strepen? ik denk rood...
Komt een klein zebrapaardje bij z'n moeder met de vraag: "Mama, ben ik een wit paardje met zwarte streepjes, of een zwart paardje met witte streepjes?"
Moeder: "Geen idee jongen, vraag dat maar aan je vader."
Zebrakind huppelt naar z'n vader, en stelt dezelfde vraag.
Vader: "geen idee jongen, maar vraag het eens aan de Olifant, die heeft zo'n groot hoofd, die weet 't vast wel."

Even later: "Olifant, ben ik een wit paardje met zwarte streepjes, of een zwart paardje met witte streepjes?"
Olifant: "Dat weet ik niet, maar vraag het eens aan de Uil, die is heel geleerd, die weet alles," :Y
Dus dezelfde vraag aan de Uil gesteld, en die antwoordt: "Nou, dat is wel duidelijk, je bent een wit paardje met zwarte streepjes."
Zebrapaardje: "Hoe weet je dat zo zeker Uil?"
"Nou"zegt de Uil, "heel simpel, als je zwart was geweest met witte streepjes, had je me gevraagd: Hè Uil, ben ik een oewit paardje met soewarte streepjes, of een soewart paardje met oewitte streepjes?"
 
Hoi,

Ik had nou toch zoiets raars hier in dat Rotterdam.

Op het kleinpolderplein bij het stoplicht, piepte ik voor bij een klein vrachtwagentje. Beetje zo'n Albert busje maar dan zonder logo. vb: albert vrachtwagen - Google zoeken Geen punt natuurlijk voor die vent, ik met me kawa ben nl toch zo weg.


Op een gegeven moment begon dat busje wat te gassen, lol. Toen het stoplicht groen werd, vertrok ik gauw. Echter, een kilometer verder bleef dat busje weer met grote vaart (zo'n 65 a 70 km/u) achter me aan rijden. Dit tot aan het volgende stoplicht waarbij deze de vrachtwaggel op het laatste moment draait om naast me te komen (2 baans stoplicht). En weer gassen. Geluid was echt niet om aan te horen. Zelfs een renault twingo klonk beter. Ik keek, was het een of andere lelijke turk die er in zat.

Daarna weer hetzelfde bij het daarna volgende stoplicht waarbij ik net niet het groene licht haalde (kut). Dit gezeur bleef daarna tot 3 stoplichten aanhouden. Aangezien ik bijna m'n bestemming had bereikt, begon ik me zorgen te maken dat ik wat ommetjes moest maken om die stalker zoek te maken.

Gelukkig bij hofplein (groot druk kruispunt) stonden een aantal autos in de rij. Hierbij ging ik op het laatste moment tussendoor naar de voorkant van de rechterbaan (kruispunt is zo'n zes banen breed). Die turk sloot aan om rechtdoor te gaan (hehe). Stoplicht voor rechtdoor gaat eerst, daarna pas (ca 15 seconden later) gaat om onduidelijke redenen stoplicht rechtsaf op groen. Gelukkig ging die turk rechtdoor waardoor ik eindelijk van hem af was. Pfff

Mijn vraag dus, wat denken jullie wat die turk van plan was. Of heeft iemand anders dit soortgelijks al meegemaakt??

Zo te zien reed deze man gewoon zijn eigen stijl en was niet met jou bezig. Jij denkt wel dat het zo is, wat vaker gebeurt. Je had gewoon voor de gein even aan de snelheid moeten houden en kijken wat deze man doet. Dan had je gezien dat die gewoon hetzelfde bleef doen. Je liet je eigenlijk opjutten en zo gebeuren er ongelukken enz.
Laat je nooit opjutten door niemand, dat is het beste. Geen stress en geniet van de vrijheid van je bike.

Gr jm 8-)
 
:^
....Maar een man van Nederlandse komaf of origine :P

Ik vind het maar onzin hoor...
Een Turk klinkt helemaal niet negatief, niets negatiever als Nederlander iig...

Als je alles netjes moet zeggen, dan gaan we op z'n Beatrix' lulluh... krijg je dit...

Forumgenoten en meelezende internetters,

Blablabla... :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan