Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Regio Haarlem Deel 253 - MFH Wiedergutmachungsschnitzel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dit onderwerp is meer dan 14 dagen oud, het reageerveld is daarom verborgen.

 
Beter op slot gooien en de sleutel in de plomp.

Trouwens vroeger kwamen er nog wel eens nieuwe mensen zich aanmelden hier, maar dat is al tijden niet gebeurd
 
Deel 253 is best episch!! bijna een jaar oud! bijna tijd voor een feestje











 
Wie gaat er trouwens op de beurs kijken naar iets specifieks?

En wie gaat er daadwerkelijk iets kopen ( mits de prijs goed is )?
 
It's alive......

Paar handschoenen moet ik nog hebben; maar moet eerlijk zeggen dat ik er de laatste paar maal eigenlijk niets heb kunnen vinden wat beviel en ook qua prijs interresant was.
Weet ook nog iet of ik ga.
 
ik ga op zeker een helm kopen.....waarschijnlijk de hjc marvel versie.

verder gewoon rondkijken en snuffelen, daaromookopeerste dag...dan is er nog wat
 
It's alive......

Paar handschoenen moet ik nog hebben; maar moet eerlijk zeggen dat ik er de laatste paar maal eigenlijk niets heb kunnen vinden wat beviel en ook qua prijs interresant was.
Weet ook nog iet of ik ga.
Handschoenen genoeg zou je zeggen....
 
Ik ga nu 3 jaar al niet meer.daarvoor ging ik ieder jaar. Maar vind het niet zo leuk meer. Veel het te veel het zelfde. Zoals 2e hand s motoren.
Dat krijg je al gauw met de jaren, sommigen zeggen dat tegenwoordig een beurs niet meer voor aanbiedingen zijn, en dat de winkels/shops enz enz ook geld moeten verdienen, maar de hele opzet van de beurs was o.a. Wel goede aanbiedingen en goedkopere motoren enz enz.
 
vroegaaahhhhhh.

stonden er minstens 15 stands met alleen echt tweedehands spul en onderdelen...ook dat is niet meer.
als je er 1 kan vinden die veel bij zich heeft ben je alspekkoper
 

Grappig dat je het zo ervaart, bij mij is het net andersom. In het begin was dat zeker zo; veel kleine standhouders, aanbiedingen en merkenclubs en dat is net wat ik nu begin te missen. Veel van de kleine dealers / verkopers komen er niet meer omdat ze de kosten te hoog vinden in vergelijking met de omzet.

Meeste huidige standhouders zijn gewoon "grote"dealers en de prijzen vind ik niet echt goedkoop en scherp. (op een incidentele winkeldochter na dan)
Qua kleding zie ik vooral veel incourante maten / modellen en merken; van de A-merkartikelen in de "courante" maten zijn de prijzen meestal hetzelfde of een fractie lager als in de winkel. (Vorig jaar nog gekeken naar een BMW systeemhelm of een Shoei equivalent)
Natuurlijk geven ze korting op de adviesprijs; maar dat is in de winkel vaak ook al.

Het begint een beetje op de oude motor-Rai te lijken: erg massaal, veel nieuw, modelpresentaties van de importeurs, en erg commercieel.
Ik vind het altijd wel fijn om even te kunnen kletsen met een standhouder over (technische)details van een product, noem het kneuterigheid
Dus ga ik meestal zo 1 x in de 3-4 jaar naar deze beurs, puur ter oriëntatie

Dat is ook waarom ik eigenlijk altijd naar Boot-Holland ga in plaats van de Hiswa...

 
Laatst bewerkt:
Ik ga ook wel even naar de beurs, denk donderdag overdag. Kijken voor andere helm en handschoenen. En even bij de nieuwe Street Triple kijken.
 
Volgens mij zei ik juist hetzelfde als jij
 
Status
Niet open voor verdere reacties.