Richten van een voorwiel

Mr Ducati

Die hard MF'er
22 jun 2001
264
0
Amersfoort
Ik heb een lichteslag in mijn voor wiel, en die wil ik laten richten. Dus ik een maitje gestuurd naar Wheeltrim in Nijkerk. Krijg ik de volgende dag een mailtje terug dat het richten 106,51euro gaat kosten.

Is dit reeel? of weet iemand anders een ander adres waar het misschien goedkoper is ?
 
Richten kost tijd. Tijd kost geld. Veel geld.
Uurtarief van de gemiddelde werkplaats: 36-45 Euro.

100 Euro komt op mij over als veel (drie uur werk kan er niet inzitten).
maar eerlijk gezegd weet ik niet hoeveel je voor zoiets kan vragen. Ik neem aan dat je al op internet gezocht hebt.
 
100 Euro komt op mij over als veel (drie uur werk kan er niet inzitten).
maar eerlijk gezegd weet ik niet hoeveel je voor zoiets kan vragen. Ik neem aan dat je al op internet gezocht hebt.
ze hebben daar een tuv-gekeurd procede waarbij het lichtmetalen wiel gedoseerd wordt opgewarmd en afgekoeld....

te langzaam of snel levert haarscheurtjes op

het wiel wordt daar ultrasoon op getest.

je betaald niet de uren maar de knowhow....
of zet je liever je high-tech duc-wieltje in een bankschroef en ff duwen en trekken?

succes... khoop dat je niet met 200+ achter de haarscheurtjes komt.
 
Ik heb een lichteslag in mijn voor wiel, en die wil ik laten richten. Dus ik een maitje gestuurd naar Wheeltrim in Nijkerk. Krijg ik de volgende dag een mailtje terug dat het richten 106,51euro gaat kosten.

Is dit reeel? of weet iemand anders een ander adres waar het misschien goedkoper is ?

Dit lijkt me een zeer realistische kostprijs. Zeker als je de prijs van een nieuw wiel ernaast zet. :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan