rizla racing day

Ga dr al jaren heen en vermaak me altijd prima. Wel op de motor gaan!

Voor wat betreft die F1

Demonstraties
Yelmer Buurman en Robert Doornbos zullen het publiek gaan vermaken met hun Superleague-wagens. Of de auto nou wordt opgewarmd in pit lane of op volle snelheid voorbij komt; kippenvel gegarandeerd! Ervaar de ‘magische’ aantrekkingskracht van de indrukwekkende 750PK V12 Superleague Formula auto in een spectaculaire demo! Het ronderecord dat Jeroen Bleekemolen vorig jaar zette gaat in deze brute bolide ongetwijfeld sneuvelen.

Bron: Een en al spektakel tijdens Rizla Racing Day 2010 | RaceXpress
 
Komt de F1 nu wel of niet? Staat nergens echt bevestigd!?

Iemand meer info?

Daarom blijf ik nog tot na de pauze/demo's. Toen Verstappen met de A1 zijn rondjes ging maken was dat ook in de pauze, dus als er een F1 auto is..........


full
 
Ga dr al jaren heen en vermaak me altijd prima. Wel op de motor gaan!

Voor wat betreft die F1

Demonstraties
Yelmer Buurman en Robert Doornbos zullen het publiek gaan vermaken met hun Superleague-wagens. Of de auto nou wordt opgewarmd in pit lane of op volle snelheid voorbij komt; kippenvel gegarandeerd! Ervaar de ‘magische’ aantrekkingskracht van de indrukwekkende 750PK V12 Superleague Formula auto in een spectaculaire demo! Het ronderecord dat Jeroen Bleekemolen vorig jaar zette gaat in deze brute bolide ongetwijfeld sneuvelen.

Bron: Een en al spektakel tijdens Rizla Racing Day 2010 | RaceXpress



"En dat allemaal tijdens een weekend dat gratis toegankelijk is!"


Volgens mij klopt de info op die site niet helemaal.
Volgens mij moet er zaterdags betaald worden.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan