rottijd om af te rijden!

Denk er ook aan dat het niet gaat om wat je fout doet maar om wat je goed doet. Het is niet erg als je een foutje maakt zolang je het maar goed oplost. Zoals Racing green al zei, hij maakt een fout, waardoor zijn achterkant uitbreekt maar lost et goed open is toch geslaagd.Gewoon vertrouwen hebben en rijden dus.
 
Ik heb moeten afrijden in de kou en stro-men-de regen echt niet normaal. Na een kwartier had ik door dat we ak terug gingen dus dan ga je je afvragen of dat nou goed of slecht is :X . BLeek achteraf dat ik de 5e kandidaat was die dag waarvan de eerdere vier allen gezakt waren. Waarom ik dan zo snel klaar en geslaagd was? Omdat ik de eerste was die ondanks het kloteweer niet als een oud wijf door de bochten ging. Moraal van dit verhaal? No guts no glory dus laat zien dat je durft te rijden ongeacht het weer of tijdstip. Succes!
 
blijft vandaag gewoon droog weer hoor ? het is boven nul , gewoon beschouwen als een les en relax blijven.
 
Poeh he, dan heb je ook echt kunnen laten zien dat je kan rijden :')
*note to self* blijf uit de buurt van mensen die in Leusden afrijden *note to self*

right, het CBR in Leusden ligt aan de snelweg waardoor je weer bijna direct Amersfoort binnen rijdt.

De discussie kan beter zijn: Kun je in Amersfoort goed afrijden?

[me="BertV"]denkt dat Amersfoort idd makkelijker is dan bijv. Utrecht.[/me]
 
Laatst bewerkt:
"Even een hart onder de riem steken" :X :
Mijn zoon moest 2mnd geleden afrijden om 15.00 u -> gezakt.
Vorige week donderdag was de herkansing om 11.00u -> geslaagd. En hij reed beroerder dan de eerste keer.
Zelfde examinator, zelfde route, zelfde weer, maar bij elkaar opgeteld was het voldoende!!???
 
kzou een moord doen om om 15.00 te kunnen rijden i.p.v. in de spitsen

in de spits kan je juist laten zien dat je kan rijden, en als je je weet te redden in de spits, dan geven ze je eerder de voordeel van de twijfel bij andere foutjes.
 
Vrijdagmiddag is het zover. dan mag ik eindelijk na 5 maanden lessen en het niet in het bezit hebben van een autorijbewijs, afrijden voor et lichte rijbewijs:). Ik vind het alleen een rottijd; om 15:00u met niet al te beste weersverwachtingen in Leusden. of heeft het ook voordelen?

Ik ben nog niet echt zenuwachtig ofso maar dat zal wel op de dag van de waarheid komen. (ik zal uiteraard niet de eerste zijn maar) tips waar ik op moet letten tijdens het examen AVD zijn altijd welkom;)


Sorry hoor maar rottijd??
Als je slaagt dan krijg je wel een rijbewijs voor alle landen van de wereld. Je mag dan ieder uur van de dag in iedere drukke stad rijden onder alle weersomstandigheden.

Of had je liever om 10 uur sóchtends afgereden :? Krijg je een rijbewijs die alleen geldig is op rustige plaatsen en buiten de spits :X O-)

Niet zeuren :N Als je er klaar voor bent dan maakt het niet uit waar en wanneer je examen moet doen O-)
Succes vrijdag. De zon zal schijnen.
ps doe een lange onderbroek aan *O*
full
 
Ach ik heb met redelijk dichte mist afgereden (wat in mijn voordeel was, reed op - voor mij - onbekende wegen en wist de snelheid niet, maar ivm mist gewoon heel rustig gereden) en geslaagd.

Ik heb het als voordeel ervaren !
 
rottijd... als je kan motorrijden, kan je motorrijden je bent er klaar voor anders zou je examinator geen examen aanvragen, oftewel nie zeuren gewoon goan! en meer dan je best kan je niet doen :9 als je dan slaagt kan je het alsnog op de weersomstandigheden afschuiven :9 niet vooraf :+
 
Tja.... vrijdagmiddag 15:00u..... Dan zit die examinator allang aan het maximum aantal geslaagden voor deze week. Ik zou dus maar gewoon thuisblijven, je maakt toch geen kans :N



















:P
 
Ik heb afgereden in Amsterdam, eerste op woensdag 12.00 gezakt en de maandan erna was ik geslaagd, toen reed ik om 15.00, als je goed kijkt maakt de tijd niet zo heel erg uit.
 
Het zal rond die tijd wat drukker zijn dus je zal overal wat langer moeten wachten misschien en i.v.m. het weer zal je wel wat voorzichtiger moeten/mogen rijden dus het kan misschien allemaal wat meer hebben. Verder doe gewoon je ding en rij gewoon lekker de rit alsof je aan het toeren bent en probeer wat te genieten dan zou de eventuele spanning wat minder worden misschien.

Bij mij vloog een petje/mutsje van een oudere man af en deze draait zo meteen 180graden met zn fiets om deze op te rapen op mijn/zijn rijbaan maar ik had het al in de gaten dus had al wat vaart vermindert en ik had kinderen die op de stoep speelden met zoon skateboardachtig ding en vloog de straat op kon daarvoor ook nog optijd remmen maar doe gewoon jou ding zoals je het geleerd hebt.

Ik had als opmerking onder het rijden en ook nog toen ik klaar was dat ik beter in mn spiegels moest kijken bij het remmen en dat ik bij het stoplicht op de pijl ging staan met de motor (tijdens het rijden reed ik er wel mooi langs).
 
Vrijdagmiddag is het zover. dan mag ik eindelijk na 5 maanden lessen en het niet in het bezit hebben van een autorijbewijs, afrijden voor et lichte rijbewijs:). Ik vind het alleen een rottijd; om 15:00u met niet al te beste weersverwachtingen in Leusden. of heeft het ook voordelen?

Daar houden ze wel rekening mee. Succes!
 
@Jack be quick!!!
Zondag ochtend afrijden?

Nee joh, stikt ut van de zondagsrijders...

Mare succes er mee!!! Komt vast goed.
 
right, het CBR in Leusden ligt aan de snelweg waardoor je weer bijna direct Amersfoort binnen rijdt.

De discussie kan beter zijn: Kun je in Amersfoort goed afrijden?

[me="BertV"]denkt dat Amersfoort idd makkelijker is dan bijv. Utrecht.[/me]

De 1e keer dat ik afreed, was ik onderweg me L plaatje verloren, en instructeur had het ook niet gezien. Examinator liet me in liet me in utrecht toen niet afrijden. Toen kon ik de volgende dag in Leusden (nog nooit in leusden geweest..) dus ik waagde het er maar op. En geslaagd.. schaamde me wel kapot voor die route :$

De weken erna heb ik maar rondjes utrecht, gouda, amsterdam gedaan om te leren rijden :')

utrecht moet je naar mijn mening wel een beetje kennen om je A'tje te kunnen halen..
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan