Rijverbod tot 2108

Er staat niet bij waarom hij het eerdere rijverbod (tot 2107) heeft gekregen. Hij reed dus al terwijl hij dat niet mocht, een jaar erbij lijkt mij dan eerlijk gezegd ook niet veel doen.

Ik dacht trouwens voordat ik de link aan had geklikt dat het tot 21 augustus dit jaar was...
 
Wat een vreemde rechter om daar dan nog eens een jaar aan vast te plakken. Alsof de dader dan opeens wel stopt met rijden :?
 
waar is die eerdere veroordeling tot 2107 op gebasseerd dan?

3000 km/h rijden binnen de bebouwde kom?
 
nou dan kan je alles wel verkopen en een mooie fiets kopen, want ergens in rijden doe je toch nooit meer :X
 
Wat moet zo'n rechter.... ??

Er komt iemand voor z'n bankje staan die iets uitgehaald heeft waar hij een jaar rijverbod voor moet opleggen. Moet hij dat dan niet doen omdat er al zo'n lang rijverbod wacht ??
Dat kan toch niet, dat zou een ultieme vorm van rechtsongelijkheid betekenen.
Hij kan niet anders dan dat jaar opleggen.
Dat er al een ander rijverbod ligt heeft met de behandeling van deze zaak niets van doen.
 
nope, geen dyslectische rechter.. is geen schrijffout ... gewoon standaard belgische ridicule crap.. :r idd, alleen hier in apenland, ja...
is er niet meer info over.
dit is wel een van de raarste dingen die ik ooit heb gehoord.

en ben ook benieuwd waarom die eerst tot 2017 ontzegging had...
 
Wat moet zo'n rechter.... ??

Er komt iemand voor z'n bankje staan die iets uitgehaald heeft waar hij een jaar rijverbod voor moet opleggen. Moet hij dat dan niet doen omdat er al zo'n lang rijverbod wacht ??
Dat kan toch niet, dat zou een ultieme vorm van rechtsongelijkheid betekenen.
Hij kan niet anders dan dat jaar opleggen.
Dat er al een ander rijverbod ligt heeft met de behandeling van deze zaak niets van doen.

idd wel ja, en veel ridiculer kan het toch in belgie al niet meer worden...

maar al dit gebeurt wel in een land waar iemand die opzettelijk n motorrijdster doodreed en doorreed in het zicht van 25 getuigen, ..... 6 weken rijverbod en n boete van 357 euro kreeg.
 
idd wel ja, en veel ridiculer kan het toch in belgie al niet meer worden...

maar al dit gebeurt wel in een land waar iemand die opzettelijk n motorrijdster doodreed en doorreed in het zicht van 25 getuigen, ..... 6 weken rijverbod en n boete van 357 euro kreeg.
?

ook nog niet eerder gehoord...
 
is er niet meer info over.
dit is wel een van de raarste dingen die ik ooit heb gehoord.

en ben ook benieuwd waarom die eerst tot 2017 ontzegging had...

weet er ook niet alles van, maar oa al n keer of 5 minimaal gepakt voor soortgelijke geintjes. z'n motor is trouwens ook verbeurd verklaard, wordt openbaar verkocht. maar iets zegt me dat ie toch binnen de kortste keren weer rondrijd. triest figuur ook, waar we als motorrijders ook niets aan hebben, maar het blijft wel ridicuul natuurlijk. zeg dan gewoon 'levenslang rijverbod'.
 
?

ook nog niet eerder gehoord...


jaar of 6 geleden. heb er nog wel zo n paar.
door rood rijden, motorduo overhoop gereden en vluchtmisdrijf. 1 dode, duo z'n benen geamputeerd. 3 weken en 600 euro. argumentatie; de motorrijder had t ook als plicht onvoorziene obstakels te kunnen ontwijken. ook van n jaartje of 8-9 geleden.

werd ooit zelf met geschat 130km achteraan aangereden toen ik stilstond op de motor aan rood licht, door straalbezopen chauffeur, en vluchtmisdrijf. ik had wel de nummerplaat nog gezien. .. die is nu trouwens een hoge politicus hier in B... ik wacht na 13 jaar nog steeds op definitieve uitspraak en vergoeding.
 
maar al dit gebeurt wel in een land waar iemand die opzettelijk n motorrijdster doodreed en doorreed in het zicht van 25 getuigen, ..... 6 weken rijverbod en n boete van 357 euro kreeg.

Geen idee, daar heb ik nog nooit van gehoord en daar gaat het hier niet over.

Dat er veel straffen te laag zijn ben ik het mee eens en dat in eerste opslag er wel eens hele scheve dingen plaatsvinden ook.
 
Geen idee, daar heb ik nog nooit van gehoord en daar gaat het hier niet over.

Dat er veel straffen te laag zijn ben ik het mee eens en dat in eerste opslag er wel eens hele scheve dingen plaatsvinden ook.
idd ja, dat bedoel ik net... soms spreken ze vonnissen uit waarbij t lijkt alsof ze er willen mee lachen, en andere keren ... tja...
 
bedoel je mij daarmee?


Ik denk dat ie t systeem bedoeld ;)


Maar welke hoge politieke pief had je dan aangereden, altijd mooi om zo'n naam te hebben als het slachtoffer geen vergoeding en de dader geen straf krijgt die overeenkomt met de daad (want ik denk dat je na 13 jaar niet veel hoop meer hebt).
 
Ik denk dat ie t systeem bedoeld ;)


Maar welke hoge politieke pief had je dan aangereden, altijd mooi om zo'n naam te hebben als het slachtoffer geen vergoeding en de dader geen straf krijgt die overeenkomt met de daad (want ik denk dat je na 13 jaar niet veel hoop meer hebt).

dacht ik al, ja.. ;)

geloof me, ik zou niets liever doen dan de naam vrijgeven en ermee naar alle kranten trekken, maar aangezien het proces 'hangende' (hummmm.... ) is, zou dat volgens mn advocaat de zaak kunnen schaden.. omdat 1 en ander nog (sarcasme) niet bewezen geacht word.. :X als de dag komt dat er n uitspraak is, en het draait idd zo uit, wees maar zeker dat ik ermee naar elke krant stap.. denk dat er onderhand al n zitting of 7 geweest zijn... en dan steeds maar uitstel,herbekijken,uitstel, tja, ik zal wel niet de enige zijn in zo'n geval... maar idd, daar gaat t niet om, het gaat om belachelijke uitspraken, maar weer on topic dus... ;)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan