Regio Haarlem - Deel 207 MFH maakt meer kapot dan je lief is

Status
Niet open voor verdere reacties.
:W


meteen maar hier ff spammen:

5 augustus vrij houden in je agenda!!!! dan gaan we met heeeel mfh stappen *O*

Jepz! Eventueel crashen @ my place :P

Is ongeveer een kwartiertje van het centrum op de fiets, maar gok erop dat we afspreken in de stad en dan met een taxi terug gaan naar mijn huisje.
 
@ Kjell wel gecondoleerd trouwens. Doe wel een beetje spottend enzo, maar bedoel t niet verkeerd :$
 
Shiiiiitt.... Het is gebeurd.... Ik zit onder de plak... ;( :+

Maar dat weet jij ook wel dat ik die 1.54 met 5 pk minder ook wel had kunnen rijden. Ik bedoel met die bridgestones lever ik in ossebroeken en mandeveen duikersloot al in tov van pirelli's! :o :j

Want eehhhh... ook in de bochten blijf ik je gewoon voor hoor! Bewijs!
2lm3u3o.jpg


259vksh.jpg
 
@ Kjell wel gecondoleerd trouwens. Doe wel een beetje spottend enzo, maar bedoel t niet verkeerd :$
Omg, ik kom kennelijk te overtuigend over :')
Mensen worden meestal binnen een week begraven tenzij de door middel van een misdrijf om het leven zijn gekomen en zodoende nog in bezit zijn dan de politie.
Maar er zal vast wel iemand overleden zijn maar dat is dan niet iemand die ik ken.
 
Omg, ik kom kennelijk te overtuigend over :')
Mensen worden meestal binnen een week begraven tenzij de door middel van een misdrijf om het leven zijn gekomen en zodoende nog in bezit zijn dan de politie.
Maar er zal vast wel iemand overleden zijn maar dat is dan niet iemand die ik ken.

weet ik veel :') zou toch kunnen....

Je gaat toch geen MFH uitje zomaar overslaan :')
 
Daarna had hij het wel goed gemaakt, jammer dat jullie er niet meer bij waren :+

IEdereen was kacheltje :') Fred heeft op de bank geslapen, Tim en Angéla op t luchtbed en mn neef boven ook op n luchtbed.

Lekker dronken New Kids zitten kijken _O- :') Jammer alleen dat ik toen iets te diep in te glaasje had gekeken en mn bedje op moest zoeken :')

Heeft die het eindelijk voor elkaar na zoveel glazen erin gegooid te hebben? :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan