Rimstriping laten maken

Wie heeft er ook intresse

  • Ja, ik

    Stemmen: 5 20,0%
  • Nee, moet die zooi niet

    Stemmen: 16 64,0%
  • Ja, in de toekomst

    Stemmen: 0 0,0%
  • Mischien, als de prijs ernaar is

    Stemmen: 4 16,0%

  • Totaal aantal stemmers
    25
Maar die bovenaan het topic staan, is met neon staat er op de verpakking. Is dat niet anders dan rest hier heeft?
 
Benodigde lengte ca. 150cm per wielkant (17") . Breedte: tussen de 4-9mm beetje afhankelijk van de gekozen kleur en hoe erg dat het moet opvallen (heb zelf 6mm)

Ps. Trim-line is niet goedkoop, ik zou eens een lokale reclameboer of beletteraar bellen. Die gasten snijden meestal zelf hun plakzooi en dan kan je ook kiezen uit heel veel kleuren! Neem ook 6 stukken i.p.v. 4 want de kans dat je de eerste keer een verknoeit is aanwezig en dan heb je in ieder geval ook nog 1 of 2 over voor als er eens een kapot gaat of beschadigd raakt!
 
Waarom laten jullie het niet gewoon maken , ik ben in ede geweest bij OneDay daar maakt hij het zo voor je naar de gewenste kleur ik was 5 euro kwijt en klaar!?!?!?
 
Benodigde lengte ca. 150cm per wielkant (17") . Breedte: tussen de 4-9mm beetje afhankelijk van de gekozen kleur en hoe erg dat het moet opvallen (heb zelf 6mm)

Ps. Trim-line is niet goedkoop, ik zou eens een lokale reclameboer of beletteraar bellen. Die gasten snijden meestal zelf hun plakzooi en dan kan je ook kiezen uit heel veel kleuren! Neem ook 6 stukken i.p.v. 4 want de kans dat je de eerste keer een verknoeit is aanwezig en dan heb je in ieder geval ook nog 1 of 2 over voor als er eens een kapot gaat of beschadigd raakt!

Trim line is voor mij lokaal, en daar weet je dat je spul hebt wat goed is.
maarja ff offerte opvragen he :D

en thnx worden dus minimaal 4 stukken van 1,50m
 
Blauw }) . Rolletje van 2,75 bij Automaterialenzaak (Hoorn).

Motor.jpg
 
Hier in het schitterende brabant liggen bij een automaterialenzaak nog 2 kleuren.
Rood en een blauw/groene kleur. Als ze er nog liggen wil ik ze wel voor iemand meenemen.
Het zijn die rollen van Motip! Ik heb zelf nog wit en rood van 5 mm voor mijn R6.

Dus lama wah weetuh!

Bijlage: r6.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan