Real men ride twins! :) (VTR1000F deel 12)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Oja, en ik heb een superbikestuur, losse stuurklemmen en een CBR kroonplaat klaar liggen om te monteren. Van de winter maar even doen, wil hem nu rijdbaar houden en moet er waarschijnlijk verschillende dingen voor op maat maken. Denk aan koppelingsleiding, remleiding, gaskabels etc.
 
specs: donker mri bubble ruitje, stalen remleiding achter, kleine knipperlichten voor en achter
accessoires: garmin navigatie en sinds kort een topkofferrekje met koffer.
 
Ik zal ook mijn mods nog even vermelden, ook al zijn het er niet veel...

Bj 1998, Stalen remleidingen, kleine knippers, hugger, Marchesini velgen, zwevende remschijven voor.

Winterplanning: wilbers veren, db kuipruitje en open uitlaten.
 
Laatst bewerkt:
Specs van mij ook al achterhaald. Braking remschijven voor en Danmoto dempers uitlaten.
Km-stand nog wel hetzelfde (helaas -O- )
 
check *D met een plaatje van afgelopen maandag:

IMG_1466.jpg
 
Voor de OP de optielijst: racekuipen, leovince dempers, K&N filter, stalen rem-/koppelingsleidingen, progressieve veren, rem- /schakelset, clipons, stuurdemper, laptimer, crash protectoren.
 
Zojuist een onbeschadigd kont kuip deel te pakken uit Assendelft. Alle bevestigingspunten in orde.

Van de week ff plaatsen.

Ronald bedankt
 
Hahahah moet je "real men ride twins" eens googelen :)

Dan kom je deze schatjes tegen op pagina 1
hot-sexy-twins-3-twins-basil-twins-26-photos-57a79c95-sz500x566-animate.jpg
 
Laatst bewerkt:
Teveel competitie? Ik snap het Wendy :)

Tja ik heb je al beetje gespaard hoor... moet je "sexy twins" eens googelen.
Ik zweer het... ik zocht motoren met een sexy lijn... ik heb hier niet om gevraagd!
En hier ook niet om, en ook niet om deze of deze

Ow god... kom ik ze weer tegen!!

Ik vraag hier niet om he?
Het is een soort 'groundhog day' waar ik deze twee steeds tegen kom! Wat moet ik nou?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan