Red Bull Grand Prix of The Americas 10-12 april 2015

Wie pakt em?

  • Marc Marquez

    Stemmen: 17 42,5%
  • Valentino Rossi

    Stemmen: 8 20,0%
  • Jorge Lorenzo

    Stemmen: 8 20,0%
  • Andrea Dovizioso

    Stemmen: 7 17,5%
  • Andrea Iannone

    Stemmen: 0 0,0%
  • Iemand anders namelijk...

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    40
Helaas niet bij mij thuis,bij een vriend van mij thuis.
We zaten mooi met een man of 8 te kijken zo.
Biertje en een chippie erbij. 8-)

Toch ook maar eens voor een beamer kijken,om zo te kijken is wel erg gaaf. 8-) :}
 
Helaas niet bij mij thuis,bij een vriend van mij thuis.
We zaten mooi met een man of 8 te kijken zo.
Biertje en een chippie erbij. 8-)

Toch ook maar eens voor een beamer kijken,om zo te kijken is wel erg gaaf. 8-) :}
Gaaf, in the Mancave! Bier, sjips en motorracen! :Y
En geen last van de vrouw die met de stofzuiger door het beeld loopt :X
 
De Ducati's hadden zelfs de zachtere medium band. Ik had wel gehoopt dat Rossi Dovi het moeilijk ging maken.Ben ik dan de enige die het toch wat wrang vind dat de Ducati nu vóór Rossi eindigt?
Al zal het voor Crutchlow wel pijnlijker zijn.
Ik ben ook wel benieuwd wat het probleem bij Ducati nou was. Maar dat zullen we wel nooit weten.

Probleem van Ducati was het talent van Stoner.
 
Ik had wel gehoopt dat Rossi Dovi het moeilijk ging maken.

tumblr_nmr3swkfAI1ss46elo1_500.gif


Zoiets? :+
 
:}

Was het mazzel dat Dovi hem kon corrigeren. Of is dit het onderscheid tussen de brokkenmakers en de echte helden om een dergelijke aanrijding te voorkomen?
Vind dit persoonlijk ook de 2 sterkste rijders in de duels, Dovi en Rossi schatten het altijd heel aardig in en zijn meesters als het op remmen aankomt. Marquez overigens ook maar die wil nog wel eens iets te wild doen.
 
Laatst bewerkt:
Vind dit persoonlijk ook de 2 sterkste rijders in de duels, Dovi en Rossi schatten het altijd heel aardig in en zijn meesters als het op remmen aankomt. Marquez overigens ook maar die wil nog wel eens iets te wild doen.

Hoewel het behoorlijk tricky was, is dat echt wel het mooiste om te zien. Ik kreeg een flashback naar Le Mans 2011, maar Simoncelli ook geen plaats gaf en Pedrosa crashte. Dit is best wel een vergelijkbare situatie alleen dit gaat goed. Hetzelfde zag ik vorig jaar bij Marquez en Lorenzo op Silverstone, de bocht voordat Marquez em heel brutaal er binnenin zette en Lorenzo rechtop moest. In die bocht daarvoor zat marquez er ook naast maar hield Lorenzo zijn lijn, kwam weer naar binnen en ze kwamen tegen elkaar in volle lean angle, maar Marquez moet even ingehouden hebben anders was hij gewoon gecrashed. Echt mooie racemomenten.

MotoGP™ Rewind from Silverstone
Moment te zien op 3.32 min
 
:}

Was het mazzel dat Dovi hem kon corrigeren. Of is dit het onderscheid tussen de brokkenmakers en de echte helden om een dergelijke aanrijding te voorkomen?

Ik denk het laatste.
Daar kunnen mannen als Redding nog heel wat van leren. Maar dat komt met de jaren.
Haga kan ook zo mooi "op het randje" rijden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan