vanavond maar eens kijken waarom de vtr soms uitvalt vanuit het niets bij het afremmen op de motor & remmen.
De storing treed af en toe op, dus niet elke rit.
Stationair toerental is 1200 en start direct na het uitvallen en loopt niet onregelmatig oid.
Luchtfilter/bougies/klepspeling & syncen is allemaal picobello.
Ook heb ik een x meegemaakt dat na een paar km na het tanken hij erg beroerd liep.
Buiten de vacuumslangen Higgens Technik und Tuning Bereich - Alles rund um die VTR Firestorm und SP1/SP2 , zijn er nog meer dingen waar ik eens naar moet kijken?
Wilde ook eens in de vlotterbakken kijken naar de sproeiers om dat uit te kunnen sluiten.
En wellicht een reinigingsmiddel[forte oid] toevoegen ad tank.
Fiets [1998] heeft denk ik veel stilgestaan omdat de kmstand 18.000 is, wellicht is er iets vervuild.
Iemand wat aanbevelingen waarin ik het wellicht zou kunnen zoeken ?
ok, dan gaat het dat worden.
zit nu even in het gips met de rechteronderarm...dus over 3 weken horen jullie of het effect heeft gehad
pinkbotje uit de kom geschietseld
Sleutelen en typen is minstens lastig
1 ding is wel zeker nu, bevuild zijn de carbs niet.
Ging daar nl wel vanuit.
Hebben jullie nog extra brandstoffilters geplaatst?
Die van mij draait stationair tussen de 1000 en 1100 toeren. Heb afgelopen jaar 1x gehad dat hij afsloeg bij t afremmen.
ok, dan gaat het dat worden.
zit nu even in het gips met de rechteronderarm...dus over 3 weken horen jullie of het effect heeft gehad
pinkbotje uit de kom geschietseld
Sleutelen en typen is minstens lastig
1 ding is wel zeker nu, bevuild zijn de carbs niet.
Ging daar nl wel vanuit.
Hebben jullie nog extra brandstoffilters geplaatst?
Ik raad je aan dat te verhogen. Dat vind je blok niet fijn
Niks bijzonders te melden maar toch maar even helpen dit topic vol te kletsen! Mocht iemand vandaag op de brommert onderweg zijn... Sterkte... pokke weer...
hoe zit het met Dante zijn afgebroken kettingeleidermontageboutje?
Ding er al uit ?
Nu we het toch over de toeren hebben en het uitvallen...
Toen ik de motor net had gekocht viel hij nog wel eens uit als ik stil stond.. Nu de kleppen gesteld zijn en de handmatige kettingspanners erin zitten heb ik er geen last meer van, verder niks gedaan aan de carburateurs
Geen carburateurs gesynchroniseerd na het kleppen stellen
Ben je altijd van het halve werk?