rijbewijs aanschaffen

jeeron

Die hard MF'er
25 mrt 2005
850
222
Groningen
Instagram
Ik ga dus op 1 Juli afrijden voor het motortje :9 . Dit gebeurt in Groningen maar het probleem waar ik dan tegen aanloop is dat wanneer ik het haal ik nooit op tijd weer in scheemda kan zijn om die ambtenaartje te pakken te krijgen voor een rijbewijs, mijn vraag hierop is dus: Kun je je rijbewijs ook aanschaffen in een andere gemeente dan waar je woont?? Hoop van wel anders kan ik een heel weekend wachten |(
 
Ja, ik dacht dat dat wel gewoon kon. Er zijn ook mensen die andere gemeentes gaan omdat het daar goedkoper is. Maar helemaal zeker ben ik er niet van.
 
Ze halen toch je naw-info uit de GBA en die is toch per gemeente uniek? :?

Wordt dus een weekendje wachten ben ik bang ;)

En nee, je mag niet rijden met dat CBR-papiertje :P
 
mn pa maar es overhalen om dan wat snelheids overtredingkjes te maken :+

in iedergeval bedankt voor de snelle reacties :}
 
1 juni is op woensdag ...
Waarom moet jij dan een heel weekend wachten ? Donderdag en vrijdag ??

Of is het gemeentehuis bij jullie alleen op woensdag middag open?
 
ik word gillend gek denk,wat een lijers bij het cbr,wederom(2de keer) 1 fout teveel,ik had er echt een supergevoel bij,en kan het nog steeds niet bevatten,hoe vaak hebben de meeste over de theorie gedaan??
 
ik was met de auto (afrijden) ook de lul.. vrijdag 2 uur klaar gemeentehuis dicht om half 2.. zucht weekendje toch maar wachten maarja.. regel gewoon zo dat je met je afrijden/toets midden in de week moet sochtends dan red je het altijd (A)
 
Ik twee keer.... |( , maar dat kwam omdat ik dacht dat het wel hetzelfde was als de theorie van het koekblik... :+

GEZAKT!, dan toch maar leren, en dan haal je het wel.... ( :Z )
(of was het geluk dat ik toen maar twee fout had)

mijn maatje, met wie ik leste had hem wel...

:9~ , echt waar hoor, maar ja, nu hebben...

Succes de volgende keer
 
tis ook zo lijp druk,nu moet ik weer 5 weken wachten :X ,thuis lukt alles en dan ben je daar en dan begint de ellende,puur ontmoedigingsbeleid,vraag me af of het me uberhaubt wel gaat lukken,zwaar concentratieprobleem....
 
tis ook zo lijp druk,nu moet ik weer 5 weken wachten :X ,thuis lukt alles en dan ben je daar en dan begint de ellende,puur ontmoedigingsbeleid,vraag me af of het me uberhaubt wel gaat lukken,zwaar concentratieprobleem....

Bij mij was dat precies andersom, 100 oefenexamens thuis gedaan en niet een keer geslaagd, maar mn echte examen met 4 foutjes.
btw, waarom staat dat in dit topic? :?

ff on topic:
ik heb geen idee of het mag of niet, ik denk dat het niet gaat lukken. En volgens mij zijn er heel veel ambtenaren vrij op vrijdagmiddag.
 
ik word gillend gek denk,wat een lijers bij het cbr,wederom(2de keer) 1 fout teveel,ik had er echt een supergevoel bij,en kan het nog steeds niet bevatten,hoe vaak hebben de meeste over de theorie gedaan??

in 1 keer, afrijden voor auto en motor ook in 1 keer gehaald. Maar goed, wel rijbewijs maar geen motor is behoorlijk klote moet ik zeggen. :(
 
Moet in eigen gemeente.
Heb gelest en afgereden in Alkmaar en woon in R'dam

Ik moest een hele week w88 omdat me EV (eigen verklaring) was verlopen. |(

Maar ach een weekend w88 en dan het plezier wat je daarna hebt :] :]

Mag sinds de 18de rijden en heb al 3000km op de teller staan (nw.moto) dus ik doe me best om de verloren tijd in te halen O-)

En koekblik maar stof vangen :z , ach na de vakantie die de deur maar uit doen.

:X
 
Terug
Bovenaan Onderaan