Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Reisverslag 2019: Rondje Balkan tot in Griekenland

Ik lees zeker mee.
 
De Vogezen , altijd mooi.
Al ga ik wel liever meer zuidelijker in de Vogezen dan het noorden.
Het noordelijk deel is ook zeer mooi maar kent niet het ruwe , bochtige en hogere bergen al zijn het geen toppen zoals bijv de Franse Alpen.
Verleden jaar nog in het noordelijk deel geweest ( met een verslagje) en nog een 3 tal weken terug Grand Ballon nog eens gedaan.
Altijd super.
Dat is wel zo wat betreft de uitgaven , is het super geweest dan is het zijn geld meer dan waard.
 
Geweldig om deze reis mee te lezen, heb ongeveer het zelfde rondje gereden in 2 weken maar dan in b&b en hotels overnacht, geen onverhard gereden.
Ik reken altijd tussen de €75,- en €100,- per dag incl alles, hotel, eten, benzine enz en dat komt meestal wel uit.
Dank voor het prachtige reis verslag
 
Fijn verslag Frazer.

Dat je zo'n reis helemaal alleen gaat rijden maakt het voor mij alleen maar straffer.
Ik zou dit nooit op m'n alleen doen, daarvoor ben ik iets te ongerust moest er onderweg iets foutgaan.
 
Hehe inderdaad, leuk om zoiets weer te lezen. Erg kenmerkend die treinreis op de heenweg. Ik heb exact dezelfde route (Dusseldorf-Innsbruck) gedaan eind 2018, bij mij pastte de motor ook maar net. Ook het slapen ging eigenlijk voor geen meter, ik ben 1.95 dus dat help ook niet. En elke keer dat stoppen op stations enzo wordt je toch wakker van.

 
Prachtig verhaal, maar het valt mij eigenlijk heel erg mee, 4 weken toeren, iets minder dan 1.500 eypo, dat is 375 per week, ik heb voor een week Oostenrijk in Juni wel iets meer uitgetrokken