Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
zelf doe ik het echter nooit meer zo, ik heb zo'n rode steun gekocht en til daarmee het achterwiel op. vervolgens motor starten, in de eerste versnelling, jiffy in, nog een keer starten en dan een tijdje op de ketting spuiten.
'k Had er nog niet zo bewust naar gekeken.
leest de rest hier nou gewoon overheen
You're missing the point...Als ik hem in de eerste versnelling zet met de jiffy uitgeklapt, slaat de motor gelijk af.
Bij KoffieJunk ook, zo te lezen'k Had er nog niet zo bewust naar gekeken.
Als ik hem in de eerste versnelling zet met de jiffy uitgeklapt, slaat de motor gelijk af.
Ik krijg 'm niet gestart zonder de koppeling in te knijpen.Wat belangrijk is bij dat nog een keer starten, is dat je wel de koppeling inknijpt. Hoewel... waarschijnlijk weigert 'ie dan te starten, als ik het wel zou proberen... wat maar goed is ook.
Maar om hier even op terug te komen... volgens mij heb je 3 armen nodig om dit te kunnen doen.
leest de rest hier nou gewoon overheen
Die staat in de handleiding van mijn motor.Volgens mij heb je een introtje primair motoronderhoud nodig. En das niet lullig bedoeld
Met zo'n steun niet: je bokt het achterwiel hiermee op, je laat de motor draaien in de 1e versnelling (zonder gas, dan draait het achterwiel rustig rond), en dan kun jij bij het achterwiel neerhurken om er kettingvet op te sprayen.Maar om hier even op terug te komen... volgens mij heb je 3 armen nodig om dit te kunnen doen.
vervolgens motor starten, in de eerste versnelling, jiffy in, nog een keer starten en dan een tijdje op de ketting spuiten.