Rossi open voor tabaksreclame

Trouwens, als het goed is wint Biaggi nu dus de ene wedstrijd na de andere. Het feit dat ie tot nu toe Rossi niet kon verslaan was volgens de Biaggi die-hards immers allemaal de schuld van Honda, die hem hem zo'n enorm onrecht aandeed. Ik ben benieuwd!
 
idd et verschil is klein!!!maar de tijdenvershillen ook!!dus belangrijk is et denk ik wel.maar ja eigenlijk moet iedereen van de fabrikant dezelfde motoren krijgen!!anders is et toch nooit een concurrent.
 
ik vind Nicky Hayden het nog helemaal niet slecht doen. Je kunt van een rookie ook niet verwachten dat ie meteen wereldkampioen wordt.

:^ Hij moet gewoon ervaring op doen, maar moet dat dan op een exclusieve fabrieksfiets? Ik zou haar ook voor Edwards weg zetten....
 
Honda kijkt waarschijnlijk vooruit en wil als de huidige koningen van de MOTOGP (Rossi&Biaggi) er mee ophouden een nieuwe potentiele kampioen in de pijplijn hebben zitten.
Maar goed, ik ben het wel met je eens dat hij ook ervaring op had kunnen doen in een satelietteam, maar dat zal alles te maken hebben met het feit dat ze Hayden op het laatste moment voor de neus van Yamaha hebben weggekaapt en dat daar toen wel iets fatsoenlijks tegenover moest staan.
 
Misschien geven ze dan Colin Edwards de machine die hij verdient heeft in het WSB nadat ze hem zo schofterig aan de kant hebben geschoven eind vorig seizoen.

zal edwards nog naar honda terug gaan?
als het een echte vent is niet... zo lijkt me (je weet natuurlijk nooit wat er precies gebeurd is)
 
misschien gaat ie wel naar Ducati. Daar had ie in eerste instantie al een contract getekend en reken maar dat die Italianen ook wel een amerikaan op hun fiets willen hebben.
 
Ik zeg één ding: geld ...

Er heeft een interview in MOTOR gestaan over de overstap van Honda naar Aprilia.
En het kwam erop neer dat Honda Edwards aan het lijntje heeft gehouden en daarna als nog GEDUMPT en dat hij daardoor een (aantal) hele goede aanbiedingen heeft moeten laten schieten. Dus Edwards zal echt niet terugkeren op een Honda denk ik.
In dat interview maakte hij Honda echt goed zwart door de houding van ze.

Misschien kan ik dat interview nog vinden....
 
Als ze(Honda) Rossi onder druk willen zetten, plannen ze dat wel helemaal goed. Biaggi is een meester op Brno en zoals de tests al laten zien zal niemand het verbazen als Biaggi daar de overwinning pakt(ook op de "oude" fiets). Als het zover komt, kunnen Honda en Biaggi nu zeggen dat het door de nieuwe motor komt....
 
Enige wat ik wil zeggen is Lang leve de tabaksreclame...zorgt toch echt wel voor meer geld...waardoor leuker speelgoed beschikbaar is....en nee, ik rook zelf NIET...maar vind het niet erg om Rossi met een tabaksreclame op zn fiets te zien als we daardoor beter spul te zien krijge
 
Er heeft een interview in MOTOR gestaan over de overstap van Honda naar Aprilia.
En het kwam erop neer dat Honda Edwards aan het lijntje heeft gehouden en daarna als nog GEDUMPT en dat hij daardoor een (aantal) hele goede aanbiedingen heeft moeten laten schieten. Dus Edwards zal echt niet terugkeren op een Honda denk ik.
In dat interview maakte hij Honda echt goed zwart door de houding van ze.

Misschien kan ik dat interview nog vinden....

Ik zou je hierin bijna gelijk geven, ware het niet dat van Rossi ook niet snel verwacht werd dat ie toch met tabaksreclame zou rijden. Het gaat natuurlijk om enorme belangen, en sommige principes zijn dan ineens niet meer doorslaggevend.

Brno wordt in ieder geval een knaller.....
 
Rossi heeft al gezegd dat hij erg graag voor Ducati zou willen rijden. Maar Ducati heeft op dit moment 2 rijders, Loris en Troy, die beide een 2-jarig contract hebben getekend.

Vandaar dat Rossi ook maar een 1-jarig contract bij Honda wil tekenen. Kan ie in 2005, als dus de contracten van Loris en Troy zijn afgelopen, alsnog voor Ducati tekenen.

Maar wie zegt dat er in het contract staat dat ze beide op fabrieksmateriaal rijden in 2004?? Ik denk dat ze Bayliss in een satelietteam gaan zetten, samen met Hodsgon. Zo rijden de beide Rossi's op fabrieksduc's.
 
Rossi toch weer op Honda :r

www.racesport.nl/frontpage/news.asp?newsid=4205

Het lijkt erop dat de uitspraken van Rossi over Ducati en tabaksreclame gewoon bedoeld waren op Honda onderdruk te zetten voor contractonderhandelingen, netzo als de uitspraken van Honda om Biaggi het beste materiaal te geven weer bedoeld waren om Rossi onder druk te zetten.
Alles blijft waarschijnlijk dus bij het oude. :(
Het was ook te mooi om waar te zijn. :z
 
En Biaggi ook geen fabrieks RCV. Kunnen we weer het hele seizoen dat geklaag aanhoren dan zijn machine minder is. Geef die man gewoon ook een fabireks RCV, kunnen we eidelijk zien wie nou de beste is.
 
Persoonlijk denk ik dat Rossi een clausule in zijn Honda contract heeft staan met de toezegging dat Biaggi niet hetzelfde materiaal zal krijgen van Honda, tenzij Rossi vertrekt.

Met andere woorden: Die pocherige lachebek ontneemt de ware sportliefhebber competitie! :(

Wat mij betreft worden zowel Rossi als Biaggi door Honda voorzien van het beste materiaal. Laat ze het dan maar uitvechten. Volgens mijn idee kan Rossi niet starten maar beter aanvallen en is Biaggi efficienter met het materiaal (lees de banden). Met dezelfde Honda's wordt dit een spannend gevecht. Daar wil ik als NIET roker wel een Cameltje voor opsteken.
 
Persoonlijk denk ik dat Rossi een clausule in zijn Honda contract heeft staan met de toezegging dat Biaggi niet hetzelfde materiaal zal krijgen van Honda, tenzij Rossi vertrekt.

Daar zou je best wel eens gelijk in kunnen heben.
 
Het valt mij steeds meer op dat Rossi niet meer zo popie is als eerst.Of ben ik de enige die dat op valt!Ik hoor steeds van meer kanten dat ze 46 maar een verwend ventje vinden,en een beetje arrogant.

p.s.kwil de doc fans nie op de piemeltje trappe hoor
p.s.2Max op fabriekspul,word het nog leuker
 
Wat een :r streek van Honda om eerst Biaggi een vette worst voor te houden en die, als de buit (=Rossi) binnen is weer in te trekken.
Wat maakt 't nou helemaal uit. Vandaag gaat Biaggi gewoon winnen en over een paar weken op z'n lievelingscircuit Brno zal ie 't ook zeker niet slecht doen op zijn eigen fiets.
 
Wat maakt 't nou helemaal uit. Vandaag gaat Biaggi gewoon winnen en over een paar weken op z'n lievelingscircuit Brno zal ie 't ook zeker niet slecht doen op zijn eigen fiets.
Biaggi heeft het vandaag behoorlijk verkloot hopelijk houd hij er in Brno zijn hoofd er beter bij.
 
Terug
Bovenaan Onderaan