Regio Haarlem Deel 254 - MFH Het laatste deel?

Rij nog steeds elke dag woon-werk.
Beetje regen en wind is prima te doen, maar ik ga in het weekend niet voor mijn plezier een rondje rijden in de regen.
 
even oma opzij zetten, hallo allemaal, iedereen nog gezond en het rubber onder weten te houden? of staan alle tweewielers spinnenbijeenkomsten te houden? :+
Hoi!

Ja en ja. Tussendoor wel. :+

Van het weekend een rondje gereden met een paar hooligans. Het was koud maar mooi, alleen de peesontsteking in mijn koppelpols is duidelijk nog niet over.
:W
 
Gisteren en vandaag nog op de motor naar werk geweest. Nu staat ze afgetankt en schoon in de schuur. Benieuwd of er nog een beetje knappe dagen komen (temperatuur boven de 10 graden en droog) :)

Productief seizoen geweest. 33 keer een petfles opgehaald en 3 landmarks bezocht.
 
Gisteren en vandaag nog op de motor naar werk geweest. Nu staat ze afgetankt en schoon in de schuur. Benieuwd of er nog een beetje knappe dagen komen (temperatuur boven de 10 graden en droog) :)

Productief seizoen geweest. 33 keer een petfles opgehaald en 3 landmarks bezocht.
Landmark kan nog tot eind november!
 
@EddoGP :

30fdd711-32c7-47d1-847d-e372c59701a7-jpeg.1438881


:+
 
Beste Haarlemmers, ben net naar jullie mooie stad gekomen om aan de noordzijde te gaan wonen :)

Nu wil het geval dat ik een xs650 heb waar mijn big bore kit nog niet helemaal op zit.
Nou valt het in weer elkaar zetten opzich wel mee, maar ik heb (nog) geen goeie schuur.

Weet één van jullie toevallig een mooie sleutel plek voor mij, het liefst in Haarlem Noord of omstreken?
Alvast bedankt!
 
Beste Haarlemmers, ben net naar jullie mooie stad gekomen om aan de noordzijde te gaan wonen :)

Nu wil het geval dat ik een xs650 heb waar mijn big bore kit nog niet helemaal op zit.
Nou valt het in weer elkaar zetten opzich wel mee, maar ik heb (nog) geen goeie schuur.

Weet één van jullie toevallig een mooie sleutel plek voor mij, het liefst in Haarlem Noord of omstreken?
Alvast bedankt!

Hey Bas Tussengas. Ben je de broer van Tinus?

Ik kan je niet helpen met je vraagstuk, misschien dat er nog iemand anders voorbij komt en je op weg kan helpen.

Een groot deel van de mensen uit dit regionale topic zijn niet meer heel actief, dus misschien duurt het nog even.
 
Terug
Bovenaan Onderaan