yesssssssssssssssssssssssssssssssssss
wist wel dat die tattoo zou helpen
oh mijn god...
hoop dat je hier toch geen spijt van krijgt zeg ik herken rossi er ook niet eens in... maar ja jouw lichaam jouw tattoo
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
yesssssssssssssssssssssssssssssssssss
wist wel dat die tattoo zou helpen
Persoonlijk denk ik dat Rossi ook enorm goed in staat zou zijn om zo'n felle 2taktmachine in bedwang te houden, net zoals Schwantz etc. Beetje arrogant van hun om te denken dat Rossi dat niet kan, omdat hij zo'n fijne nieuwe machine rijdt. Hij is gewoon van een andere generatie, dus ook andere motoren om te rijden.Niet helemaal. Vrijwel alle rijders rijden met wheelspin in de bocht, omdat dat de snelste manier is. En beter voor de levensduur van de band als ik de film Faster mag geloven.
Door de ontsteking op een bepaalde manier te zetten komen er minder pulsen (maar wel sterkere) door het achterwiel naar het wegdek. Door deze krachtige pulsen, wordt het makkelijker om het wiel aan het spinnen te krijgen.
De een doet dit extremer dan de ander.
Over die 2takten ben ik het wel eens. Ook mensen als Doohan en Schwantz hebben toegegeven dat de 4takt een "makkelijk" te berijden machine is.
De wilde 2takten die alleen door de goden bereden konden worden. Niemand zou het ook maar in zijn hoofd halen om op zo'n 500cc 2takt te stappen.
Stond een tijd geleden een stukje over in de Moto73. Doohan, Rainey, Schwantz en Criville waren bij elkaar en hadden het over de 4takten.
Toen ze vroegen waar Rossi zou rijden als zij er nog geweest waren, antwoorde Schwantz met een glimlach: "Dan zou hij 5e zijn ). Moet je uiteraard met een korrel zout nemen, maar geeft wel aan hoe zij het motorracen zien. Zij zagen zichzelf stuk voor stuk als de beste rijders.
Nouja, bij Criville weet ik wel zeker dat dat niet het geval is, maar ik had de anderen wel willen zien racen tegen de huidige toppers.
Mijn mening over de topictitel? Nee, ik vind Rossi niet de grootste kampioen ooit. De grootste houdt niet alleen in dat je de snelste bent.
Persoonlijk denk ik dat Rossi ook enorm goed in staat zou zijn om zo'n felle 2taktmachine in bedwang te houden, net zoals Schwantz etc. Beetje arrogant van hun om te denken dat Rossi dat niet kan, omdat hij zo'n fijne nieuwe machine rijdt. Hij is gewoon van een andere generatie, dus ook andere motoren om te rijden.
Natuurlijk heeft Rossi nooit kunnen aantonen dat hij zo'n machine wel zou beheersen, maar je kunt ook niet zeggen dat het hem niet zou lukken.
Waar de één na de ander erafvliegt door een uitbrekend achterwiel, blijft Rossi er vaak op zitten, ook in de regen. Dit vind ik een goede vergelijking voor talent en kunde. Ook geeft dit in mijn ogen wel aan dat Rossi zich best zou redden tussen de grote mannen.
Oké oké, maar ook jij weet dan dat als je in je 1e jaar tweede wordt, je na twee jaar ook wel zo'n enorm felle onder controle zou hebben, toch?Zoals ik al zei, Schwantz zei het met een grote glimlach op zijn gezicht. Ook hij weet wel dat Rossi kan sturen.
Rossi had het in het eerste jaar op de NSR best moeilijk. Tuurlijk werd hij 2e in de eindstand, maar die "tamme" NSR was hem toch een aantal keren de baas.
En met "tam" bedoel ik het verschil tussen de eerste versies en de laatste
Persoonlijk denk ik dat Rossi ook enorm goed in staat zou zijn om zo'n felle 2taktmachine in bedwang te houden, net zoals Schwantz etc.
Waar lullen we nou over? Is iedereen vergeten dat Rossi in 2001 wereldkampioen is geworden in de 500cc (en dus op een twee-tact)?
Jaja, maar dat vond men zo'n 'tam ding'Waar lullen we nou over? Is iedereen vergeten dat Rossi in 2001 wereldkampioen is geworden in de 500cc (en dus op een twee-tact)?
Een tam ding..ongeveer een miljard pk bij 3 kg...
En aan wie heeft hij dat te danken? Ik kan me nog een wedstrijd herrinneren op Donington, waarbij ene Mick D. dacht aan het bowlen te zijn. Slachtoffer van deze megacrash was o.a. Kevin, die daarbij zijn hand zwaar blesseerde.En een Schwantz die beweert dat Rossi 5e zou worden, hoe vaak is meneer
kevin nou wereldkampioen geweest?
En aan wie heeft hij dat te danken? Ik kan me nog een wedstrijd herrinneren op Donington, waarbij ene Mick D. dacht aan het bowlen te zijn. Slachtoffer van deze megacrash was o.a. Kevin, die daarbij zijn hand zwaar blesseerde.
Kevin heeft ooit in een interview gezegd dat de rivaliteit onderling ervoor zorgde dat ze eigenlijk continue op 120% aan het rijden waren. Niet op de grens, maar continue eroverheen. Vandaar ook de vele valpartijen cq. zware crashes met dito blessures.
Eigenlij vind ik zelfs, dat hoe meer valpartijen hoe beter je bent, omdat je de grens van de motor overschrijd. Daarmee laat je dus zien dat je eigenlijk nog harder kan, maar dat de motor dat niet houdt.
Eigenlij vind ik zelfs, dat hoe meer valpartijen hoe beter je bent, omdat je de grens van de motor overschrijd. Daarmee laat je dus zien dat je eigenlijk nog harder kan, maar dat de motor dat niet houdt.
Nu denk ik toch dat je mij verkeerd hebt gelezen, want ik heb nergens gezegd dat Rossi de grootste ooit is. Wel dat hij zich tot de groten der aarde mag rekenen.Nu spreek je jezelf dus een beetje tegen. Eerst zeg je dat Rossi de grootste is en nu zeg je dat de heren Schwantz, Doohan ( en dus ook Rainey en Cadalora, etc. ) altijd op 125 % reden.
En voor mij blijft de reden dat Rossi niet de grootste is, omdat de bovengenoemde heren bij die 125 % ook nog is op veel giftigere motoren reden.
Qua valpartijen kun je niet kijken vind ik, want iedereen zoekt de grens op en iedereen gaat er wel is overheen.
Eigenlij vind ik zelfs, dat hoe meer valpartijen hoe beter je bent, omdat je de grens van de motor overschrijd. Daarmee laat je dus zien dat je eigenlijk nog harder kan, maar dat de motor dat niet houdt.
Anyhoe.... dit wordt een heeeeeeeeeeeeeeeel lange discussie.........