Regio Haarlem - Deel XIII

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey motormatties ! :W

Ben ik er eens ff paar daagie's niet gaat het ineens wel ergens over hier.. :?
Net ff poging gedaan terug te lezen maar het was teveel..

Ik las dat Tim een hele lelijke smakker heeft gemaakt !? (Watskeburt :? )
Dacht dat hij een beetje de kneedown master was :?

Verder zag ik wat van de Megameeting.. Hoe was het !? Was iedereen van hier daar ?
Zag een aantal zeer mooie pica's ! :P

Heb ik verder nog wat gemist !? :$

al ben je de beste coureur, iedereen kan een keer of zelfs meerdere keren op zijn plaat gaan.
moet zeggen dat timmetje het idd erg goed kan, alleen vandaag ging het minder -O- .
MM was wel leuk alleen vond ik veenendaal niet zo bijzonder dit keer en amersfoort was wel even leuk.
alleen mijn mening is eigenlijk om niet te lang te blijven, leuk een uurtje veenendaal en een uurtje amersfoort maar de hele dag word het minder.
maar was gezellig en daar doen we het voor ;)
 
Tja ook lullig, wilde hij het smeulend rubber ontvluchten staan er 5 mensen voor ze neus (midden op de weg) waarvoor hij de rem moest gebruiken en weg gleed.

Of was dat niet deze :?


ja hij trok een wheelie en kon geen kant op toen hij zich bedacht dat hij geen slachtoffers wilde maken ( aangezien ze bijna op zijn steppies stonden zo dichtbij |( )
 
zit ik ook aan te denken op mijn fietsje, magnesieum Goud kleuurig :9~ weer net iets lichter dan orgineel *D


ow en ik sprak toenstraks een maatje van me met een 97er blade

en die wil misschien de jouwe overnemen die bij probiker staat :Y

ken jij misschien nog wat regelen daar met de prijs of iets anders :?
 
zit ik ook aan te denken op mijn fietsje, magnesieum Goud kleuurig :9~ weer net iets lichter dan orgineel *D
deze.....

100_4378.jpg


100_4379.jpg
 
ow en ik sprak toenstraks een maatje van me met een 97er blade

en die wil misschien de jouwe overnemen die bij probiker staat :Y

ken jij misschien nog wat regelen daar met de prijs of iets anders :?

het is geheel aan probiker, ik heb de motor ingeruild.
hij kan kijken of hij nog over de prijs kan onderhandelen, ik kan hem wel vertellen wat ze er voor terug hebben gegeven ;) .
ook heb ik nog een orginele sleutel hier :$ , ik zou die al langs gebracht hebben maar ik ga hem denk morgen op de post doen.
ik kan hem ook vertellen dat het wel een super fietsje is en wat er allemaal niet meer orgineel aan is :9
 
het is geheel aan probiker, ik heb de motor ingeruild.
hij kan kijken of hij nog over de prijs kan onderhandelen, ik kan hem wel vertellen wat ze er voor terug hebben gegeven ;) .
ook heb ik nog een orginele sleutel hier :$ , ik zou die al langs gebracht hebben maar ik ga hem denk morgen op de post doen.
ik kan hem ook vertellen dat het wel een super fietsje is en wat er allemaal niet meer orgineel aan is :9


ja ik had je link al gepost int 900 topic van MP en toen zag hij de specs er ook bij staan en hij vond het een mooi ding en ik zei dat die goed onderhouden is( wat ook gewoon zo is ) dus misschien dat hij hem wilt kopen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan