Real men ride twins! :) (VTR1000F deel 12)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik woon er niet ver vandaan, maar heb geen navi... Zal voor mij ook maar korte ontmoeting worden, mssch klein stukje rijden. 3 dagen festival, dus ook maar zien hoe ik me morgen voel... En poetsen doe ik denk ik niet van tevoren :-)
 
Het zou in ieder geval fijn zijn als er iemand een navigatie bij had.
Valt niet mee om zo een route uit te stippelen.. ben op dit moment in Gorinchem , ga zo ff een rondje maken om de boel te verkennen...
Er is hier in de buurt weinig te doen. Misschien is het een idee om een terrasje te pikken ergens..?
 
Het zou in ieder geval fijn zijn als er iemand een navigatie bij had.
Valt niet mee om zo een route uit te stippelen.. ben op dit moment in Gorinchem , ga zo ff een rondje maken om de boel te verkennen...
Er is hier in de buurt weinig te doen. Misschien is het een idee om een terrasje te pikken ergens..?
Ik lees al dat leeke er niet zo heel lang bij zal zijn, daarom is het misschien een idee om ff bij te buurten onder het genot van een drankje op een terras in een van de omliggende plaatsen..
 
Ik lees al dat leeke er niet zo heel lang bij zal zijn, daarom is het misschien een idee om ff bij te buurten onder het genot van een drankje op een terras in een van de omliggende plaatsen..


Dat lijkt me prima! Misschien zie je een leuk café met terras ergens?
 
Ach ik heb ze vorige week ook nergens over gehoord toen ik om 05.00 uur op de storm wegreed naar mijn werk.
Wel even naar de parkeerplaats geduwd en starten en wegrijden ipv starten, helm op, handschoenen aan, handschoenen weer uit, ff naar binnen om te pakken wat ik vergeten ben, handschoenen weer aan en wegrijden.
 
_O- _O- _O-

Ze zullen in ieder geval niet klagen over geluidsoverlast...


Hahahaha vergeet mij niet :)


Zeg gaan we vanaf Gorinchem richting Tiel langs de Waal?
We kunnen evt een pontje over pakken bij Brakel en daarna westelijk wat langs de rivier rossen.
Brug bij Tiel over en dan langs andere kant terug.
Da's uurtje heen uurtje terug ofzo.
 
Kan mijn foto in het begin post worden aangepast aub? :)

Mont_Ventoux2014.jpg

((Motard bij Tour du ALS 2014))
 
Laatst bewerkt:
Weer terug van onze " mega" meeting, een ding is zeker..het was mega gezellig.
Verheug me alweer op de volgende ronde.
Toch fijn als je de gezichten bij de namen hebt ontmoet.

Ik hoop dat iedereen zonder kleerscheuren thuis is gekomen, en ik wil de mensen die op zijn komen dagen bedanken voor de leuke dag.
 
Ook ik ben weer veilig terug na de megameeting, erg genoten en inderdaad leuk om de gezichten bij de namen te zien.
Hoop dat dit een vervolg krijgt met hopelijk meer vtr rijders.
Blijft een leuk gehoor als je achter 2x2 open pijpen aan rijdt!
 
Zo! Was zeker gezellig! Heb weliswaar een korte bijdrage geleverd, maar het was goed effe te kletsen onder het genot van een bakkie en elkaars fietsen nader te inspecteren.
Erg leuk en zeker voor herhaling vatbaar! Op naar de volgende mega-meeting :] *O*
 
wie heeft ideeen om het stuur iets op te hogen ,ik wil liever geen superbike stuur.
de inderen gaan regelmatig mee ,dus iets rechterop zitten is gewenst.
Welke clipones zouden evt passen op een honda vtr firestorm
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan