Regio Haarlem - Deel 51: Nieuwe TS, Schwenneh bedankt!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
nou, over het algemeen rij ik met de auto vrij netjes.. Met hardstyle en een lege weg vond ik het wel leuk om te kijken hoe hard mijn auto wilde gaan vandaag. Resultaat viel alleen tegen :P
 
Nicked, Roy en miesja en eventueel verder aanhang
ik gaat nu mijn bedje in en denk dat ik daar niet voor 10 uit ben :N , ben best kapot namelijk en morgen ook al meteen door vanuit het werk duzzzz.

veel plezier straks :W

:z :Z :z
 
Morgen! :W

Even knipperen met je ogen en we zitten alweer in een nieuwe topic _O-

Omkleden, hond uitlaten en richting beurs... Heb er zin in :Y
 
:W Moggel!

Mijn Yama is gister weggebracht richting Zwanenburg naar Bakker Motor Service. Ging bijna niet door, omdat we hm niet gestart kregen :/ Gelukkig kreeg Thom hm uiteindelijk toch aan de praat en toen reed ie weer als een zonnetje :]

Bij Bakker zeiden ze dat de choke kabel kapot is en dat dat al een van de redenen kan zijn waarom ie zo slecht start. Bandjes worden er ook gelijk onder gezet en alle verassingen die hij tegen zou komen, zou hij melden :+ Hopelijk zijn dat er niet teveel :+
 
:W Moggel!

Mijn Yama is gister weggebracht richting Zwanenburg naar Bakker Motor Service. Ging bijna niet door, omdat we hm niet gestart kregen :/ Gelukkig kreeg Thom hm uiteindelijk toch aan de praat en toen reed ie weer als een zonnetje :]

Bij Bakker zeiden ze dat de choke kabel kapot is en dat dat al een van de redenen kan zijn waarom ie zo slecht start. Bandjes worden er ook gelijk onder gezet en alle verassingen die hij tegen zou komen, zou hij melden :+ Hopelijk zijn dat er niet teveel :+
Moguh. :W

Wel vervelend dat hij niet zo goed start, maar hij doet het vast beter als hij terug komt. :Y



Omdat het niet echt lekker weer is hebben Roy en ik besloten met de auto te gaan, en vanmiddag een rondje te rijden.
 
Mogguh,

Net nog even het laatste deel van het vorige topic bijgelezen. Zoals het een goede TS betaamt. O-)

Gister erg gelachen op de beurs, niet geslaagd voor aankopen, maar des te meer foto's gemaakt. Dion en ik liepen als een stel Japanners over die beurs. _O-


Liepen wel een stel lelijk magere mokkels op die beurs hoor! Gatver. Maar er was één dame bij die er potverdomme goed uit zag!!! :9~

HPIM1808.JPG



EDIT: Oja, en Tim nog gespot in de wandelgangen (niet bij de ARA stand.) Verder niemand gespot van MFH.
 
Laatst bewerkt:
ik kwam haar ook tegen, alleen had ze toen wat anders aan ;)
full


mooi makkelijk sluitend pakje voor sanne ;)
 
Laatst bewerkt:
ik kwam haar ook tegen, alleen had ze toen wat anders aan ;)
[afbeelding]

mooi makkelijk sluitend pakje voor sanne ;)
Uhu... :Y
zei al: tis best mooi gedaan... maar ik vond de hoofden van die meiden persoonlijkk iets minder (deze van de twee viel nog wel mee). Maar ja, wie gaat daar nou voor niets in zijn verfoutfit staan de hele dag?? |(

Dion en Sven, lachen die foto's!!!!
 
:W

Morgen sta ik op de ARA stand......

wel effe bakkie doen he ;)

En vandaag weinig online.... verjaardag van mijn oudste (part two..... lache die families die niet bij elkaar kunnen :X )

later :W
 
Gefeliciteerd met je dochter dan Slotje!!!
En alvast veel plezier morgen op de beurs, ik ben er niet bij... (een dag was meer dan genoeg, haha)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan