Romulus by Remus goede dempers?????

Happy Eddie

Die hard MF'er
17 mei 2007
708
0
kartonnen doos
Ik heb een mooie demper gezien van het merk Romulus made by remus.

Weet iemand wat dat is en of het goede dempers zijn???????

Alvast bedankt

Groeten happy
 
Die zijn al best een poosje op de markt. Weet het niet hoor maar volgens mij heeft Remus vaak een stofzuiger geluid (Duits, TüV keuring). Misschien ook andere dempers hoor die iets meer geluid maken.
 
doe de stekker van je stozuiger in het stopcontact .....

Madpiottr vindt een demper te stil wanneer het tikken van de kleppen en het ratelen van de nokkenaskettingen niet boven het uitlaatgeluid uitkomt 8-)
Haha, maar misschien moet ik gewoon eens gaan kleppenstellen en de carbs synchroniseren.... Ik blijf het maar uitstellen, terwijl ik alle spullen ervoor heb liggen...
Synchen is een half uurtje werk, maar zelfs daar ben ik te lui voor...
Of jullie zijn alleen maar nieuwerwetse japanse naaimachientjes gewend... :9

Maar om nog even een on-topic reactie te geven. Ik ben zeer tevreden over mijn Remus! Afwerking is zeer netjes! En het mooie is dat ik er maar 35 euro voor heb betaald... *O*
 
Haha, maar misschien moet ik gewoon eens gaan kleppenstellen en de carbs synchroniseren.... Ik blijf het maar uitstellen, terwijl ik alle spullen ervoor heb liggen...
Synchen is een half uurtje werk, maar zelfs daar ben ik te lui voor...
Of jullie zijn alleen maar nieuwerwetse japanse naaimachientjes gewend... :9

Maar om nog even een on-topic reactie te geven. Ik ben zeer tevreden over mijn Remus! Afwerking is zeer netjes! En het mooie is dat ik er maar 35 euro voor heb betaald... *O*


gewoon een leuke demper, zeker voor die prijs :} :} :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan