RSV Mille V4 180pk?? Aprillia 1200cc V2 165 pk??

Wel als hij betrouwbaar is ga ik mij misschien binnen 2j er eens aan wagen. Hier in BE kost een overjaarse R1 al 14k. En de nieuwe zal wel richting 15-15.5 gaan.
Daar bedankt ik voor geef mij dan maar een V4 ...
 
Wel als hij betrouwbaar is ga ik mij misschien binnen 2j er eens aan wagen. Hier in BE kost een overjaarse R1 al 14k. En de nieuwe zal wel richting 15-15.5 gaan.
Daar bedankt ik voor geef mij dan maar een V4 ...
Wicked, vraagje van een wannabe-belg: is het in België nou ook goedkoop om je motor te verzekeren? En hoe zit het met het aanpassen van je motor? Doen ze daar moeilijk om? (Ik hoorde dat ze met het keuren van je auto nogal moeilijk doen als je daar bijvoorbeeld een andere uitlaat op monteert...)
 
Misschien op de beurs in Utrecht?? Dat duurt toch niet zo lang meer?


Ja inderdaad ja... :} Naamgenoot van jou belde mij vandaag om dat te meldenj. Wist mij ook te vertellen dat deze fiets € 23.500,= gaat kosten :X ....maar ja.... wei mooi wil zijn moet pijn lijden toch ;)

In feb maar ff in Utrecht buurten.
 
Wat voor nieuws wil je horen? De RSV4 komt er echt wel hoor :)

Ik ben wel benieuwd wat Appie nou met de RSV gaat doen. Die is zo langzamerhand echt wel aan vervanging/serieuze update toe... :?
 
heb nog wel een piccie ;)
full
 
nou nieuws zoals prijs is nog een groot vraagteken Levering is nog een groot vraagteken kleuren is nog een groot vraagteken

kom maar op met alle dingen
 
Ja daar heb je dan wel weer gelijk in... -O-

Ik vind het ook wat raar hoor. Alle fabrikanten hebben hun nieuwe modellen al uitgebreid getoond of zijn zelfs al leverbaar. Maar bij Aprilia blijft het erg stil.
 
niemand nog nieuws over de rsv4 ?
het blijft zeer stil rond de aprilia

Gister even bij Roké geweest en die had behoorlijk wat te vertellen over de het gamma van Aprilia voor 2009:

  • Uiteraard komt de RSV4 Factory er (duh :+ ). Die moet er redelijk snel komen ook want anders zijn ze te laat volgens de SBK reglementen.
  • Er komt ook een gewone RSV4 (een R? :? ). Deze zal nog wel eventjes op zich laten wachten maar de vermoedelijke prijs zal ergens rond de 18k liggen.
  • Er is vanaf 2009 géén RSV 1000 meer ;(
  • De Tuono wordt in 2009 nog wél geleverd. Er is zelfs een speciale "Arrow Edition" met een dikke set Arrow pijpen (joh... :') ). Ik vind dat overigens erg opvallend want Aprilia heeft al jaren een deal met Akra. Zou dat over zijn??? :?
  • Er gaan verhalen dat er een 1200cc blok komt in de Shiver. Hoe-en-wat is niet duidelijk. Misschien een vergroot en tegelijk gedetuned RSV4 blok? Ze gaan dat blok iig in meer modellen gebruiken om uit de kosten te komen. Duidelijk is dus ook dat Aprilia spoedig (vanaf 2010?) zal stoppen met de Rotax Twin en dus met de Tuono -O-
  • Of er ook een SS komt met dat eventuele 1200cc blok is nog totaal onduidelijk.

Meer heb ik niet onhouden of weet ik gewoon niet :)
 
klopt rsv 4 komt zeer snel al deze kant op ik kan niet wachten tot hij er is!!
eerst hem even inrijden en dan daarna snel een mooi akra setje erop gooien en gas geven met dat ding
 
Ik ga er een jaartje mee wachten. Ff kijken hoe met kinderziektes zit en of er in 2010 een special edition komt ...
 
Terug
Bovenaan Onderaan