Reparatie motor meet en greet: Lente onderhoud

Even nog onder voorbehoud maar zou het in de ochtend nog mogenlijk zijn om een voorvork bij te vullen en 1 achterband wissel ?
ik heb nl om 13u een verjaardag staan, anders gaat het helaas over. motor bmw r80 uit '87 band neem ik zelf mee of laat ik bezorgen, en olie is dat aanwezig? voorvork ik zou niet weten hoe ik dat moet doen en met welk gereedschap dus laat maar ff weten. dan weet ik of het def kan inplannen.
 
Even nog onder voorbehoud maar zou het in de ochtend nog mogenlijk zijn om een voorvork bij te vullen en 1 achterband wissel ?
ik heb nl om 13u een verjaardag staan, anders gaat het helaas over. motor bmw r80 uit '87 band neem ik zelf mee of laat ik bezorgen, en olie is dat aanwezig? voorvork ik zou niet weten hoe ik dat moet doen en met welk gereedschap dus laat maar ff weten. dan weet ik of het def kan inplannen.
Ik zou zeggen: kijk in de openingspost of je bij de planning kan aansluiten. Je krijgt geen garantie dat we die planning halen.
 
Goed kijk ik eerst ff in de planning, heb net al paar filmpjes gekeken dus weet al wel hoe het moet ondertussen. dus kan het ook wel thuis doen geen speciaal gereedschap voor nodig bij mijn motor.
 
Schoot me ineens te binnen vandaag, is er ook een hogedruk reinigertje aanwezig? Altijd fijn om na het sleutelen de boel even te wassen en misschien op te poetsen :P
 
Het lijkt erop dat ik geen oppas kan regelen om er om 10 uur te zijn, mijn vrouw heeft op het laatste moment een nachtdienst toegewezen gekregen |(

Is het een probleem als ik rond 12en aankom en dan alsnog hulp kan krijgen bij het carb syncen? Ik ga uiteraard nog m`n best doen om iets te regelen :)
 
Het lijkt erop dat ik geen oppas kan regelen om er om 10 uur te zijn, mijn vrouw heeft op het laatste moment een nachtdienst toegewezen gekregen |(

Is het een probleem als ik rond 12en aankom en dan alsnog hulp kan krijgen bij het carb syncen? Ik ga uiteraard nog m`n best doen om iets te regelen :)
Carb syncen is niet de moeite. Kan vast wel ergens tussendoor.
 
Volgens mij niet. Ik gok even hooguit een tuinslang.


Kan meegenomen worden, maar ik gok even dat @Zwetje het heeft liggen.
Ik heb een hele mooie Karcher staan om de motoren mee te reinigen als dat gewenst is.

Kettinggereedschap heb ik ook liggen, is wel een 'simpel' ding hoor.
 
Ik heb een hele mooie Karcher staan om de motoren mee te reinigen als dat gewenst is.

Kettinggereedschap heb ik ook liggen, is wel een 'simpel' ding hoor.

Ik vind het altijd fijn om achteraf de tweewieler even te wassen en poetsen. Ik wil best wat poetsmiddel meebrengen als andere mensen hier ook behoefte aan hebben? Zo niet dan laten we het lekker, voor mij alleen hoef je de boel niet uit te rollen 😅
 
Tot nu toe zijn de aanmeldingen:
@Alexxx_the_one
@lionofjudah
@daan96
@Tomcat_
@Struickrover
@Kloever
@MikadiMare
@Charly_brown
@Plexat
@jsp1990
@JamoZ
@jaapst
@Mophius
@Feodor Gagenov

En ik en @Zwetje dan.
Het lijkt niet helemaal droog te blijven, maar de laatste weken is er niks zo onzeker als het weer. In het ergste geval kunnen we lekker binnen staan.

Kunnen alle bovenstaande even bevestigen dat ze komen via PB? Dan zorg ik dat je het adres ook hebt.

@Zwetje : je zou als het goed is deze week nog 2 pakketjes moeten ontvangen van niet-MF'ers.
 
Tot nu toe zijn de aanmeldingen:
@Alexxx_the_one
@lionofjudah
@daan96
@Tomcat_
@Struickrover
@Kloever
@MikadiMare
@Charly_brown
@Plexat
@jsp1990
@JamoZ
@jaapst
@Mophius
@Feodor Gagenov

En ik en @Zwetje dan.
Het lijkt niet helemaal droog te blijven, maar de laatste weken is er niks zo onzeker als het weer. In het ergste geval kunnen we lekker binnen staan.

Kunnen alle bovenstaande even bevestigen dat ze komen via PB? Dan zorg ik dat je het adres ook hebt.

@Zwetje : je zou als het goed is deze week nog 2 pakketjes moeten ontvangen van niet-MF'ers.
Pb gestuurd
 
Sluit maar aan.

@Zwetje ; weet jij al meer over een barbecue?

Tot nu toe zijn de aanmeldingen:
@Alexxx_the_one
@lionofjudah
@daan96
@Tomcat_
@Struickrover
@Kloever
@MikadiMare
@Charly_brown
@Plexat
@jsp1990
@JamoZ
@jaapst
@Mophius
@Feodor Gagenov

En ik en @Zwetje dan.
Het lijkt niet helemaal droog te blijven, maar de laatste weken is er niks zo onzeker als het weer. In het ergste geval kunnen we lekker binnen staan.

Kunnen alle bovenstaande even bevestigen dat ze komen via PB? Dan zorg ik dat je het adres ook hebt.

@Zwetje : je zou als het goed is deze week nog 2 pakketjes moeten ontvangen van niet-MF'ers.

Ik ben er ook nog bij :)
 
als men een BBQ doet, ik eet heel weinig. 150 gram vlees, groente, en wat calorieen als 3 grote aardappelen is al meer dan voldoende.
Aziatische kringen bereiden vaak extreem veel klaar....ik geef maar een heads up, dat men niet 5 keer de aantal porties klaarmaakt voor mij, kan ik echt niet op, kleine maag.... :o
 
Ik moet helaas afzeggen. Ik ben druk bezig met verbouwen en had wel zin in een verzetje. Maar helaas belde de aannemer net dat ze maandag het dak gaan vervangen. Dus ik moet door die tijd nog alles ombouwen en aangezien ik ook nog moet werken moet dat...jawel...zaterdag en zondag....Balen, had er wel even zin in.
 
Terug
Bovenaan Onderaan