"Research my bike" - hulp bij aanschaffen nieuwe motor

Ik zie het inderdaad bij meerdere motoren in hun voorraad. Het gaat dus wel om een importmotor, dan zou ik wel graag wat boekjes willen zien tav de kilometerstand.
 
_O-
Een nieuwe (of zelfs 2e hands) teller installeren zou wel een heel erg dure optie zijn om een km-stand aan te passen.
 
Ik dacht dat we al geconcludeerd hadden dat de teller zelf wel bij de motor past, maar misschien vergis ik me.
 
🤣
Zelfs een 2e hands teller zou een dure optie zijn.... paar honderd euro voor een tellerset is niets....
Stel je eens voor dat je voor een appel en een ei een total loss verklaarde motor kunt importeren. En daarmee een andere schademotor even op kunt frissen. Dan kost het geen paar honderd euro voor een teller, maar dan kost die hele total loss verklaarde motor compleet maar een paar honderd euro en word het ineens een stuk aantrekkelijker.

Stel je voor, het zou je toch gebeuren...
 
Mijn VIN nummer op de kentekencard wordt niet herkend. Weet zeker dat deze correct is ingevoerd. Is dit gebruikelijk vanwege de leeftijd(2008) misschien?
 
TS heeft inmiddels via PB wat hulp gekregen. via CSMNL kan je namelijk ook zoeken om welke motor het precies gaat, daar ging het om.
 
Verdacht gevalletje op MP (65-MS-JX);
3feb53d0-6537-47bd-90f8-fbb7da39896f

≥ Gasgas 700 SM 2022 NIEUWSTAAT ✅KTM 690SMCR/HUSQVARNA/GASGAS — Motoren | KTM — Marktplaats

Motor is 24-02-2023 ingevoerd. De KM-stand is 2.850. Volgens de RDW is de BPM echter maar €61,- en de catalogusprijs €7.046,-. Bij een willekeurige NL's SM700 meldt de RDW €1671,- BPM en €13.400 catalogusprijs...

Dit kan toch niet kloppen? Is dat ding als een wrak ingevoerd?
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan