Regio Haarlem Deel 254 - MFH Het laatste deel?

Wat een geld gaat er tegenwoordig in zo’n 17L tank '(
 

Bijlagen

  • 87293953-9F5A-4136-BD42-4F8B4513F2A6.jpeg
    87293953-9F5A-4136-BD42-4F8B4513F2A6.jpeg
    388,8 KB · Weergaven: 31
Ik weet niet wat E98 tegenwoordig doet, maar ik ben bang dat het de €2,50 kant op gaat.... Dus; Ja.
 
Worden er hier ook ritjes gepland of gaat dat tegenwoordig meer via andere media?
Er wordt eerlijk gezegd niet zo heel veel geplanned hier, maar stel gerust iets voor :)
Ik en een aantal andere members rijden nog wel eens samen, maar dat spreken we buiten het forum om af (we zijn praktisch buren).

Andere optie is de discord link in de OP, maar die heb je al gevonden geloof ik. Dat heeft niet direct iets met dit forum te maken, maar daar zitten wel een hoop mensen uit de omgeving die regelmatig rijden (wekelijks).
 
Klopt discord gezien en aangemeld. Ik vind het wel wat onduidelijk in vergelijk met een forum maar misschien is het even wennen.
 
Klopt discord gezien en aangemeld. Ik vind het wel wat onduidelijk in vergelijk met een forum maar misschien is het even wennen.
Het is inderdaad wat anders. Meer een soort (slow) chat dan een forum. Je kan erg snel verloren raken in de hoeveelheid functies en activiteit.
Je kan heel veel kanalen 'muten' of alleen even in #meetups kijken als je ergens wil aanhaken of iets wil organiseren.

Die discord heeft 800+ leden over heel NL (leeftijd tussen de 18 en 40), maar uit onze omgeving zit er zeker 40 man, waarvan 15-20 heel actief zijn.

Omdat je nieuw bent krijg je nu waarschijnlijk allemaal notificaties van mensen die Hallo zeggen of raden welke motor je rijdt.

Ik draag MF(H) ook een warm hart toe, maar gezien de weinige activiteit hier zou het zonde zijn als je zoektocht naar ritjes hier zou stranden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan