Rondje Veghel e.o. - editie 2003

Wanneer

  • Za 20 september

    Stemmen: 17 85,0%
  • Zo 21 september

    Stemmen: 2 10,0%
  • Maakt me niet uit

    Stemmen: 1 5,0%

  • Totaal aantal stemmers
    20

Joris

MF veteraan
11 dec 2001
6.368
172
Veghel
Vorig jaar een leuk rondje Veghel gehad: 21 september Rondje Veghel e.o.

Het is bijna een jaar geleden dus lijkt het me tijd voor een nieuwe editie. Wat is de bedoeling. Ik heb een route van ongeveer 200 km klaar liggen, deze gaat grotendeels door Brabant en Noord-Limburg. De route staat ... ahum ... perfect uitgewerkt op papier.

Iedereen kan dus in kleine groepjes rijden. De route is zover uitgewerkt dat het voor een voorrijder niet nodig is om de route te verkennen. En iedereen is welkom: brikkers, tuppers, zijspannen, choppers. Normaal gesproken is het tupper gehalte erg hoog op meetings. Kijken of we daar verandering in kunnen brengen. Denk dat de route voor ieder type rijder de moeite waard is. Onderweg wil ik ergens een centrale stop inlassen.

Definitieve datum is zaterdag 20 september. Vertrek zal tussen 11.00 en 12.00 uur bij de Mac in Veghel zijn.

Vertrek tussen 11.00 en 12.00 is om filevorming te voorkomen. Zodra je groepje compleet is kun je vertrekken.

Dit is slechts een voorstel, als er andere ideeen zijn hoor ik het graag.

:]

Wie? (geen groepsindeling ;) )

[*]Joris (stront voorop *D )
[*]HetIsMij
[*]Speedy_Tweety
[*]Foutebloes
[*]HELLdesker

[*]Erwin
[*]Gasterix
[*]Dutchron
[*]Bunker (mail)
[*]Skoezie (mail)

[*]HansGSX-R (mail)
[*]DikkeDollie (mail)
[*]Haga-San (mail)
[*]Snowflake
[*]Scarface

[*]Fastcruiser
[*]Brammetje Gixxer (mail)
[*]Big bore Henkie
[*]V4fun
[*]Orpheus

[*]Asfaltjunky (mail)
[*]Wimke (mail)
[*]Rage (mail)
[*]Pim-me
[*]Capoeirist

[*]Froggy (mail)
[*]Snowflake
[*]Soespoes
[*]Dropkick
[*]Gixxer-girl

[*]Spider
[*]Motorgek
[*]Saimonie (mail)
[*]Bertuz
[*]Kito

[*]Gizmo73
[*]Mark_MF
[*]Superfrog
[*]Paul Nieuwkamp (mail)
[*]Maarten van den Bosch (mail)

[*]RAYF4 (mail)
[*]Jundie (mail)
[*]de Prins (mail)
[*]Onkel Lou
[*]Yuri (mail)

[*]Mar1tin

De route mail ik een dag voor de rit. Als je de route wilt ontvangen, stuur me dan een mail met in het onderwerp: "Route rondje Veghel" Adres staat in m'n profiel. (mail) = krijgt route toegemaild.

full

De Mac ligt aan de Kennedylaan

Er is een stuk van de nieuwe A50 geopend. Vanuit richting Eindhoven: volg de nieuwe A50 (voormalige N265) tot Afslag 10 Eerde/Zijtaart. Onder aan de afslag links richting Zijtaart en dan 1ste weg links (ventweg). Je komt dan vanzelf langs de Mac. Vanuit richting Nijmegen ook A50 volgen vanaf Uden tot afslag 10 en dan onderaan de afslag links richting Zijtaart.
 
Laatst bewerkt:
Ik dacht dat je een weekje later zou plannen.
Weekend van de 20/21 zit ik nog aan de paella in Zuid Spanje.
Jammer jammer. Het is dus hoogst onWAARSCHIJNLIJK dat ik erbij ben :)
 
Zet mij er ook maar bij... lijkt me wel weer leuk! Kan je de route evt. vooraf eens mailen? (NIET op MF zetten!!)
 
Zet mij er ook maar bij... lijkt me wel weer leuk! Kan je de route evt. vooraf eens mailen? (NIET op MF zetten!!)

Komt voor de bakker, ik mail de routes de dag ervoor door naar degene die er 1 willen.

Als je de route wilt: stuur me even een mail met in het onderwerp: "Route rondje Veghel" Adres staat in m'n profiel.
 
Terug
Bovenaan Onderaan