rijbewijs gehaald

TYRI F1

MF veteraan
15 sep 2003
1.364
0
Nijkerk
he piepel,

ik heb zojuist mn rbw gehaald :D
nana.gif
yipee.gif


zometeen ff testritje maken op n gixxer 600 en dan staat ie binnen de korste keren in de garage! (foto's volgen uiteraard ;) )


:]
 
vandaag n testritje gemaakt op de gixxer 600 ('98). Damn, draaide iets aan het hendeltje, zat meteen met mn kont op het achterstukkie
yikes.gif
wat n power!
Voelde trouwens alsof ik op n pocket bike zat, maar later voelde het meer 'één'. Wel erg mistug dus heb goed rustig gereden :] . Maar wat n lol zo'n ding joh! tjonge jonge! *D
 
Cool man! Feli!

En goede keus zo'n Gixxer, gewoon nemen en rustig aan doen. Zal wel moeilijk zijn, maar hou de glimmende kant boven!
 
vandaag mn 2e testritje gemaakt op een gsx-r 600, gister was het te mistig en voelde het niet vertrouwt op die bike. vandaag was het prima weer om n stukje te :]
dus ben nog maar n keertje geweest op die bike. damn, wat heerlijk! ik heb altijd nog last gehad van in zn 1 rijden, maar op deze bike was dat ook nog piece of cake. dus, bij terug komst van de rit heb ik um meteen maar aangeschaft :9
check de pic:
86499-1-2-2.jpg


plannen:
- achterkantje inkorten
- andere knippers achter
- race gaas
- hugger (misschien)
- andere GSX-R sticker voor op de zijkanten (1tje met rode R)

tips? (anders dan hou um heel :X )
 
gefeliciteerd! En mooie fiets :9~ Tip: als je nu in de winter gaat rijden, let dan op de pekel. Meestal is het na een paar regenbuitjes wel van de weggeveegd, maar als je gaat rijden in pekel en je maakt je moto daarna niet schoon zie je van 't zomer dat het echt aan je motor gaat vreten. Veel plezier met deze mooie fiets!
 
was ook van plan om met de vrieskou en als ze pekel strooien niet te gaan rijden. voor de rest wel (tenzij het natuurlijk giet ;)
wil namelijk zoveel mogelijk ervaring op doen...
 
have fun was ook mijn eerste motor alleen andere kleuren damn wat een power he als je van je lesmotor stapt ik heb nu een gsx r 750 (sinds gister) en dan denk je weer damn wat een power
full
 
Huh, ik had hier zowaar overheen gekeken en dat met mijn lengte... |(

Gefeliciteerd! *D
Nu alles compleet is, have fun... :]
 
vandaag mn 2e testritje gemaakt op een gsx-r 600, gister was het te mistig en voelde het niet vertrouwt op die bike. vandaag was het prima weer om n stukje te :]
dus ben nog maar n keertje geweest op die bike. damn, wat heerlijk! ik heb altijd nog last gehad van in zn 1 rijden, maar op deze bike was dat ook nog piece of cake. dus, bij terug komst van de rit heb ik um meteen maar aangeschaft :9
check de pic:
(Afbeelding)

plannen:
- achterkantje inkorten
- andere knippers achter
- race gaas
- hugger (misschien)
- andere GSX-R sticker voor op de zijkanten (1tje met rode R)

tips? (anders dan hou um heel :X )
Spiegels?
Uitlaat(systeem)?
Andere knippers voor?
Duo-afdekkapje?
En en en en en? :+

Neehoor mooie bike :}
En nog gefeliciteerd! ;)
 
tips? (anders dan hou um heel :X )

Yep, ga eerst maar eens lekker rijden ;) Dat opleuken komt later wel, leer eerst de motor kennen.

O ja, gefeliciteerd met je rbw en de keuze van de bike. Zijn echt leuke dingen waar je erg veel plezier mee kan hebben. Maar daarvoor moet je er vertrouwd mee raken....
 
Terug
Bovenaan Onderaan