maar da's dan voldoende om er via diezelfde nippel weer nieuwe vloeistif in te 'pompen' / gaat dat dan geen uren duren door zo'n klein gaatje?
Hans
Remvloeistof vul je toch aan middels het remvloeistofreservoir.
Remvloeistof vul je toch aan middels het remvloeistofreservoir.
hoe kun je dit dan ooit vaker dan 1 x gedaan hebben?het kan via de nippelMaar als je dat nog nooit gedaan hebt kun je het beter op de conventionele manier doen
hoe kun je dit dan ooit vaker dan 1 x gedaan hebben?
je bedoelt m'n "werkt top" ...
Da's waar, hoewel je tijdens ontluchten wel voorkomen moet dat er lucht langs de schroefdraad ontsnapt want anders wordt het oneindig lange klusEen ontluchtingsnippel dicht niet af op de schroefdraad, maar op de conische punt. Dus zodra je 'm ook maar iets losdraaid staat deze idd open.
Hoe verwijder je dat dan??ff een stukje teflontape (gastape) om de schroefdraad tijdens het werk. Daarna wel verwijderen, want ook deze is niet bestand tegen remvloeistof.
Hoe verwijder je dat dan??
En na het verwijderen van de teflon tape alleen hoef je alleen nog maar even te ontluchten.ff snel zijn.
ja dat si heel normaal als je je nippel te ver opendraait.
Om lakschade aan je klauwen te voorkomen is het misschien wel handig om een doekje over je klauw/band te leggen.