Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ligt een beetje aan de staat! Als ie niet teveel krassen heeft wel. Mijne heeft diepe groef door een langsschurende binnenkant uitlaat bij inveren...
waarschijnlijk is dit al eens eerder aan de orde geweest in het VTR forum, maar ik heb er weinig over kunnen vinden; heeft iemand ervaring met het verbeteren van de remkracht van de VTR? Stalen remleidingen heb ik al, en de remklauwen functioneren op zich goed, maar ik ben niet onder de indruk van de remkracht. Passen misschien de remklauwen van een fireblade op de vtr?
Gisteren onderdelen/materiaal besteld waaronder:
Chroom superbike stuur (rentall), handmatige Naks, dubbele koplampen ( chroom) , knippers, rem en koppelingsvloeistof word vernieuwd, velgranden doe ik polijsten en de binnenkant word hoogglans zwart, en valdoppen.
Daarna kijk ik ff of het budget het nog toelaat voor de achterbrug, en eventueel de kont..
waarschijnlijk is dit al eens eerder aan de orde geweest in het VTR forum, maar ik heb er weinig over kunnen vinden; heeft iemand ervaring met het verbeteren van de remkracht van de VTR? Stalen remleidingen heb ik al, en de remklauwen functioneren op zich goed, maar ik ben niet onder de indruk van de remkracht. Passen misschien de remklauwen van een fireblade op de vtr?
Dank voor jullie reacties.
@ Rambabbel: ik weet niet welke remblokken er momenteel inzitten. Welke zijn aan te bevelen?
@ Revelation: welke GSXR? 600, 750, 1000, 1100? Weet je het bouwjaar?
Alvast bedankt :-)
Gsxr1100W 1993 ( 3 zuiger remklauwen ) heb ik nog een set...
Bij interesse doe maar een pb
Dank voor jullie reacties.
@ Rambabbel: ik weet niet welke remblokken er momenteel inzitten. Welke zijn aan te bevelen?
@ Revelation: welke GSXR? 600, 750, 1000, 1100? Weet je het bouwjaar?
Alvast bedankt :-)
Als je niet weet wat er in zit zou ik eerst andere blokken proberen. Dat kan een wereld van verschil zijn. Met gesinterde blokken van een bekend merk zit je vaak wel goed. Ik rij met ferodo st, volgende keer ga ik de nissins een keer proberen.
Hallo iedereen. Is weer al een tijdje geleden dat ik iets gepost heb maar ik zit dus nog steeds met hetzelfde probleem als datgene waar ik 3 maanden geleden ben tegenop gelopen. Als jullie de motor in 1ste versnelling zetten en vervolgens de koppeling inknijpen, is het dan normaal dat wanneer je de motor naar voor wil duwen, deze stroever gaat dan wanneer je in neutraal staat ( bij niet draaiende motor)? Ik kan de motor gewoon starten, koppeling inknijpen en motor in eerste zetten zonder dat de motor afslaat. De motor krijgt wel een tikje naar voor wanneer ik hem met draaiende motor in zijn 1 zet. Ik vroeg mij echter af of dit wel normaal is, want ik wil geen schade berokkenen door een eventueel mankement dat ik over het hoofd zou zien. Graag hoor ik jullie ervaringen om eens te vergelijken met andere firestorms.
Alvast bedankt
Hallo iedereen. Is weer al een tijdje geleden dat ik iets gepost heb maar ik zit dus nog steeds met hetzelfde probleem als datgene waar ik 3 maanden geleden ben tegenop gelopen. Als jullie de motor in 1ste versnelling zetten en vervolgens de koppeling inknijpen, is het dan normaal dat wanneer je de motor naar voor wil duwen, deze stroever gaat dan wanneer je in neutraal staat ( bij niet draaiende motor)? Ik kan de motor gewoon starten, koppeling inknijpen en motor in eerste zetten zonder dat de motor afslaat. De motor krijgt wel een tikje naar voor wanneer ik hem met draaiende motor in zijn 1 zet. Ik vroeg mij echter af of dit wel normaal is, want ik wil geen schade berokkenen door een eventueel mankement dat ik over het hoofd zou zien. Graag hoor ik jullie ervaringen om eens te vergelijken met andere firestorms.
Alvast bedankt
Dank voor jullie reacties.
@ Rambabbel: ik weet niet welke remblokken er momenteel inzitten. Welke zijn aan te bevelen?
@ Revelation: welke GSXR? 600, 750, 1000, 1100? Weet je het bouwjaar?
Alvast bedankt :-)