Revit kodiak gtx handschoenen

Mrmoopie

MF'er
11 mrt 2019
69
37
Ik heb sinds een jaar ongeveer deze handschoenen, prima winter handschoen verder maar die binnenvoering komt er 9 van de 10 keer mee met uit trekken, kreeg het altijd wel weer netjes en trok ze ook uit met de vingertoppen vast gehouden om die binnenvoering op zn plek te houden, nu zit die binnenvoering bij de pink helemaal ruk, handschoen binnenstebuiten gekregen en de vingers tot aan de toppen erin gestoken en terug in de handschoen toch blijft de pink binnenvoering verfrommeld en kan ik mn hand er niet in kwijt, heeft iemand hier een truc voor? Heb al via een rond voorwerp geprobeerd alles op zn plek te krijgen (achterkant van bestek) maar nog niks heeft geholpen, heb geen garantie op die dingen behalve die 14 dagen bedenk tijd die allang verstreken is... kortom heeft iemand tips voor die binnenvoering? Ik heb andere handschoenen maar dit zijn mn duurste en die wil ik wel gebruiken met koud weer.

Alvast bedankt,
 
Garantie heb je langer dan 14 dagen. Ik heb mijn revit winterhandschoenen nu een jaar of 4 en de vingers blijven gewoon zitten. Ik zou nog iets van garantie proberen te halen.
 
Ook al heb je geen garantie dan nog moet een product voldoen aan de kwaliteit die je mag verwachten voor die prijs.
Wil de verkoper niet meewerken dan direct contact opnemen met de fabrikant,meestal werken die wel mee.
En mocht het allemaal niet lukken kan ik je handschoenen van IXS aanbevelen,heb ze al 14jaar en zijn lekker warm in de winter.
Al heb ik ze nu vervangen door verwarmde handschoenen van Gerbing,die blijven altijd warm en er zit levenslange garantie op
het verwarmingsgedeelte,nadeel is de prijs van zo,n 200,-.
 
Laatst bewerkt:
Kom maar ff een keertje langs, ik heb nog wel een heggeschaar liggen.

06-missing-finger.jpg
 
Thanks heren, ik zal is even langs gaan bij de winkel waar ik ze heb gekocht en anders neem ik contact op met revit zelf. Als dat niks oplevert neem ik graag je aanbod aan, Bart :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan