Real men ride twins! :) (VTR1000F deel 12)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vanmiddag weer heerlijk getoerd door het Groningse Land...

10313949_656955584389948_2420671692066234624_n.jpg
 
Ik heb vandaag de welbekende " knoop" door gehakt.
Dit betekent dat de Suzuki gsxr gaat verdwijnen. Daarna begin ik een naked project met de vtr..
De rede hiervoor is omdat ik toch domweg het heerlijke koppel / geluid van de vtr niet kan missen. Dus heb ik besloten om de zit dan maar aan te pakken.
Daarbij gaat het volgende ook veranderen : we gaan naar 1 radiateur voor boven het blok, de racezit gaat plaatsmaken voor een andere zit ( misschien een van een mv augusta ) kroonplaat van een ntv met een superbike stuur, streetfighter kapje voor, bellypan blijft ook. De Naks worden vervangen voor handmatige. De kleur is nog onbekend....
Zodra ik de andere zit heb laat ik dat even weten, want er was interesse voor de racezit vernam ik tijdens onze " megameeting".

Uitgangspunt van de verbouwing is eigenlijk bovenstaande foto..

Dus....met andere woorden, jullie zijn nog niet van me af.. *O* :N :N

Leuk om te horen Ronald, ben benieuwd wat je er van gaat maken!
 
Ik heb sinds vrijdag er clipons van een VFR 750 bj.'96> op staan. Heb er nog niet echt ver mee gereden maar op het eerste zicht scheelt het wel wat. Denk een 2cm hoger en 2 cm dichter dan de originele. Voordeel is dat je niets extra nodig hebt , koppelingskabel en gaskabels zijn lang genoeg. Enkel het verdeelblokje van de remleidingen moet je los maken , dan is er speling genoeg. Zelfs de topkuip passeert (net :Y ). Van het moment dat ik er eens een goede rit mee gedaan heb zal ik wat meer feed-back geven :)

Vandaag heel de namiddag op pad geweest :] en ik moet zeggen dat de clip-ons van de vfr een hele verbetering zijn. Op het zicht scheelt het niet zo veel , maar het rijdt (voor mij) veel aangenamer. De enkele euro's dat dit kost zijn zeker goed besteed.
 
Laatst bewerkt:
Ff vraagje ..... Weet iemand welk subframe er zonder al te veel aanpassingen op de vtr te monteren is, of welke kontkap er op het subframe van de vtr past?

Moeilijk te zeggen. Meestal kiest men eerst de kuip en dan maar zien hoe je het subframe pas krijgt.
Ik had mazzel met die Tuono kont dat t vrij makkelijk ging... maar aap me niet na aub.


Ik heb nog een subframe geloof ik.
Zo ja, mag je dat gerust hebben.. kan je zagen en kutten tot je iets passends hebt.
 
Geen probleem. Ik verzamel al lang allerlei VTR info.

Als ik moest kiezen uit bovengenoemde drie, zou ik het MV Augusta kont al schrappen van t lijstje...
We have all seen that one before.
 
Kompleet incl. subframe en undertail?
Doe me ff een richtprijs incl. foto's indien mogelijk. *O*

Alvast bedankt

Helaas, was het maar zo'n feest ;)

Het is puur alleen het kunststof deel. Dit dus:

201048461.jpg


Hij ligt bij mijn pa thuis, als ik daar van de week ben zal ik hem meenemen en wat foto's sturen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan