Referendum: Permanente BAN voor "those_who_ride_decide"

Status
Niet open voor verdere reacties.
Of hij het nu bewust doet of dat hij gewoon niet slimmer is, ik zeg weg ermee!
 
Hij brengt duidelijk kleur op het forum.
Ook al is het de kleur van een zwart gat. :P

Het is een eigenaardig persoontje en ik ben erg benieuwd hoe hij is irl.
Maar het lijkt me geen reden om hem te bannen. :N
 
Laatst bewerkt:
Had al bij de mods gevraagd om slotjes op zijn onzinnige topics en een ban ter bescherming van zichzelf
 
Laatst bewerkt:
Mijn stem: Anders.
Toelichting: Het is niet zo dat hij erg ver gaat met het kwetsen van iemand o.i.d.
Pas na zo'n soort actie een een ban van een week (of 2) een eigen verdienste.

Ik vind het ergens wel vermakelijk hoe iedereen continu weer op zijn onnozele opmerkingen hapt. Af en toe vraag ik me wel eens af: Wie is er nu zo achter bezig...
 
Laatst bewerkt:
Snap niet je een topic voor aanmaakt.............. :?

Topics die niet interessant zijn sla je toch over.....mod's grijpen wel in als het de grens van normen passeert.
 
Mwah, misschien heb ik niet genoeg van hem gezien, maar het lijkt me op zich best mee te vallen. En in ieder geval krijgt hij nu wel heeeel veel aandacht ... ;)
 
Tja hoe irritant ik hem ook vind, ieder moet zijn eigen mening kunnen ventileren. Ik denk ook niet dat hij echt gedragsregels heeft overschreden anders had hij wel al een ban gehad. Ik weet ook zeker dat de mod's precies weten wanneer hij te ver is gegaan en hem daar dan voor waarschuwen.
Voorlopig kan je dus zijn topic's negeren, en ook zijn reaktie's in andere topic's. Het is hetzelfde als in het echte leven. Gewoon negeren en dan houden ze er vast wel mee op want dan is het niet leuk meer.
 
Ach ,het verlies dat TwrD is gebanned is groot voor dit forum ;(



















Maar het is een verlies waar je geen minuut minder door slaapt :9
 
Tja hoe irritant ik hem ook vind, ieder moet zijn eigen mening kunnen ventileren. Ik denk ook niet dat hij echt gedragsregels heeft overschreden anders had hij wel al een ban gehad. Ik weet ook zeker dat de mod's precies weten wanneer hij te ver is gegaan en hem daar dan voor waarschuwen.
Voorlopig kan je dus zijn topic's negeren, en ook zijn reaktie's in andere topic's. Het is hetzelfde als in het echte leven. Gewoon negeren en dan houden ze er vast wel mee op want dan is het niet leuk meer.


lekkere instelling. Dat is nou net de reden dat de wereld naar zijn klote gaat.

Negeren en hopen dat het beter gaat
 
Och zo lang hij gebanned wordt door moderators omdat hij irritant doet of iets dergelijks vind ik het best. Als de moderators hem het forum laat verzieken word ik daar toch minder vrolijk van.
 
lekkere instelling. Dat is nou net de reden dat de wereld naar zijn klote gaat.

Negeren en hopen dat het beter gaat

Mwua, ik zou willen dat mensen eens wat meer gingen negeren ipv alles willen controleren. In mijn ogen is dat namelijk juist de bron van ellende.
Sommigen noemen het tolerantie. :)
 
Een perma-ban ..... volgens mij kunnen 'wij' dat niet bepalen,daar zijn de Mods voor
 
TWRD's nickname zegt het al, zij die rijden beslissen en aangezien ik m'n papiertje nog niet heb... heb ik dus niets te zeggen. :N :X

Wel vind ik dat de beste man ernstig triest is en misschien beter contact dient te zoeken met een psycholoog of iets wat er voor door mag gaan :Y


:W
 
als het een geval is van iemand met problemen, niet doen. als hij hierdoor zijn frustraties kan kwijtraken, laat hem in zijn waarde. in alle andere gevallen, negeren...

ik stem niet voor en niet ook niet tegen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan